بازدید 10067
۱
بازی های آسیایی 2018

ایران3-کره‌شمالی0/صدرنشینی یوزهای امیدوار

ملی‌پوشان کشورمان در گروه F رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی علاوه بر کره‌شمالی با تیم‌های عربستان و میانمار همگروه هستند و در نخستین دیدار خود نیز مقابل عربستان به تساوی بدون گل دست یافتند.
کد خبر: ۸۲۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ 17 August 2018

تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی از بعدازظهر امروز (جمعه) به مصاف کره‌شمالی رفت که این دیدار با برتری 3 بر صفر ملی‌پوشان و صدرنشینی شاگردان کرانچار به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، یوزهای جوان توانستند خود را آرام آرام حاکم بر توپ و میدان کنند و در نتیجه برتری خود را با یک پیروزی سه گله در ورزشگاه ویباوا موکتی جاکارتا به پایان برسانند. در این دیدار "سونگ کوم سونگ" کاپیتان کره‌شمالی در دقیقه 52 مسابقه با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد و محمدمهدی مهدی‌خانی، محمد آقاجانپور و علیرضا آرتا نیز از تیم کشورمان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

ملی‌پوشان کشورمان در گروه F رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی علاوه بر کره‌شمالی با تیم‌های عربستان و میانمار همگروه هستند و در نخستین دیدار خود نیز مقابل عربستان به تساوی بدون گل دست یافتند و حالا با چهار امتیاز صدرنشین و بخت اول صعود از گروه هستند.

ایران3-کره‌شمالی0/صدرنشینی امیدهای ایران

ترکیب امیدهای ایران:مهدی امینی، محمد آقاجانپور، محمد مسلمی پور، علیرضا آرتا، امیر روستایی، یونس دلفی، محمدرضا آزادی، ابوالفضل رزاق پور و عارف آغاسی، محمد خدابنده لو و محمد مهدی مهدی خانی
سرمربی: زلاتکو کرانچار

ترکیب امیدهای کره شمالی:کانگ جو هیوک، سونگ آن، سونگ کوم سونگ، ری آن چول، کیم کوک بوم، جو وانگ میونگ، کیم یانگ، کانگ کوک چول، کیم چول بوم، یانگ کوک، کیم یو سونگ
سرمربی: جو سیونگ

شرح گل‌ها

ایران 1 کره شمالی 0(دقیقه 27، امیر روستایی): روی شوت پشت محوطه ابوالفضل رزاق‌پور و توپی که به پای محمدرضا آزادی برخورد کرد، امیر روستایی صاحب توپ و موقعیت شد و بدون از دست دادن آن با شوت تک ضرب پای چپ دروازه کره شمالی را به زیبایی باز کرد.

ایران 2 کره شمالی 0(دقیقه 68، مهدی قائدی): پاس قطری و دیدنی مهدی خانی در نزدیکی های محوطه جریمه کره ای ها و با اشتباه گلر و مدافع این تیم به قائدی رسید و او در حالی که تنها دروازه خالی را روبروی خود می دید موفق شد برای دومین بار تور دروازه کره ای را به لرزه در بیاورد.

ایران 3 کره شمالی 0(2+90، عارف آغاسی): حرکت زیبای روستایی بین مدافعان کره ای باعث شد تا یک خطای پنالتی روی او صورت بگیرد و عارف آغاسی نیز پشت توپ ایستاد و توانست به زیبایی دروازه حریف را باز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی شیررره.... هووورااا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل