بازدید 5142

دور جدید تحویل سکه‌های پیش‎فروشی از امروز

کد خبر: ۸۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 19 August 2018

بیش از ۲میلیون قطعه سکه پیش‌فروش با سررسید ۶ماهه از امروز به‌مدت ۳ ماه در شعب بانک ملی عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دو میلیون و 600 هزار قطعه سکه با سررسید شش‌ماهه پیش‌فروش شده که از این میزان 25 هزار قطعه سکه ودیعه‌ای و مابقی پیش‌فروش قطعی سکه بوده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها از امروز 28 مرداد امسال عرضه سکه‌های قطعی در شعب بانک ملی آغاز می‌شود. واگذاری سکه‌های قطعی طی سه ماه شهریور، مهر و آبان انجام خواهد شد.

بر همین اساس بانک مرکزی در روز جاری سکه‌های مذکور را تحویل بانک ملی داده تا عملیات عرضه از فردا در شعب این بانک آغاز شود. سکه‌ها در همان شعبه‌ای که عملیات پیش‌خرید در آن انجام شده، تحویل خواهد شد. مراجعه کنندگان باید هنگام حضور در شعبه، کارت ملی به‌همراه اسناد پیش‌خرید سکه را به‌همراه داشته باشند.

در طرح پیش‌فروش سکه که از 1396.11.17 آغاز شد و تا 1397.2.16 ادامه داشت در مجموع تعداد 7 میلیون و 600 هزار قطعه سکه پیش‌فروش شد که از این تعداد، یک میلیون و 610 هزار قطعه سکه در سررسیدهای یک و سه ماهه (معادل بیش از 95 درصد تعهدات این دو سررسید) به متقاضیان تحویل شده است، بر این اساس بانک مرکزی تاکنون 790 هزار قطعه سکه در سررسید یک‌ماهه و 820 هزار قطعه سکه در سررسید سه‌ماهه به خریداران تحویل داده که تعداد اندکی از آن تا کنون باقی مانده است.

همچنین تحویل سکه‌های پیش‌فروش‌شده در سررسید شش‌ماهه از تاریخ 1397.5.17 آغاز شده است. در مجموع 2 میلیون و 580 هزار قطعه سکه با سررسید شش‌ماهه تا تاریخ 1397.8.16 تحویل خریداران خواهد شد. سکه‌های پیش‌خریدشده کسانی که تاکنون برای دریافت آنها به بانک مراجعه نکرده‌اند نزد بانک ملی ایران محفوظ است و خریداران می‌توانند تا سه‌ ماه پس از زمان سررسید به شعب آن بانک مراجعه و با ارائه رسید پیش‌خرید، سکه‌های خود را دریافت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی