بازدید 2271

احتمال وقوع سیلاب در مسیل‌های شمال کشور

کد خبر: ۸۲۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 19 August 2018

باشگاه خبرنگاران نوشت: سعیدی نسبت به احتمال وقوع سیل در شمال کشور و وقوع پدیده گردوخاک در جنوب شرقی کشور در روزهای آتی هشدار داد.

بهنام سعیدی، در خصوص اطلاعیه هواشناسی کشور گفت: از روز یکشنبه شاهد شدت بارش باران در نقاط شمالی کشور به ویژه در نقاط شرقی استان مازندران، خراسان شمالی و استان گلستان خواهیم بود و این احتمال وقوع سیلاب در مسیل های شمال کشور وجود دارد.

وی افزود: هموطنان و مسافرانی که به شمال کشور سفر می کنند، به هشدارهای هواشناسی و اطلاعیه های سازمان مدیریت بحران در رسانه ها درخصوص سیلابی شدن رودخانه ها توجه کنند و با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران در ادامه افزود: طبق گزارشات هواشناسی کشور، در روزهای دوشنبه و سه شنبه در زابل شاهد طوفان و گردوخاک خواهیم بود. همچنین در استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان شاهد وقوع پدیده گردوخاک هستیم و وسعت دید و کیفیت هوا در این روزها در مناطق اعلامی کاهش پیدا خواهد کرد.

سعیدی افزود: به مسئولان محلی در استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان اعلام شده که در این زمینه اطلاع رسانی داشته باشند و رانندگان در هنگام تردد خودروها دقت های لازم را داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار