بازدید 2560

سپاهان فاتح دربی اصفهان مقابل همشهری10نفره

سپاهان اصفهان با پیروزی در این بازی هشت امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با پنج امتیاز در رده هشتم جدول ایستاد.
کد خبر: ۸۲۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 17 August 2018

سپاهان با هدایت امیرقلعه نویی نخستین دربی حساس اصفهان در لیگ هجدهم را برد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20:15 امشب (جمعه) تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم سپاهان به پایان رسید. مهرداد محمدی در دقیقه 25 و عزت‌الله پورقاز در دقیقه 27 برای سپاهان و محمدرضا حسینی در دقیقه 71 برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

وحید کاظمی، داور این دیدار در دقیقه 64 زبیر نیک‌‌نفس، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن را از میدان اخراج کرد. همچنین حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی‌فر و محسن مسلمان از ذوب‌آهن و مهرداد محمدی و ساسان انصاری از سپاهان کارت زرد دریافت کردند.

سپاهان اصفهان با پیروزی در این بازی هشت امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با پنج امتیاز در رده هشتم جدول ایستاد.

شرح گل‌ها

ذوب آهن 0 سپاهان 1(دقیقه 24، مهرداد محمدی): ارسال بلند سپاهانی ها با ضربه سر مهاجم این تیم دروازه ذوبی ها را با خطر روبرو کرد اما مظاهری این توپ را دفع کرد اما روبروی توپ برگشتی مهرداد محمدی موفق شد با ضربه ای محکم دروازه ذوبی ها را باز کند. 

ذوب آهن 0 سپاهان 2(دقیقه 27، عزت پورقاز): یک ارسال دیگر باز هم برای سپاهانی ها گل داشت. این بار توپ ارسالی کریمی در میان اشتباه مدافعان ذوب آهن به پورقاز رسید و او نیز با ضربه سری دقیق توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

ذوب آهن 1 سپاهان 2(دقیقه 71، سیدمحمد حسینی): یک حرکت تمرین شده توسط ذوبی ها یک گل زیبا برای این تیم به دنبال داشت. ارسال مسلمان از روی ضربه ایستگاهی پشت مدافعان سپاهان روی سر نژادمهدی فرود آمد و او نیز با ضربه سر یک پاس رو به عقب برای حسینی مهیا کرد و حسینی نیز با ضربه ای دقیق دروازه زرد پوشان را باز کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها