بازدید 1948

حدود ۷۰ روستا در حوزه انتخابیه شادگان با قطعی آب شرب مواجه هستند

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حدود ۷۰ روستا در حوزه انتخابیه بنده با قطعی آب شرب مواجه هستند، گفت: این وضعیت توسط مدیران و مسئولان باید مدیریت شود اما مدیران ما یا حال کار کردن ندارند، یا مسافرت هستند.
کد خبر: ۸۲۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 15 August 2018

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: وضعیت آب در شادگان بحرانی است و حدود 4 ماه است که آب کشاورزی قطع شده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، افزود: نتیجه قطعی آب کشاورزی این است که نخلستان‌ها خشک شده و در حال آتش‌ گرفتن است و تاکنون حدود هزار نخل دچار آتش‌سوزی شده است.

وی با اشاره به کمبود آب شرب در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه خود خاطرنشان کرد: حدود 70 روستا در حوزه انتخابیه شادگان فاقد آب شرب هستند و آب شرب با تانکر در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

ناصری‌نژاد اظهار داشت: ما به اشکال مختلف این مشکلات را به گوش مسئولین رسانده‌ایم اما اقدام خاصی برای حل این مشکلات صورت نمی‌گیرد.

به گزارش فارس، وی در پایان گفت: این مشکلات باید مدیریت شود اما مدیران ما یک روز حالشان خوش نیست، یک روز مسافرت هستند، یک روز حال کار کردن ندارند و این سبب می‌شود به مردم فشار وارد شود و از سوی دیگر ما با مدیران پروازی نیز مواجه هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان