بازدید 4390
۷
پوتین: حفظ برجام مهم است

مرکل: نگران برنامه موشکی ایران هستیم

رئیس جمهوری روسیه و صدراعظم آلمان قبل از آغاز گفتگوها میان طرفین با شرکت در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی به اظهارنظر درباره برخی موضوعات پرداختند.
کد خبر: ۸۲۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹ 18 August 2018

رئیس جمهوری روسیه و صدراعظم آلمان قبل از آغاز گفتگوها میان طرفین با شرکت در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی به اظهارنظر درباره برخی موضوعات پرداختند.

به گزارش مهر، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان لحظاتی پیش و قبل از آغاز گفتگوها میان دو طرف در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی شرکت کردند.

مرکل: نگران برنامه موشکی ایران هستیم

صدراعظم آلمان در این کنفرانس خبری گفت: این دیدار فرصتی برای گفتگو است. با توجه به اینکه منازعات زیادی در جهان وجود دارد، نیاز به راه حل هائی برای مشکلات داریم. روسیه عضوی از شورای امنیت بوده و دارای جایگاه مهمی است.

وی ادامه داد: اوکراین یکی از این موضوعات مهم است. تا کنون آتش بس باثباتی در این خصوص نداشته ایم. آلمان برای مشارکت در این باره آمده است. درباره انتقال گاز نیز صحبت خواهیم کرد. اوکراین باید در انتقال گاز به اروپا دخیل باشد.

مرکل در ادامه افزود: موضوع مهم دیگر سوریه است. باید برای فاجعه انسانی در این کشور کاری کنیم. اوضاع در این کشور از حال عادی فاصله زیادی دارد. امید داریم که بتوانیم گام های خوبی در این خصوص برداریم.

صدر اعظم آلمان بدون اشاره به بدعهدی آمریکا در خروج یکجانیه از توافق بین المللی هسته ای با ایران در این باره گفت: درباره برجام حرف می زنیم. درباره برنامه موشکی ایران نیز نگرانی داریم!

رئیس جمهوری روسیه نیز در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک گفت: درباه روابط دوجانبه و بین المللی رایزنی می کنیم. درباره تجارت میان دو طرف گفتگو می کنیم. درباه انرژی وتأمین آن با آلمان رایزنی می کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: روسیه شریک قابل اعتمادی برای انتقال گاز از طریق آلمان به اروپا بوده است. امیدواریم که پروژه نورد استریم 2 بتواند انرژی مورد نیاز اروپا را تأمین کند. این پروژه برای اروپا مقرون به صرفه است. انتقال گاز از اوکراین این پروژه را هم اکنون متوقف کرده است.

پوتین تأکید کرد: درباره برجام با خانم مرکل بحث خواهم کرد. حفظ برجام مهم است و پیمان عدم اشاعه را تقویت می کند.

ولادیمیر پوتین گفت: باید در روند صلح در سوریه و ارسال کمک های بشردوستانه کمک کرد. باید برای بازگشت آوارگان به کشور خود کمک کرد؛ البته منظورم آوارگان پناهنده در اروپا نیست. البته درباره اوکراین نیز حرف می زنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷
نگرانی غرب مردم سوریه نیستپ فقط می حواهند نفوذ ایران در سوریه قطع کنندوگرنه چرا برای مردم یمن نگران نیستد با داعش وتروریستها نتواستند ایران بیرون کنند اکنون روسیه را در فشار گذاشتهاند تا ایران ا ز سوریه بیرون کند
تو نگران صورت خودت باش که با حتی با بوتاکس درست نمیشه باش...تو نگران و ناراحت کودکان یمنی باش که معصومانه با بمب های شما اروپایی ها در حال پرپر شدن هستن باش.واقعا عجب رویی داری تو
ایکاش جهت استقرار صلح وارامش در جاهای بحرنی جهان مثل خاورمیانه ،شبه قاره ،غرب اسا وبخشهایی از افریقا چین ،امریکا وانگلیس وفرانسه وسایر دموکراسی های بزرگ با شما از نزدیک همکاری میکرند .دیگر رقابت وجنگ واتش افروزی وکشت وکشتار واقبا بسه وجامعه ملل تنملش سرامده است ،هرچه علم ودانش پیشرفت میکند توحش وخشونا از ان پیشی میگیرد واین شایسته جامعه مدرن امروزی نمی باشد
خیلی جالبه خودشون جنک را میدازند بعد نگران فاجعه هستن
چرا آن موقعي كه سلاح هاي شيميايي تان روي مردمان بي دفاع كشورمان فرود مي آمد نگران نبوديد ؟ از نگراني بمير .
لطفا مقام های مربوط به این خانم بفرمایند که : نگران نباشند چون موشک های ما به المان نمیرسد. ولی در عوض ما نگران۵-۶ زیر دریایی های موشک اندازی هستیم که المان به اسراییل فروخته
موشک ما به آلمان چه ربطی داره
بعد هم یه دستاوردی رو وقتی توی بوق و کرنا میکنید همین میشه...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان