بازدید 1652

واریز قسط دوم پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته

کد خبر: ۸۲۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 19 August 2018

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از واریز قسط دوم پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی الهیار ترکن همچنین افزود: قسط سوم پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 1396 نیز پایان نیمه اول شهریور جاری تسویه می‌شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری با پیگیری مستمری که صورت پذیرفت وزارت آموزش و پرورش توانست با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور فرآیند پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 1396 را در سه مرحله تنظیم و اجرا کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون دو مرحله( دو قسط) از طلب بازنشستگان پرداخت شده است که معادل 66 درصد کل پاداش مربوطه است.

الهیار درباره پرداخت آخرین قسط پاداش پایان خدمت بازنشستگان افزود: مبلغ باقی مانده از پاداش بازنشستگان یعنی قسط سوم مطالبات آنان تا پایان نیمه اول شهریور ماه جاری پرداخت می شود. اعتبارات مربوط به این موضوع به صورت تخصیص در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت که جا دارد از سازمان های ذیربط تقدیر کنیم..

وی همچنین در جلسه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی با معاونان استانی با اشاره به تنظیم لایحه بودجه 98 وزارت آموزش و پرورش با اولویت استانی و رویکرد مدرسه محور گفت: یکی از مهم ترین فعالیت هایی که در پیش داریم تنظیم لایحه بودجه سال 1398 است که لازم است تمامی استان ها نسبت به تشکیل کارگروه های استانی اقدام و برای این امر مهم آمادگی کامل داشته باشند

الهیار ترکمن افزود: احتمال دارد امسال بودجه عملیاتی به صورت استانی تهیه و تنظیم شود که لازمه آن داشتن اطلاعات دقیق و آگاهی کامل از برنامه ها، فعالیت ها و اولویت های استانی و ملی است. اگرچه هنوز بخشنامه بودجه تدوین و تصویب نشده است اما وظیفه کارگروه بودجه 98 در وزارت آموزش و پرورش احصاء عملکرد ردیف های بودجه ای، بررسی تبصره های بودجه، اخذ نظرات بودجه ای تهیه گزارشات مربوطه است. در این خصوص صاحب نظران ، مدیران و فرهنگیان می توانند نظرات کارشناسی خود را به ادارات کل استان ها و یا دفتر اداره کل بودجه این معاونت ارائه کنند.

وی افزود: در لایحه بودجه سال 1398 چه به صورت استانی و چه به صورت ملی، توجه به استان ها با رویکرد مدرسه محوری از اهم اهداف وزارت آموزش و پرورش است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در خصوص بیمه تکمیلی کارگروه مربوطه به جمع بندی ها و نتایجی دست یافته که به زودی با بیمه ها وارد مذاکره و آنچه به صلاح و صرفه فرهنگیان عزیز می باشد را عملیاتی می کند.

الهیار درباره راه اندازی باشگاه پیشکسوتان اظهار کرد: راه اندازی این مراکز و فعال سازی آن نقش بسزایی در تقویت روحیه فرهنگیان بازنشسته ، این قشر زحمت کش و فرهیخته جامعه دارد از اینرو در حال حاضر در 5 استان کشور این پروژه در حال تکمیل و راه اندازی است که امید است در سایر استان ها نیز به مرور و با توجه به منابع و امکانات موجود راه اندازی شود.

وی افزود: یکی دیگر از فعالیت های در دست اقدام این معاونت، ساماندهی و ارتقاء کیفیت و کمیت مراکز آموزشی-رفاهی-خدماتی و درمانی فرهنگیان است که با کمک اداره کل تعاون و رفاه و مشاورین معاونت، طرح مدون و تحولی این مراکز تهیه و در دستور کار قرار می‌گیرد. خدمات این مراکز باید در شأن و منزلت فرهنگیان عزیز ارتقاء یابد تا قطره ای از تلاش های بی شائبه آنان جبران شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ، الهیار در خاتمه افزود: در حال حاضر 345 مرکز آموزشی-رفاهی-خدماتی در حال خدمت رسانی به فرهنگیان سراسر کشور است که باید در یک بازه زمانی مشخص کیفیت خدمات خود را ارتقاء داده و طرح توسعه فعالیت های خود را تدوین کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی