بازدید 3478

بانک استرالیا خسارت ناشی از خشکسالی را ۱۲ میلیارد دلار اعلام کرد

رزرو بانک استرلیا خسارت ناشی از خشکسالی را بر روی اقتصاد این کشور ۱۲ میلیارد دلار برآورد کرد.
کد خبر: ۸۲۶۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 19 August 2018

رزرو بانک استرلیا خسارت ناشی از خشکسالی را بر روی اقتصاد این کشور ۱۲ میلیارد دلار برآورد کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از نیوز دات کام، رزرو بانک استرالیا نسبت به پدیدار شدن آسیب در رشد اقتصادی این کشور به دلیل خشکسالی پیش رو هشدار داد. بانک مرکزی استرالیا اعلام کرد هزینه احتمالی ناشی از خشکسالی به اقتصاد این کشور تا ۱۲ میلیارد دلار برآورد می شود.

در همین حال «فیلیپ لو» رییس کل رزرو بانک استرالیا گفت: تداوم خشکسالی می تواند تاثیر قابل توجهی بر روی اقتصاد و افزایش قیمت مواد غذایی داشته باشد. کشاورزان در برخی از قسمت های استرالیا که خشکسالی بدترین تاثیرات را گذاشته در حال مباررزه با آن هستند.  

همچنین گزارش جدید «کامن ولث بانک» استرالیا هم حاکی از هزینه احتمالی ۱۲ میلیارد دلاری و افزایش قیمت مواد غذایی در این کشور به دلیل بحران خشکسالی دارد. رییس کل رزرو بانک استرالیا در جلسه پارلمانی این کشور گفت: موضوع خشکسالی پیش رو با توجه به نمودار بارندگی در این کشور مهم است و چشم انداز آن بسیار وابسته به بارندگی دارد.

وی در ادامه گفت: اگر وضعیت بزودی تقریبا به حالت معمول خود بازگردد، انتظار احیا شدن می رود؛ اما اگر این رویه ادامه داشته باشد، آن وقت تاثیرات این پدیده بر روی اقتصاد قابل توجه خواهد بود.  

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر