بازدید 3630
سوژه

با پاسخ صریح شفر؛حسینی دوم هم ازاستقلال می رود؟

کد خبر: ۸۲۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 20 August 2018

سرمربی آبی پوشان پایتخت پاسخ قاطعی به اعتراض سنگربان جوان و شاکی تیمش داشت.آیا حسینی استقلال را ترک می کند؟

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر در این مدتی که در استقلال مربیگری کرده توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد.او درفصل قبل در بازیهای لیگ به سیدحسین حسینی جوان اعتماد کرد اما در فصل جاری دوباره رحمتی توانسته اعتماد این مربی باتجربه آلمانی را به دست آورد.نیمکت نشینی حسینی باعث ناراحتی و اعتراض این سنگربان جوان شده است تا جایکه در تمرینات انگیزه لازم را ندارد اما سرمربی آلمانی با قاطعیت تاکید کرد که رحمتی دروازبان شماره یک استقلال است و حتی به حسینی گفته که اگر می خواهد از آبی پوشان جدا شود رضایت نامه اش را دریافت کند و برود.

بعدازپاسخ صریح شفر؛حسینی دوم هم ازاستقلال می رود؟

حسینی فصل قبل توانست عملکرد بسیار خوبی در درون دروازه استقلال از خود نشان دهد اما به یکباره نیمکت نشین شد. او می خواهد با درخشش در آبی پوشان پایتخت به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در جام ملت های آسیا به میدان رود اما نظر شفر قرار گرفتن رحمتی در ترکیب اصلی است.دیدار استقلال برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا می تواند سرنوشت حسینی جوان را تغییر دهد. اگر در این دیدار حساس بازهم شفر رحمتی را در ترکیب اصلی قرار دهد دیگر حسینی دلیلی برای ماندن در استقلال نخواهد داشت و با توجه به پیشنهادهای که دارد شاید آبی پوشان را ترک کند.

استقلال در فصل جاری رقابتهای لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان نداده است تا جایی که از ۴ بازی خود تنها ۵ امتیاز کسب کرده است. شاگردان شفر در هفته پنجم چهارشنبه همین هفته در آزادی به مصاف السد خواهند رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار