بازدید 3529
۵

اعطای وام‌های میلیاردی که صرف خرید سکه شد

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از این افراد ۷۲ میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می‌دهد و ۵ هزار سکه می‌خرد، به خلاف قانون بودن این سکه‌ها اشاره کرد.
کد خبر: ۸۲۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ 19 August 2018

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از این افراد ۷۲ میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می‌دهد و ۵ هزار سکه می‌خرد، به خلاف قانون بودن این سکه‌ها اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، قاضی سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به بررسی حساب‌های افرادی که سکه ثبت نام کردند، اظهار کرد: یکی از آن‌ها ۴۷۱ حساب، نفر دوم ۴۱۰ حساب و سومین نفر ۳۹۳ حساب دارند.

وی با بیان اینکه یکی از این افراد ۷۲ میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می‌دهد و ۵ هزار سکه می‌خرد، به خلاف قانون بودن این سکه‌های خریداری شده اشاره کرد و گفت: پس از بررسی‌ها، خود این فرد کل ۵ هزار سکه را پس داد و پولی که به بانک برای خرید آن‌ها داده بود دریافت کرد و در واقع چهل کیلو طلا به نفع دولت کار شد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: همه افرادی که با پول‌های با منشا غیرقانونی به خرید سکه اقدام کرده‌اند، باید این سکه‌ها را پس دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
برای دریافت ۶ میلیون تومان، دانشجویان PhD مجبورند یکبار از عنوان طرح تحقیقاتی یا پایان نامه دفاع کنند یکبار از پروپوزال و یکبار گزارش کتبی دهند و یکبار گزارش شفاهی در این هنگام سه میلیون تومان از ۶ میلیون تومان را به حساب استاد راهنمایشان می ریزند آنهم بعد از کسر ۵ تا ۱۰ درصد مالیات! که آنهم معلوم نیست به دست دانشجو برسد یا نرسد. باقیمانده آنرا بعد از دفاع از پایان نامه و چاپ مقاله مرتبط با پایان نامه یا طرح تحقیقاتی می دهند که آنهم گاهی هزینه اش بیشتر از کل بودجه طرح میشود چون بسیاری از مجلات معتبر در مقابل پول مقاله را چاپ می کنند. مجلات غیر پولی تعدادشان کم است و سرشان شلوغ و نازشان بسیار.....
الغرض سوال اینجاست اینهایی که وام میلیاردی میگیرند چگونه اینکار را می کنند؟ چه کسی عنوان طرح و پروپوزالشان را کنترل می کند؟
میشه گفت ۹۰ درصد وامها به هدف اصلی نمیره و در جاهای دیگه خرج میشه!
ببینیم و تعریف کنیم!!!!
ای کاش به منبع اصلی همهٔ افرادی که بیش از ده سکه خریداری نموده اند مورد پویش قرار گیرد ؟ یقینا خیلی از گرفتاریها حل خواهد شد ،؟،،،
هیچ کس نمی پرسه که چطور با یک کد ملی میشه ۴۷۱ حساب تو شبکه بانکی ان هم یک بانک افتتاح کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار