بازدید 1862

عیدقربان، روز ملی کهریزک

کد خبر: ۸۲۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 20 August 2018

جشن بزرگ «عیدسعید قربان» از نخستین ساعات بامداد روز¬ چهارشنبه 31 مرداد ماه 1397 با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و انبوهی از هموطنان نیکوکار در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می¬شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، جشن بزرگ و باشکوه "عید قربان" از نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه 31 مرداد ماه سال¬جاری با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و انبوهی از هموطنان نیکوکار جهت اهدای قربانی و اهدای ¬نذورات به منظور اطعام مددجویان آسایشگاه کهریزک و دیگر مراکز نیازمند مشابه در سراسر کشور، برگزار خواهد شد.
در پی این گزارش، جشن عید¬قربان امسال با برپایی غرفه¬های متعددی ازجمله صنايع دستي معلولان شامل20کارگاه کاردرمانی، غرفه¬های پایش سلامت با تست رایگان با حضور پزشکان، روان¬شناسان و مددکاران، نقاشي روي صورت-كودكان ... و اجرای سرودهای جمعی مددجویان و حضور هنرمندان در قالب اجرای موسیقی، تواشیح و دف ¬نوازی... و با شرکت اقشار مختلف مردم و هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و نیز با همراهی مسئولان کهریزک، سالمندان و معلولان در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار خواهد شد.

پخت و عرضه آش و غذاهای سنتی برخی استان¬ها نیز از حواشی مراسم عید خواهد بود.

گفتنی است در محوطه اجرای مراسم،¬ ذبح و قربانی کردن بیش از 1000 رأس گوسفند، اهدای نذورات، اجرای طواف نمادین خانه¬خدا و استقرار پایگاه انتقال¬خون¬ ¬استان¬تهران جهت دریافت خون هموطنان، از کهریزک میعادگاهی معنوی و عرفانی ساخته تا عید¬قربان «روز ملی آسایشگاه خیریه کهریزک» قابل ‌نامگذاری باشد.

موسسه خیریه کهریزک ضمن دعوت از مردم خداجو جهت شرکت در مراسم جشن عید قربان از آندسته از نیکوکاران و مهرورزانی که قادر به شرکت و حضور در مراسم عید در محل آسایشگاه نیستند و می خواهند سهمی در شادی بخشی به نیازمندان سراسر کشور داشته باشند، درخواست می نماید تا با شماره گیری کدهای دستوری #10001*733* و #42114*780* و یا با شماره تلفن های 88826092 و یا 42114 هدایا و نذورات قربانی خود را به کهریزک اهدا نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار