بازدید 3007
بارش‌های پراکنده در گیلان و مازندران

کم‌بارشی‌ها تداوم دارد

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 26 مرداد ماه امسال 165.9 میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش سال گذشته در این بازه زمانی 211.9 میلی‌متر بود، بنابراین بارش سال جاری تا تاریخ مذکور 21.7 درصد کمتر از سال گذشته است.
کد خبر: ۸۲۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 21 August 2018

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 26 مرداد ماه امسال 165.9 میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش سال گذشته در این بازه زمانی 211.9 میلی‌متر بود، بنابراین بارش سال جاری تا تاریخ مذکور 21.7 درصد کمتر از سال گذشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس، براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی در دو روز آینده افزایش ابر، بارش‌های خفیف و پراکنده در برخی نقاط استان‌های گیلان و مازندران رخ خواهد داد.

در سه روز آینده در برخی مناطق سیستان و بلوچستان به ویژه زابل وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، این شرایط در سه روز آینده در زابل به شکل توفان گردوخاک خواهد بود.

فردا در برخی مناطق خراسان جنوبی، جنوب شرق و شرق خراسان رضوی و شرق کرمان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق می‌تواند منجر به خیزش گردوخاک شود.

امروز و فردا در ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 

روز پنج‌شنبه در برخی نقاط مرزی جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک دور از انتظار نیست. 

آسمان تهران دو روز آینده صاف گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۶ و ۲۴ درجه خواهد بود.

فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهرکرد و اردبیل با کمینه دمای ۱۲ درجه بالای صفر خنک‌ترین مراکز استان خواهد بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی (مهر 96) تا 26 مرداد ماه امسال 165.9 میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش سال گذشته در این بازه زمانی 211.9 میلی‌متر بود، بنابراین بارش سال جاری تا تاریخ مذکور 21.7 درصد کمتر از سال گذشته است.

همچنین میانگین بلندمدت بارندگی کشور در بازه زمانی مذکور 227.9 میلی‌متر بود که بارش سال جاری 27.2 درصد کمتر از سال بلندمدت است.

بیشترین میزان بارش در هفته 47 سال زراعی متعلق به انزلی در استان گیلان به میزان 182.9 میلی متر بود.

میانگین گرم‌ترین منطقه کشور به شوش در استان خوزستان با 48.3 درجه سلسیوس و خنک‌ترین منطقه کشور لاله‌زار در استان کرمان با 10.5 درجه سلسیوس اختصاص یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها