بازدید 1484

دانشگاه یاسوج بورس تحصیلی می دهد

کد خبر: ۸۲۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 19 August 2018

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج از اعطای بورسیه تحصیلی در این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به کاهش ورودی دانشگاه ها آیین نامه بورس تحصیلی طراحی و تدوین شد.

به گزارش مهر، مهدی نوری پور گفت: به جرات می‌توان گفت که دانشگاه یاسوج جزء معدود دانشگاه‌های چارچوب‌مند و قانون‌محور به لحاظ تدوین آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های آموزشی است.

وی با اشاره به توانمندی های دانشگاه یاسوج افزود: اگرچه دانشگاه یاسوج دانشگاه نوپایی است اما وضعیت مطلوبی در حوزه آموزش و پژوهش دارد که ماحصل زحمات همه مدیران، کارکنان و اعضای هیات علمی از ابتدا تا کنون بوده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج افزود: در میان دانشگاه های جامع کشور رتبه دانشگاه یاسوج، رتبه خوب و قابل توجهی است و در نظام سطح بندی موجود از بسیاری از دانشگاه هایی که با دانشگاه یاسوج در یک سطح قرار دارند از لحاظ رتبه بندی جلوتریم.

نوری پور ادامه داد: با توجه به کاهش ورودی های دانشجویان دانشگاه‌ها در سال های اخیر آیین نامه دانشجویان ممتاز و آیین نامه بورس تحصیلی طراحی و تدوین شده است.

وی در خصوص ساز و کار جذب داوطلبان برتر و تشویق دانشجویان ممتاز گفت: برای جذب داوطلبان برتر و برای ایجاد انگیزه در دانشجویان ممتاز دانشگاه یاسوج دستورالعملی طراحی شد .

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: براساس این دستورالعمل، دانشجویانی که در دو نیمسال متوالی حداقل ۳۲ واحد و معدل بالای ۱۷ داشته باشند و همچنین برندگان مدال های المپیادهای دانشجویی و دانش آموزی و دارندگان رتبه های خوب کنکور در مناطق مختلف آموزشی برحسب جدول تدوین شده مشمول این قانون می شوند.

وی اضافه کرد: در بازنگری آیین نامه بورس برای دانشجویان ممتاز در مقطع کارشناسی مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰تومان، برای کارشناسی ارشد ۲۰۰۰۰۰۰تومان و برای دانشجویان دکتری در هرترم ۲۵۰۰۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

نوری پور در خصوص امتیازات ویژه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز گفت: تحصیل در دو رشته همزمان، کمک هزینه های تحصیلی، شرکت رایگان در دوره ها و کارگاهها و کمک هزینه شرکت در کنفرانس های علمی از جمله امتیازات ویژه اعطایی به دانشجویان ممتاز تحصیلات تکمیلی است

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل