بازدید 2168

فولاد2-نساجی1/درخشش بیت سعیددرشب باخت شفر

شاگردان جواد نکونام بعد از یک شکست برابر ذوب‌آهن و دو تساوی مقابل تراکتورسازی و پارس جنوبی جم، امروز با وجود برتری در نیمه اول ولی در نیمه دوم نمایش 45 دقیقه ابتدایی را نداشتند تا با دریافت دو گل بازنده شوند.
کد خبر: ۸۲۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 16 August 2018

نساجی قائمشهر بار دیگر از کسب سه امتیاز ناکام ماند و این بار بازی برده در اهواز را با شکست عوض کرد اما نکته مهم درخشش حسن بیت سعید بود که فصل گذشته توسط شفر از استقلال کنار گذاشته شد اما در شب شکست این پیرمرد آلمانی، یک تنه تیمش را نجات داد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان جواد نکونام نیز بعد از یک شکست برابر ذوب‌آهن و دو تساوی مقابل تراکتورسازی و پارس جنوبی جم، امروز با وجود برتری در نیمه اول ولی در نیمه دوم نمایش 45 دقیقه ابتدایی را نداشتند تا با دریافت دو گل بازنده شوند.

فولاد در آستانه نخستین شکست خانگی فصل قرار داشت ولی نمایش خوب حسن بیت‌سعید باخت آنها را تبدیل به پیروزی کرد و سه امتیاز مهم برای این تیم به ارمغان آورد؛ بیت‌سعید در دقیقه 66 موفق به گرفتن پنالتی برای فولاد شد تا شیمبا گلزنی کند و 6 دقیقه بعد از آن هم با شوت پشت محوطه دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا عامل اصلی دومین برد خانگی فصل شاگردان پورموسوی شود.

فولاد خوزستان که هفته اول خوش‌شانس بود مهاجمان پارس جنوبی در گل کردن موقعیت‌ها بی‌دقت بودند و توانست نخستین بازی خانگی فصل را به برتری 2 بر یک برسد، امشب هم در دومین میزبانی لیگ هجدهم در حالی که با یک گل عقب بود ولی در نیمه دوم 2 گل به ثمر رساند تا به سه امتیاز دیگری برسد.

شرح گل

فولاد 1 - نساجی 1 (دقیقه 10: محمد عباس‌زاده): شوت شجاعی در شلوغی محوطه جریمه فولاد را عباس‌زاده در محوطه 6 قدم با شوت تک ضرب تبدیل به گل کرد.

فولاد 1 - نساجی 1 (دقیقه 66: لوسیانو پریرا): پنالتی اعلام شده به سود فولاد را پریرا با شوت محکم به مرکز دروازه فولاد زد و پاسخ گل نیمه اول نساجی را داد.

فولاد 2 - نساجی 1 (دقیقه 72: حسن بیت‌سعید): در سمت چپ زمین توپ به بیت‌سعید رسید و او بدون مزاحمت مدافعان نساجی تا پشت محوطه جریمه پیش رفت و شوت‌زنی کرد که ضربه او را حامد لک درازکش از گوشه پایین دروازه بیرون کشید ولی در ادامه توپ به سمت مخالف رفت و وارد دروازه نساجی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار