بازدید 6406
گزارش بازی

پارس‌جم1-استقلال0/باخت‌باگل‌بخودی‌درخانه‌گربه‌سیاه

استقلال در دومین بازی که در جم بازی کرد هم از پارس جنوبی شکست خورد تا همچنان این تیم در حسرت امتیاز در این ورزشگاه باقی ماند. استقلال با این شکست 5 امتیازی باقی ماند و پارس جنوبی هم 7 امتیازی شد. این اولین شکست آبی‌ها در لیگ هجدهم و سومین شکست شفر است.
کد خبر: ۸۲۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ 16 August 2018

استقلالی که تصور می شد با نمایش خوب هفته گذشته، امشب در جم هر سه امتیاز را گرفته و با صعود به رده دوم به جمع مدعیان بپیوندد، 78 دقیقه در جبران گل به خودی آرمین سهرابیان ناکام بود تا نخستین شکست فصل را تجربه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال با این شکست 5 امتیازی باقی ماند و پارس جنوبی هم 7 امتیازی شد. این اولین شکست آبی‌ها در لیگ هجدهم و سومین شکست استقلال در لیگ برتر از زمان سرمربیگری وینفرد شفر در این تیم است.

ترکیب پارس جنوبی: احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، محمد ستاری، سعید محمدی‌فر، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده، امیر میربزرگی (62 - فرشید پاداش)، روح‌الله سیف‌اللهی، عماد میرجوان(60 - محمد نوری) و ابراهیم صالحی(86 - علیاری).

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، فرشاد محمدی‌مهر (82 - مارکوس نیومایر)، میلاد زکی‌پور(46 - مهدی زکی‌پور)، محمد دانشگر، علی کریمی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی، فرشید اسماعیلی و روح‌الله باقری (46 - رضا آذری).

شرح گل

1-0 (پارس جنوبی جم): پاس عمقی هافبک پارس جنوبی جم با ضربه عجیب آرمین سهرابیان به یک گل به خودی تبدیل شد.

پارس جم1-استقلال0/باخت شفرباگل بخودی درخانه گربه سیاه

تیم وینفرد شفر در نیمه اول کاملا اسیر دوندگی بی امان رقیب شگفتی ساز خود بود؛ در حالی که انتظار می رفت استقلال برای کسب 3 امتیاز بازی کاملا تهاجمی بازی کند اما این پارس جنوبی بود که کاملا بازی را هجومی آغاز کرد و پرس از بالای بازیکنان این تیم باعث شد حملات آبی ها از همان عقب زمین خنثی شود. استقلال در دومین بازی که در جم بازی کرد هم از پارس جنوبی شکست خورد تا همچنان این تیم در حسرت امتیاز در این ورزشگاه باقی ماند.

غیبت فرشید باقری در میانه میدان باعث شد استقلال در میانه زمین نبض بازی را در اختیار پارسی ها بگذارد. حملات پارس جم روی دروازه آبی ها با عکس العمل های خوب رحمتی خنثی شد. استقلال بعد از گذشت 30دقیقه از نیمه اول ، بازی در اختیار گرفت و این تیم از چپ و راست حملات خود را طراحی کرد اما موقعیت چندان جدی روی دروازه پارس ایجاد نشد تا در نهایت زرد پوشان جمی نیمه اول بازی را به نفع خود به پایان برسانند.

استقلال نیمه دوم به مراتب بهتر از نیمه اول بود و دو تعویض شفر در همان ابتدای نیمه با حضور همام عراقی و آذری جوان ، وزنه هجومی تیم را سنگین کرد و حفظ توپ آبی ها را نیز بهتر کرد اما هیچ کدام از موقعیت ها تبدیل به گل نشد. پارس جنوبی در این نیمه بیشتر به دنبال دفاع متمرکز در زمین خودی و البته استفاده از ضد حملات بود که در این موضوع نیز موفق عمل کرد و توانست برتری خود را حفظ کند تا برنده این دیدار باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر