بازدید 2788

تذکرات رهبری ناجی بحران دولت

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است دولت و ملت نباید بابت جنگ نگرانی داشته باشند، چرا که اگر دشمن می‌توانست تا کنون حمله کرده بود همچنین مذاکره نیز هیچ کمکی به وضعیت کشور نمی‌کند.
کد خبر: ۸۲۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ 15 August 2018

سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فرمایشات مقام معظم رهبری و تذکرات ایشان به دولت را نسخه شفابخشی دانست و گفت: بیانات ایشان می تواند دولت را از بحران نجات دهد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: البته کسی به مذاکره و توافق با غرب خوش بین نبود که با نتیجه ای که از توافق شکل گرفته مشاهده کردیم این امر بر همگان مسلم شد که نباید به آنها اعتماد می شد.

وی ادامه داد: اکنون زمان آن فرا رسیده که به اصلاح امور داخلی خود برگردیم و ساختار اقتصاد را درست کنیم تا دشمن از موقعیت و مشکلات ایران سوءاستفاده نکرده و باب مذاکره باز نشود.

حسینی کیا در ادامه با بیان اینکه ملت ایران نباید نگرانی بابت وقوع جنگ داشته باشند، عنوان کرد: اگر دشمن می توانست تا کنون به ایران حمله کرده بود اما آنها این اشتباه را نمی کنند چون می دانند که روحیه شهادت طلبی ایرانیان و توان نظامی ارتش و سپاه این اجازه را به آنها نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: آیا تذکرات رهبر انقلاب به دولت نشانه عدم حمایت از دولت است؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم افزود: دشمن می خواهد بخشی از دولت را که به سمت آنها نگاه دارد نگران کند اما این افراد باید بدانند نیازی به نگرانی بابت آمریکا وجود ندارد پس دولت باید بر اساس تجربه تلخی که در این خصوص داشت تلاش کند با نگاه به درون اهداف خود را ادامه دهد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید به ظرفیت های داخلی و توان و نیروی جوانان ایرانی اکتفا کرد و جایی که نیاز به اصلاح قانون است مجلس آن را انجام دهد و دولت نیز حوزه اجرا به خصوص نظام بانکی کشور را اصلاح کند و در ادامه قوه قضاییه نیز باید با مفسدان و اخلال گران اقتصادی برخورد قاطع کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار