بازدید 2722

ادامه حرفهای سیاسی قلعه‌نویی؛این بار قومیت‌ها و دولت

کد خبر: ۸۲۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴ 16 August 2018

امیرقلعه نویی سرمربی سپاهان که چندسالی است در مصاحبه هایش گوشه هایی هم از مسایل اجتماعی و گاها سیاسی مطرح می کند، می گوید که دولت باید برای رفع نیازهای مردم اقدام کند.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دربی نصف‌جهان در هفته چهارم لیگ برتر هجدهم فوتبال گفت: سال خوبی در ذوب‌آهن داشتم؛ فراز و نشیب داشتیم ولی اگر کم لطفی برخی از دوستان هم نبود، لیاقت قهرمانی هم داشتیم. این هفتمین تجربه دربی من در اصفهان است. شهرآورد اصفهان همیشه نمونه و اخلاقی و معنوی بوده است و کاهش قیمت بلیت‌ها و نصف کردن ورزشگاه نشان می‌دهد که فرهنگ در اولویت است که همه از بازی لذت ببرند.

وی ادامه داد: با امید نمازی رفیقیم ولی به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و جالب است سرمربیانی که با ما بازی می‌کنند، می‌گویند قلعه‌نویی بازی مستقیم انجام می‌دهد درحالی که اگر نگاهی به مالکیت توپ کنند، خودشان متوجه می‌شوند. مالکیت توپ ما در همه مسابقات خوب است و در همه آمارها از حریفات برتر هستیم.در بازی فردا می‌رویم که یک بازی هجومی را انجام دهیم؛ در ازبکستان هم گل زدیم و هم موقعیت داشتیم و کاری که اتلتیکو هم انجام می‌دهد و در کنار یک ساختار دفاعی خوب، 4 گل هم به رئال مادرید می‌زند و من هم هرکجا باشم دوست دارم هجومی بازی کنم.

Image result for ‫مصاحبه قلعه نویی‬‎

وی درباره اتفاق های اخیر و تنش ها روی سکوهای لیگ گفت: نباید به مسائل قومیت‌هایی که اصلا مناسب نیست، وارد شویم و در زمان دفاع مقدس بسیاری از استان‌های ما درگیر جنگ شدند ولی شهدای ما از همه‌جای ایران بودند و متاسفانه در چند روز اخیر برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است تا ایران را دچار مشکل کند. مطالبات به حق جامعه ما باید پیگیری شود و نسل جوان و مردم مطالبات به حقی دارند که دولت و مسؤولان در چندسال اخیر هیچ کاری انجام نداده است و برخی‌ها هم در کنار این جوانان به ورزشگاه می‌آیند و خط می‌دهند و این مسائل ناگوار رخ می‌دهد.

قلعه‌نویی افزود: سه چیز در قانون رایگان است ورزش، سلامت و تحصیل سه موردی است که در قانون رایگان است ولی هیچ‌کدام در کشور ما درحال حاضر رایگان نیست؛ سرمنشا تمامی این مشکلات، مسائل اقتصادی است و اگر مسائل اقتصادی درست شود، تمامی این مشکلات حل می‌شود.

وی ادامه داد: از فتاحی می‌‌خواهیم قراردادهای سپاهان را شفاف کند و برای چندمین بار این موضوع را مطالبه می‌کنم و بودجه قراردادهای سپاهان حدود 24 میلیارد تومان است؛ باشگاه سپاهان 90 پرسنل دارد و بیش از 70 تیم دارد درحالی که کل بودجه باشگاه 40 میلیارد است.هرکسی می‌خواهد بالا برود، اسم امیر قلعه‌نویی را می‌برد که اشکالی هم ندارد؛ سپاهان و ذوب‌آهن در فصل گذشته در رده‌های پایه چندین عنوان قهرمانی کسب کرده و این مسائل همه جا هست و هزینه‌هایی که رئال و بارسلونا هم انجام می‌دهند با هزینه اتلتیکو هم برابر نیست و این مسائل همه جا هست.

وی در مورد 823 امتیازی که در لیگ برتر به دست آورده است، گفت: خدا گاهی اوقات با تو صحبت می‌کند و هیچ موقع به کسی رو نزدم و مشکلات برایم ایجاد کردند؛ در ایران فقط برخی‌ها دنبال زدن هستند و در همه زمینه‌ها این مسائل وجود دارد. به جز دو فصلی که در سپاهان بودم در قبل، همیشه با مشکلات زیادی روبرو بودیم و زمانی که در تیم ملی بودم، فوتبال‌مان در شرایط خوبی قرار داشت و این درحالی بود که فدراسیون تعلیق بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر