بازدید 2468

درگیری های ساختگی پوگبابامورینیو باامیدرسیدن به بارسا

با افزایش تنش میان پل پوگبا و ژوزه مورینیو، احتمال جدایی ستاره فرانسوی افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۲۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 16 August 2018

روابط میان پل پوگبا و مورینیو هرگز مساعد نسیت و نشریه سان در گزارشی اختصاصی به مشاجرات لفظی بین این 2 پرداخته است.

به گزارش تابناک ورزشی، تردیدی وجود ندارد که پل پوگبا خواهان انتقال به بارسلوناست و در این میان مینو رایولا تلاش زیادی برای نهایی کردن این انتقال و اقناع باشگاه منچستریونایتد برای صدور مجوز جدایی هافبک فرانسوی دارد که این موضوع باعث ناراحتی مورینیو شده است.

سرمربی پرتغالی سعی داشت با دادن بازوبند کاپیتانی در دیدار هفته اول برابر لسترسیتی به پل پوگبا و تمجید از عملکرد او، شرایط را عادی سازد اما پوگبا بعد از بازی پیغام مبهمی داده و مدعی شد برخی صحبت ها را نمی توان گفت که این جمله باعث ناراحتی آقای خاص و تشدید درگیری شده است.

ژوزه مورینیو از هافبک 26 ساله خود خواسته شکایات و نارضایتی های خود را به خودش گفته و با مطبوعات در میان نگذارد و اگر تقاضایی برای جدایی و انتقال به بارسلونا دارد آن را رسما مطرح کند اما پوگبا در پاسخ گفته اگر مورینیو حرفی دارد بهتر است آن را به مینو رایولا، وکیل جنجالی هافبک فرانسوی انتقال دهد.

حدود 2 هفته تا پایان بازار نقل و انتقالات در اسپانیا باقی مانده و پل پوگبا علاقه زیادی دارد تا در همین تابستان راهی بارسلونا شود. رابطه پر تنش با مورینیو باعث می شود این ستاره فرانسوی نتواند تمام پتانسیل خود را در ترکیب یونایتد به معرض نمایش بگذارد و تفاوت عملکرد او در ترکیب تیم ملی فرانسه و منچستر موید همین ماجراست.

مورینیو بعد از پایان جام جهانی مسئولیت این تفاوت نمایش را گردن پوگبا انداخته و مدعی شد خود او باید متوجه شود دلیل این تفاوت چیست و این مصاحبه ها، درگیری میان طرفین را تشدید کرده است.

اگرچه دیروز باشگاه بارسلونا اعلام کرد بعید است در تابستان امسال پوگبا راهی نوکمپ شود، اما امکان ادامه همکاری با توجه به رابطه نامساعد پوگبا و مورینیو به راحتی میسر نیست و حالا آبی اناری ها بیشتر از همیشه این فرصت را دارند تا با تلاش مجدد، مقدمات حضور ستاره فرانسوی را در لالیگا فراهم کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل