بازدید 1799

دزدان دوچرخه بازداشت شدند

کد خبر: ۸۲۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 16 August 2018

دو مرد معتاد که سناریوی سرقت دوچرخه‌های گرانقیمت را در کمپ ترک اعتیاد طراحی و اجرا کرده بودند بازداشت شدند.

به گزارش جوان، چندی قبل شکایت‌های مشابهی درباره سرقت دوچرخه‌های گرانقیمت و کفش‌ها به کلانتری‌۱۵۳ شهرک ولی‌عصر گزارش شد. یکی از شاکیان گفت: من ساکن یک مجتمع آپارتمانی هستم. ساعتی قبل مرد جوانی زنگ خانه را زد و مدعی شد که همسایه طبقه پایین است و خواست که در ساختمان را برایش باز کنم.

او مدعی شد که کلید ساختمان را فراموش کرده‌است و کسی هم در خانه‌شان نیست. من هم اعتماد کرد و در را باز کردم. بعد از آپارتمان خارج و متوجه شدم که از کفش‌های کتانی گرانقیمتم خبری نیست. خودم را که به پارکینگ رساندم دیدم دوچرخه گرانقیمتم هم سرقت شده‌است. فهمیدم که آن مرد سارق بود و حالا درخواست شکایت دارم.

در حالی که هر روز بر تعداد شکایت‌ها اضافه می‌شد مأموران پلیس موفق شدند با ردیابی دوربین‌های مداربسته یکی از ساختمان‌ها دو سارق را که میلاد و میثم نام داشتند شناسایی و بازداشت کنند.

میلاد گفت: ما هر دو به مصرف مواد اعتیاد داریم و مدتی قبل در یک کمپ ترک اعتیاد با هم آشنا شدیم. وی ادامه داد: همسایه ما دوچرخه گرانقیمتی داشت و مدتی بود که به فکر سرقت آن افتاده بودم، اما خودم نمی‌توانستم آن را سرقت کنم. وقتی با میثم در کمپ آشنا شدم پیشنهاد سرقت دوچرخه را دادم که قبول کرد. میثم چند روز زودتر از من از کمپ مرخص شد برای همین کلید ساختمان را به او دادم و او هم دوچرخه را سرقت کرد. وقتی خودم از کمپ مرخص شدم دوچرخه را به یک مالخر فروختیم. بعد از آن تصمیم به سرقت دوچرخه و کفش‌های ساکنان ساختمان‌ها گرفتیم. با ادعای اینکه از ساکنان ساختما‌ن هستیم زنگ خانه را می‌زدیم و اقدام به سرقت می‌کردیم تا اینکه بازداشت شدیم.

سرهنگ علی شریفی گفت: با اطلاعاتی که دو سارق در اختیار پلیس گذاشتند مالخر که دوچرخه‌ساز محل بود شناسایی و بازداشت شد. وی گفت: تحقیقات بیشتر از متهمان در جریان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل