بازدید 3318

همتی: مردم باید فرصت دهند تا مشکلات را رفع کنیم

کد خبر: ۸۲۶۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 19 August 2018

عبدالناصر همتی که برای حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس به بهارستان آمده بود در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از آرامش ایجاد شده در بازار ارز گفت:​ تعامل بسیار خوبی بین کمیسیون اقتصادی و بانک مرکزی بوجود آمده که امیدواریم در فصل جدید بانک مرکزی با کمک دوستان در مجلس و دیگر کارشناسان اقتصادی که همگی دغدغه حل مسائل اساسی مردم را دارند، مشکلات را حل کنیم.

وی با بیان اینکه مردم باید فرصت بدهند تا مشکلات را رفع کنیم، درخصوص بازار ثانویه ارز گفت: این بازار همچنان با شرایط مطلوب فاصله دارد اما برنامه ریزی جدی داریم تا برخی از مشکلات را که در جزئیات وجود دارد را رفع کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی بازار ثانویه را بازار اصلی ارزی کشور عنوان کرد و با تأکید بر اینکه باید این بازار هرچه سریعتر روان شود گفت: مشکلات و مسائل این بازار درحال حل شدن است اما صادرکنندگان و واردکنندگان نیز باید به سمت تعاملی بروند که قیمت برایشان به صرفه باشد.

وی ابراز امیدواری کرد:​ نرخ ارز به سمتی برود که رفاه جامعه و واردکنندگان مواد و تجهیزات اولیه تولید را در پی داشته باشد تا به واسطه آن تولید رونق و اشتغال به روند افزایشی بازگردد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۱۳
سه سال خوبه رئیس؟!!! سه سال هم نوبت تو
آرامش با دلار 12000 تومانی!!!.
همین الان در کمال آرامش نرخ آزمون آیلتس 3 برابر شد.
دست کلیه مسولان درد نکند.
یعنی تا الان دست و پایتان را بسته بودیم و نمی گذاشتیم مشکلات را حل کنید؟ آقای محترم شما و همراهانتان پنج سال است که همه چیز را در دست دارید لابد سه سال دیگر می خواهید بگویید فرصت ندادند!!!!
اخه دیگه عمری نمونده
تمام زندگیمون تو استرس سوخت
ٱقای همتی دقیقا چقدرفرصت میخواهی؟؟
سی سال بعد از جنگ جهانی انگلستان مخروبه جت عمودپرواز ساخت... ٱلمان شکست خورده بی ام و ساخت... ٲمریکا به ماه سفینه فرستاد...ژاپن ویران اقتصاداول جهان شد... شوروی زیردریایی اتمی ساخت... ترکیه فقیر قطب گردشگری شد...
با عرض پوزش از جناب رییس، ولی تقریبا تمام کارشناسا بدون استثنا از بدتر شدن اوضاع تا عید خبر میدن. داداش مشکل در اون ساختاره. ولی بازم چشم، مردم صبر میکنن و فرصت میدن
باشه صد سال کفایت میکنه.
همهش از مردم انتظار دارید، آخه چقدر صبر کنیم؟؟

مردم دیدند که نتیجه صبر اونها منتهی شده به غارت بیت المال توسط نورچشمی ها...

خسته شدیم اَه
میترسیم سنمان قد ندهد....
چشم ! شما فقط بفرمائيد چقدر فرصت لازم داريد ؟؟!!!!
تا کی ؟
به حدا مردم بیش از 30 سال است که فرصت داده اند و تحمل کرده اند اما هر روز وضع بدتر شده است و در دولت جناب روحانی هیچ تحرک و چشم اندازی برای حرکت مثبت دیده نمی شود فقط بسته می دهند و راه اقتصاد را بسته تر می کنند.
یعنی دلار قراره کی 3500 تومان بشه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان