بازدید 2361

ربودن کودک ۳ ساله برای رفع افسردگی زن مطلقه

کد خبر: ۸۲۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 18 August 2018

خانم میانسالی که به دلیل جدایی از همسرش دچار افسردگی شده بود، دست به کودک ربایی زد اما پس از مدت کوتاهی دستگیر شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ فرج شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: ۱۱ مرداد ماه ۹۷، فردی با مراجعه به پلیس آگاهی اظهار داشت که دختر بچه سه ساله‌اش به نام هانیه در کوچه روبروی منزل مشغول بازی بوده که پس از مدتی ناپدید شده و جستجو برای پیدا کردن وی فایده‌ای نداشته است.

وی افزود: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند خانمی میانسال طفل را جلو منزل ربوده و با یک دستگاه سواری پیکان از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی موفق شدند محل اختفای آدم ربا را در یکی از روستا‌های شهرستان شیراز شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی در بازجویی فنی و تخصصی اعتراف کرد و مدعی شد مدت ۱۵ سال است که از همسرش جدا شده و به دلیل افسردگی و تنهایی و پر کردن خلا‌های روحی و عاطفی، تصمیم به ربودن کودک کردم.

شجاعی ادامه داد: کودک معصوم پس از گزارش سلامتی و معاینه، به مادرش تحویل و آدم ربا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل