بازدید 8228

مدال برنز رجبی در تکواندو قطعی شد

کد خبر: ۸۲۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 21 August 2018

در دومین روز از رقابت‌های کیوروگی تکواندو، پریسا جوادی در وزن منهای 57 کیلوگرم در برابر مرجان تولبرنجنوا قزاقستانی در سه راند مسابقه با نتیجه 15 بر 10 مغلوب و از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، جوادی در مسابقه نخست خود، ابتدا در راند اول 2 بر0 بازنده شد و در همان ابتدای راند دوم 5 امتیاز از دست داد و در ادامه، راند دوم را 9 بر4 عقب افتاد تا در راند سوم با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام وجود مبارزه و امتیازات عقب مانده را جبران کند.در پایان راند سوم پریسا جوادی نهایت تلاشش را برای جبران امتیازات عقب افتاده کرد ولی در نهایت با نتیجه 15بر10 مسابقه را واگذار و از دور رقابت‌ها حذف شد. در این وزن 20 تکواندو کار حضور دارند تا یکی از شلوغ ترین اوزان تکواندو باشد. 

رجبی در مرحله یک چهارم نهایی با برتری 5 بر 4 برابر سون هون جی از چین مدال برنز خود را قطعی کرد. او در مرحله نیمه نهایی با زاپاروف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

همچنین در وزن مثبت 67 کیلوگرم بانوان، زهرا پوراسماعیل در دور نخست به مصاف "اسوت لانا" از ازبکستان رفت و با شکست 6 بر 3 از دور مسابقات کنار رفت . در حالی که راند اول این دیدار با برتری 2 بر صفر جوادی در جریان بود، حریف ازبکستانی در راند دوم امتیازات عقب افتاده را جبران کرد و در نهایت در راند سوم با کسب 4 امتیاز دیگر به برتری دست یافت. زهرا پوراسماعیل نیز با این باخت از جدول 15 نفره این رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 80+ کیلوگرم آقایان، سعید رجبی در نخستین گام به مصاف نماینده کره‌جنوبی رفت و پس از تساوی 3-3 در سه راند قانونی مسابقه موفق به برتری در راند طلایی شد. رجبی پیش از این نیز یک بار دیگر در دیدار نهایی مسابقات دانشجویان جهان از سد حریف خود گذشته بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان