بازدید 1235

تدوین سند راهبردی جدید آموزشی دانشگاه پیام نور

کد خبر: ۸۲۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 19 August 2018

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از تدوین سند راهبردی جدید آموزشی خبر داد و گفت: در این سند بسیاری از امور آموزشی به استان ها تفویض شده و بسیاری از مشکلات آموزشی رفع می شود.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، مرتضی محسنی از تدوین سند راهبردی جدید آموزشی دانشگاه خبر داد و گفت: این سند چابکی و ارتقای کیفی در بخش آموزش را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: درسند راهبردی جدید آموزشی دانشگاه بسیاری از اختیارات و تنگناهای آموزشی که هم اکنون با آن درگیر هستیم مرتفع شده و در بسیاری از امور آموزشی مبنا و اختیارات به استانها داده شده است و همین تفویض اختیارات به دانشگاه‌های استان سبب چابکی و تسریع در امور آموزشی دانشگاه خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه با اتمام این سند شاهد پیشرفت های چشمگیری در حل مسائل آموزشی دانشگاه خواهیم بود و بسیاری از مسایل آموزشی مرتفع می شود، یادآور شد: اعتقاد داریم، سازمان مرکزی دانشگاه تنها باید نقش نظارتی داشته باشد و مجری اصلی برنامه های آموزشی باید ستادهای استانی باشند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور متولی اصلی نظام آموزشی و تکنولوژی آموزشی از راه دور در کشور است و وظیفه ماست که با اجرای دقیق، صحیح و منضبط برنامه های آموزشی در جهت بالندگی بیشتر این دانشگاه مردمی بکوشیم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی