بازدید 1422

کیم جونگ اون بار دیگر به آمریکا به خاطر تحریم‌هایش تاخت

کیم جونگ، اون رهبر کره شمالی تحریم‌های بین المللی علیه کشورش را برای دومین بار در عرض یک هفته و در جریان بازدیدش از پروژه‌های ساخت و ساز در شهری در شمال کره شمالی محکوم کرد.
کد خبر: ۸۲۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 19 August 2018

کیم جونگ، اون رهبر کره شمالی تحریم‌های بین المللی علیه کشورش را برای دومین بار در عرض یک هفته و در جریان بازدیدش از پروژه‌های ساخت و ساز در شهری در شمال کره شمالی محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ اون رهبر این کشور به همراه ری سول جو، همسر خود و چند تن دیگر از مقامات عالیرتبه از یک پروژه توسعه در منطقه "سامجیون" جایی که به عنوان زادگاه پدر و پدربزرگ رهبر فعلی کره شمالی شناخته می‌شود، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش کیم جونگ اون در این دیدار گفته است: تحریم‌های مداوم نیروهای "متخاصم و اقدامات مزاحم آنها" یک مانع جدی بر سر راه پیشرفت سوسیالیسم ما است. اما غیرت مردم پرشور ما که در پاسخ به فراخوان حزب حاکم مثل یک کوه بار آمده اند تاریخی آکنده از معجزه‌های افسانه‌ای را به رغم دشوارترین شرایط برای ما خواهد ساخت.

چند روز پیش رهبر کره شمالی در یک اظهار نظر شخصی کم سابقه تحریم‌های "به سبک راهزنی" از سوی نیروهای "متخاصم" را در جریان یک جلسه "رهنمود میدانی" در مجموعه توریستی "وونسان کالما" که در سواحل شرق کره شمالی در دست احداث است محکوم کرده بود.

خبرگزاری دولتی کره شمالی گزارش داد که رهبر کره شمالی گفته است: این کمپن عظیم و بزرگ آفرینندگی همچون پروژه ساخت مجتع توریستی ساحلی وونسان  کالما در راستای مقابله با نیروهای متخاصمی است که تلاش می‌کنند مردم کره شمالی را از طریق تحریم‌ها به سبک راهزنی و محاصره‌ها سرکوب کنند.

این صحبت‌های رهبر کره شمالی در حالی مطرح شده که واشنگتن به رغم مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای با کره شمالی همچنان فشار تحریم‌ها بر این کشور را حفظ کرده است.

اخیرا خزانه‌داری آمریکا تحریم‌هایی را علیه شرکت‌های روسی و چینی به خاطر آنچه که نقض تحریم‌های کره شمالی توسط این شرکت‌ها خواند، اعلام کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی