بازدید 1551

اختصاص وام به کارگاه های مهارت محور دانشجویی

کد خبر: ۸۲۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 20 August 2018

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: به هر کارگاه مهارت محور ۱۰۰ میلیون و به هر دانشجوی اسکان یافته در این کارگاه ها ۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ارائه می شود .

به گزارش مهر، ذوالفقار یزدان مهر با اشاره به حمایت صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از کارگاه های مهارت محور گفت: مقرر شده به هر کارگاه مهارت محور دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اختصاص داده و به دانشجویان آن کارگاه ها اگر از مسیر کانون علمی و مراکز رشد هدایت و معرفی شده باشند، به هر دانشجو ۱۰ میلیون تومان تسهیلات ارائه شود.

وی ادامه داد: این تسهیلات برای تجاری سازی علم در اختیار این کارگاه ها و دانشجویان قرار می گیرد تا آثار تولیدی خود را به بازار ارائه دهند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: صندوق رفاه از این کارگاه ها حمایت می کند تا بتوانند محصولات و آثار خود را بفروش برسانند برخی از آنها گروه های ۱۰ نفره‌ای تشکیل داده و در این خصوص اقدام کرده و برخی نیز آثار خود را به دیگر کشورها صادر کرده و به فروش می رسانند.

وی با تاکید بر حمایت جدی از کارگاه های مهارت محور افزود: تفاهم نامه ای با دانشگاه فنی و حرفه ای منعقد کرده ایم که مقرر شده ۵۰ کارگاه مهارت محور در کنار سراهای دانشجویی ایجاد کنیم تا دانشجویان از اوقات فراغت خود به نحو مطلوبی استفاده کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار