بازدید 2244

بردکم‌گل‌عربستان برابرمیانماروافزایش‌شانس‌سرگروهی‌ایران

ایران و عربستان هر دو با ۴ امتیاز و تفاضل ۳+ در یک قدمی صعود از گروه قرار دارند و در رده سوم و چهارم نیز کره شمالی و میانمار با یک امتیاز جای گرفته اند.
کد خبر: ۸۲۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴ 17 August 2018

تیم ملی المپیک عربستان با سه گل تیم ضعیف و درجه چهارمی میانمار را شکست داد تا امیدهای شاگردان کرانچار برای صدرنشینی بیشتر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه بازی های آسیایی و از گروه تیم ملی فوتبال امید ایران، عربستان به مصاف میانمار رفت و در حالی که توقع می رفت این حریف را گلباران کند، تنها با سه گل این تیم گمنام و سطح پایین را شکست داد. این در حای است که شاگردان کرانچار امروز مقابل کره شمالی که جزو تیمهای همیشه مطرح آسیا بوده، با همین تعداد گل پیروز شدند. با این نتیجه، عربستان به همراه ایران ۴ امتیازی شد ولی به دلیل کارت زرد کمتر در دو بازی اخیر به صدر جدول صعود کرد و جای ایران را گرفت. 

ایران و عربستان هر دو با ۴ امتیاز و تفاضل ۳+ در یک قدمی صعود از گروه قرار دارند و در رده سوم و چهارم نیز کره شمالی و میانمار با یک امتیاز جای گرفته اند. روز یکشنبه ایران با میانمار و عربستان با کره شمالی دیدار می کنند. ایران برای صدرنشینی نیاز به برد پرگل برابر میانمار دارد اما با یک تساوی هم صعودش را مسجل می کند.

دیدار تیم ملی فوتبال امید ایران و عربستان / تیم ملی امید

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل