بازدید 2160

مأمور قلابی شهرداری در قلاب افتاد

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج از دستگیری فردی که خود را با نام نیروی اجراییات شهرداری سنندج معرفی و از شهروندان اخاذی می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰ 20 August 2018

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج از دستگیری فردی که خود را با نام نیروی اجراییات شهرداری سنندج معرفی و از شهروندان اخاذی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستـــان، عبدالله صالحی در این باره گفت: یکی از مهم‌ترین مواردی که شهرداری با جدیت از آن جلوگیری و پیشگیری می‌کند، بحث ساخت و ساز غیرمجاز است.مأمور قلابی در قلاب شهرداری سنندج افتاد
به گفته وی، اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز توسط برخی از شهروندان باعث شده که تعداد افراد سودجو مرتکب تخلفات بسیاری شوند.
صالحی از دستگیری فردی که خود را با نام نیروی اجراییات شهرداری سنندج معرفی و از مردم اخاذی می‌کرد خبر داد و گفت: این فرد با گشت زنی در محلات و شهرک‌های شهر، منازلی را که تعمیرات و یا اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کردند، شناسایی و از آن‌ها رشوه دریافت می‌کرد.
وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده و پیگیر‌های صورت گرفته خوشبختانه این فرد متخلف شناسایی و با همراهی مأموران انتظامی نسبت به دستگیری آن اقدام شد.
وی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده همچنین مواردی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تماس ۳۳۱۷۷۰۱۴ و یا به صورت حضوری به آدرس: سنندج، خیابان انقلاب نرسیده به تونل انقلاب، مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار