بازدید 2078

والورده:خوش شانسیم که در عصر مسی هستیم

کد خبر: ۸۲۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 19 August 2018

گل‌ها و حرکات مسی ظاهرا والورده را هم سوپرایز می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به پیروزی تیمش مقابل آلاوز در هفته نخست لالیگا واکنش نشان داد.

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده گفت: در طول بازی آرام بودم؟ نمی‌توانید آرام باشید. همیشه این نگرانی را دارید که چه اتفاقی قرار است در بازی رخ بدهد. آیا حریف به گل می‌رسد یا شما گره بازی را باز می‌کنید. به خصوص امشب آرام نبودم چون برای زدن گل اول خیلی به دردسر افتادیم. در نیمه اول اگرچه موقعیت‌های خوبی برای زدن گل برتری داشتیم اما آنها را از دست دادیم تا کار پیچیده‌تر شود.

غیبت کوتینیو در ترکیب؟ می‌خواستم او را در ترکیب بگذارم اما از طرف دیگر نمی‌خواستم عمده ترکیب را بازیکنانی تشکیل دهند که در جام جهانی بودند و پیش فصل کاملی نداشتند. به همین خاطر سرجی را بازی دادم. به نظرم بین دو نیمه بهترین زمان برای به میدان رفتن کوتینیو بود. اگر در نیمه اول گل می‌زدیم، شاید با همان ترکیب ابتدایی ادامه می‌دادم و دیرتر تعویض می‌کردم. به یک بازیکن شوتزن نیاز داشتیم و چه کسی بهتر از کوتینیو؟

سرمربی-بارسلونا-لالیگا

چه چیزی در بازی تیم تا قبل از گل کم بود؟ ریتم همیشگی. در واقع بخشی از این مسئله به دفاع چند لایه حریف برمی‌گردد. آلاوز به خصوص در نیمه اول خیلی عقب بازی می‌کرد و این مسئله حرکات ترکیبی تیم را با مشکل مواجه می‌کرد. به همین خاطر باید فشار بیشتری وارد می‌کردیم تا دفاع آنها را باز کنیم. ترکیبی بدون خریدها؟ هر کسی هر طور می‌خواهد برداشت کند. من از فصل پیش به تیمم باور داشتم و هنوز هم همان میزان اعتقاد را به آنها دارم. آنها خیلی خوب راه پیروز شدن را بلدند. گرچه امسال، سال دیگری است. از عملکرد همه بازیکنانم راضی و خوشحالم.

برنامه تیم برای خریدها چیست؟ هیچ چیزی از قبل مشخص نشده. تایید می‌کنم که آنها کم کم به تیم اضافه می‌شوند. در طول فصل حجم انبوهی از بازی‌ها داریم و همه بازیکنان برایمان مهم هستند. تازه در آگوست هستیم و امیدوارم در ادامه از امشب بهتر هم باشیم.

گل اول مسی؟ او پیشتر هم به ژیرونا چنین گلی زده بود. چنین ضربات آزادی عادی نیستند اما برای لئو معمولی شده. کاشته‌ای که به تیرک خورد هم استادانه بود. خودم هم اصلا نمی‌دانستم چطور ضربه را می‌زند. پارسال مقابل آلاوز یک گل از روی کاشته شبیه به تیرکی که امشب زد، به ثمر رساند. او چیزهایی می‌بیند که بقیه نمی‌بینند. پاس‌هایی می‌دهد که به ذهن هیچ کس نمی‌رسد. حرکاتی می‌کند که نمی‌توانید تصور کنید. مسی همین است. لئو همیشه برای شما یک سوپرایز دارد. در واقع او هیچ وقت دست از سوپرایز کردن من برنمی‌دارد. خوش شانسیم که بازی‌های او را می‌بینیم. دیدن بازی‌های او لذت بخش است چه برسد به اینکه در تیم شما هم باشد. دیدن فوتبال و زندگی در عصر مسی اتفاق زیبایی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی