بازدید 1680

رژه نظامی مورد درخواست ترامپ به تعویق افتاد

پنتاگون و کاخ سفید توافق کردند که رژه نظامی مورد درخواست ترامپ در پایتخت آمریکا را تا سال آینده میلادی به تعویق بیندازند.
کد خبر: ۸۲۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵ 17 August 2018

پنتاگون و کاخ سفید توافق کردند که رژه نظامی مورد درخواست ترامپ در پایتخت آمریکا را تا سال آینده میلادی به تعویق بیندازند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رژه نظامی در پایتخت آمریکا که قرار بود به خواست دونالد ترامپ رئیس‌ جمهوری این کشور برگزار شود، بر اساس اعلام پنتاگون دست‌کم یک سال به تعویق افتاده است.

«راب منینگ» (Rob Manning) سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در این خصوص اعلام کرد: پنتاگون و کاخ سفید قصد داشتند تا این رژه را روز ۱۰ نوامبر سال جاری میلادی برگزار کنند، اما توافق کردیم تا تاریخ جدیدی در سال ۲۰۱۹ میلادی برای آن بیابیم.

وی درباره علت این تعویق اطلاعاتی ارائه نکرده است.

این در حالی است که یک مقام نظامی آمریکا در این خصوص به شبکه تلویزیونی سی‌اِن‌بی‌سی اعلام کرد که این برنامه ۹۲ میلیون دلار هزینه در بر دارد.

دونالد ترامپ پس از حضور در رژه نظامی روز ملی فرانسه درخواست کرد که رژه‌ای هم در واشنگتن پایتخت آمریکا برگزار شود و گفت که می‌خواهد از رژه پاریس برتر باشد.

ایده برگزاری رژه در پایتخت آمریکا منتقدانی را در میان مدیران شهر واشنگتن داشته است و هم منتقدانی در کنگره که خواسته‌اند این بودجه برای موارد مهمتر خرج شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان