بازدید 34106
خوانده می شوید؛

با این همه «آقازاده» بیکار و چوپان چه کنیم؟

پس از گذشت یک هفته از راه افتادن کمپین «فرزندت کجاست؟»، گویا باید بخش بزرگی از آمار بیکاری جوانان کشور را به نام فرزندان مسئولان بزنیم. با این سرعتی که مسئولان در حال معرفی وضعیت فرزندان خود به عنوان چوپان و پیک موتوری و بیکارِ خانه نشین دارند، به نظر می‌رسد در همین روزها، ما باید فکری برای اشتغال آقازاده‌ها بکنیم.
کد خبر: ۸۲۵۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 15 August 2018

پس از گذشت یک هفته از راه افتادن کمپین «فرزندت کجاست؟»، گویا باید بخش بزرگی از آمار بیکاری جوانان کشور را به نام فرزندان مسئولان بزنیم. با این سرعتی که مسئولان در حال معرفی وضعیت فرزندان خود به عنوان چوپان و پیک موتوری و بیکارِ خانه نشین دارند، به نظر می‌رسد در همین روزها، ما باید فکری برای اشتغال آقازاده‌ها بکنیم.


حالا که بسیاری از مسئولان به این کمپین پیوسته‌اند، می‌خواهیم نظر شما را درباره پاسخ آنها بدانیم.

* شما چقدر پاسخ مسئولان درباره وضعیت فرزندانشان را باور می‌کنید؟
* با توجه به وضعیت اشتغال فرزندان مسئولان که بنا به گفته خودشان، بیشترشان تحصیلات عالی از دانشگاه‌های معتبر دارند، آیا نباید نسبت به وضعیت اشتغال در کشور بیش از پیش نگران بود؟!
* به نظر شما، مسئولی که فرزندش در خارج از کشور زندگی می‌کند، می‌تواند برای ایران و موفقیت ایران دل بسوزاند؟!
* چرا مسئولان از شفاف‌سازی دراین باره طفره می‌روند؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳۱۸
خالا گیریم گفتید بچه ما بیکاره
بچه بیکار شما از کجا داره سوار لگسوس و بوگاتی میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
حالا باید یکی یکی بررسی کنیم ببینیم کدوم راست گفته!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
از پول پدر
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ما مردم قدر نشناسی هستیم این همه چوپان شبانه روز دارند خالصانه به ما خدمت می کنند ولی ما قدر آنها را نمی دانیم خداوندا سایه این چوپانان را بر سر ما مستدام دار
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ما با همین چوپان ها آمریکا را به زانو در خواهیم آورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
دوستان عزیز دقت کنید که نگفتن فرزندانمون بیکار خانه نشینن بلکه گفتن فزرندمون فاقد هرگونه شغل دولتیست بین این دو خیلی فرق هست.
مثلا فرزندشون شغل آزاد دارن و مشغول واردات هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آقازاده یا ژن خوب اینا در ویران همیشه بوده و هست و ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
این کمپین به قصد عوام‌فریبی است
سهیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
یکیشون چند وقت پیش گفته بود کارمند است و ماهی دو ملیون حقوقش را جمع کرده و بوگاتی خریده...
جبار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آن مسٔولینی که از بیت المال مردم به ناحق بردند و خوردند را باید باکشتی وسط اقیانوس فرستاد و همه را منفجر کرد. لعنت بر هرچی بیشرف اختلاسگر دزد مال ملت خور
محمدتبریزی
| United States of America |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
با اینهمه چوپان گوشت شده 80هزار تومان وای بروزی که بی چوپان شویم...............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
بابا چوپان کجا بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
فرزندان مردم بدبخت ایران که همه بیکارن و فرزند مسولان هم که همگی کارگر و چوپان و رفتگر و راننده تاکسی و دستفروش و بنا و نجار و گچ کارو ... هستند و در بهترین حالت استاد دانشگاه هستن فقط.پس اینایی که سرپستها هستند کی هستنو از کجا اومدن و جالبه چقدر تشابه شهرت با مسولین دارن؟
ناشپاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
مردم رو گوسفندفرض کردن وبچه هاشون رو چوپون این گوسفندها نه?
مسعود روحانی
| France |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
حالا تازه فهمیدید که چرا قیمت کوشت هم مثل دلار گرون میشه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
خب ژن خوب همینه بیکاره اما پول سمتش سراززیر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
مهم اینه هر وقت اراده کنند و حال داشته باشند پشت میز ریاست میشینن. اما الان دیگه حال اینو هم ندارن.
گل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
جالبیش اینجاست که همه آقا زاده ها وخانم زاده ها جزء نابغه های کشور هستند
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
دقيقا موضوع همينه
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
یه آقازاده یعنی کسی که از بچگی از هر نظر تامین بوده
هست و پشتت به خیلی چیزا گرمه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
ازادی ،ازادی ،ازادی
تنها راه حل پیشگیری از فساد ازادی بیان و ازادی مطلق رسانه هاست ، هر کس خارج از این مسیر ادعای مبارزه با فساد را داشته باشد از اساس دروغگوست.
مسئول کجا بود تابناک... دلت خوشه ها!
مسئول فقط رجایی بود و بس.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
مگه ایشون چند سال سرکار بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
شهيد رجائي خدا رحمتش كنه ولي اولا مگه ايشون كلا چند سال خدمت كردن ( رياست جمهوري ايشان ٢-٣ ماه و قبلش يك سال شد يا نشد ؟ ) دوما ملاك حال افراد است وگرنه در اوايل انقلاب تقريبا همه اين طوري بود و كمتر كسي بود كه دنبال مال أندوري و عاشق ميز و قدرت باشه
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
رجایی و امثالهم فرصت جکومت کردن نداشتند تا ببینیم چند مرده حلاج بودند.
من تازه فهمیدم منم یه آقازاده ام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ما همگي خانم زاده‌ايم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آقازاده یا خانم زاده یا ژن خوب یا ژن برتر ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
با این حساب ما هم با این اوضاع خرابمون کلفت زا هستیم
يه كمپين هم راه بياندازيم ببينيم فرزند كدام مسئول در دوران جنگ جبهه تشريف داشتند
پاسخ ها
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
هيچكدام . چون سن اونها به جنگ قد نميده
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آقا مجید عزیز, زمان جنگ هم آقایی داشتیم که آقازاده ش تو اروپا مشغول تحصیل بود و همه می گفتن پسر فلانی چرا نمیاد ایران بره جبهه. البته این آقازاده الان ایران هستن و دارای سمت.
امیر
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
نود و نه درصد پدرانشون هم یا اون موقع خارج نشین بودن یا بعدا واسه خودشون سابقه تراشیدن
البته اگر تابناک چاپ کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
خود مسئول جبهه نبوده چه برسه به فرزندش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
اکثرا در جنگ قدرت و اختلاس بودند
جواد
| Switzerland |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
مسئولین در زمان جنگ هم در جبهه نبودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
اقا مجید خیلی هاشون فرزند ارشدشون ریش سفیده.چی داری واسه خودت میگی سنشون قد نمیداد.در ضمن مگر مدافع حرم نبود در جنگ سوریه چرا مدافع حرم نشدن؟حالا سن همشون قد میده .نکنه فقط واسه غارت بیت المال سنشون قد میده؟
وقتی بی صداقتی تاوانی نداره نتیجه اش میشه همین.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
بابا کار برای پوله اینها دستشان توی کیسه است دیگه کار می خوان چکار هفت نسلشان بشینند بخورند باز دارن
آقو من یه آبدارچی واسه شرکتمون میخوام آقازاده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
خخخخخخخخخ! بهترین کامنت! جونوری واسه خودت... دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
واااااای خیلی خندیدم. دمت گرم
همونقدر که آقاهای بزرگ تر در انتخابات در مورد حقوق و داراییشون راست گفتند و ما باور کردیم مال آقا کوچیکتر ها رو هم باور می کنیم که هیچ بهشون کمک می کنیم فرزندانشون از بیکاری در بیان حیفه به خدا این همه ژن خوب بیکار باشن...
اگه بیکاری اینجوریه منم حاضرم شغلمو ول کنم و مثل آقازاده ها بیکار زندگی کنم!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
بابا منظور این عزیزان اینکه شغل دولتی ندارند و یا کارمند و حقوق بگیر نیستن. به خدا اگه من هم می تونستم به واسط نام فامیلم و یا اقا زاده بودنم یه سرکت واردات و صادرات بزنم و یا اینکه تو یه کشور اروپای شرقی یا غربی یا دبی یه حساب باز کنم و بعد پول نفت یا صنایع دیگه مثل پتروشیمی رو تبدیل به ریال می کردم و برای هر تبدیل هم یه درصد مشخص می گرفتم، دیونه بودم بیام برم تو یه شرکت دولتی یا خصوصی و به عنوان کارمند کار کنم و تا اخر ماه صبر کنم تا حقوقم رو به حسابم واریز کنن.
انقدر بی اعتمادی به مسئولین زیاد شده که اگر دست روی قران هم بگذارند مردم حرف انها را قبول نمی کنند
پاسخ ها
مدعی العموم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
نیازی به قسم و آیت نیست. همین که حرف شون با عقل و منطق جور درنمیاد کافیه
پول باباهه هستش نگران نباشید یه ماشین پورشه چیزی میخره براشون
شعور سیاسی مردم باید بالا برود تا از طریق قانونی بتوانند جلوی رانت خواری مدیران فاسد را بگیرند.باید تمام حقوق و مزایای مسئولین شفاف در یک سایت در معرض دید عموم باشد.هیچ مسئولی نمیگه فرزندم رانت خوار است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
عمق فاجعه را گرفتی !پوپولیستی!!!
فکر کنیم راست میگن اینها برای بچه های خودشان کاری نمی توانند بکنن بعد برای مردم بتوانن انجام دهند
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ربطی به شعور سیاسی نداره، وقتی قانون وجود نداره یا وجود داره اما اجرا کننده قانون ترجیح میده اجرا نشه
ناشناس
| Canada |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
شعور مردم بالاست باید قانون اساسی از بیخ و بن اصلاح شود.
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
بابا نکنیداین کار رو
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
بنظرمیرسه ماداریم مسئولین رو اذیت میکنیم
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
چندشبه تواخبار نشون میده که تقریباتماااااااام مسئولین از اوضاع مملکت ناراضی هستن
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
اون طفلکا که نمیخواست اشک مارو دربیارن ولی ما مجبورشون کردیم
اصلا کجای دنیا یه کمپین این شکلی راه میفته؟
این تعریفش کمپین نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
مگه بقيه دنيا آقازاده و ژن خوب هم داره ؟
ساده زيستي جزئي از اصول زندگي مسئولين انقلاب است
مسئولين ما فقط براي خدمت و رضاي خدا قبول زحمت كرده اند و اين همه حرص و هزينه در انتخابات فقط براي رضاي خدا است
خدا را خوش نمي آيد اينگونه كمپينهايي راه بياندازيم تا مجبور شوند اسرار زندگي بي شائبه شان را بر خلاف ميل باطني شان بر ملا كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
واقعا؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
خوب بلدی با پنبه سر ببری
فراخوان خوبیست ولی شیوه طرح سئوالات نادرست و الگوی این پرسمان نامنسجم است.برخی سئوالات طنز و برخی جدیست.ضمنأ بهتر بود از ترتیب عددی برای تشخیص جواب ها بهره گیری می شد.
باسلام . چه مصیبت عظمایی بر سر ملت اومد که مسئولین اینقدر مال بیت المال را چپاول کردن که فرزندانشون نیازی به کار کردن ندارن .ویا ممکنه مسئولین ما معصومند و ما ملت تا حالا فقط گناهان اونا شستیم.خدایا از گناهان ما ملت بگذر وقلم عفو بر گناهان ما بکش چرا که ما مسئولین پاک دست خودا رانت خوار خطاب گردیم
به وضوح معلومه که سالهاست که مسئولان, راه خودشونو از راه مردم عادی کشور جدا کردن. همه دنبال بستن بار خودشونن.
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
تازه میخوان ببندن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
بعله و برای این کار, نیازمند خرید زمان هستن, به هر شکلی
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
صبرکنید. بزارید تحریما شروع بشه به بهانه دور زدن تحریما ببینید چه غوغایی بکن
اتفاقا راست میگن بیکاران. آقا زاده به همین ها میگن دیگه و بیکار ولی با پول حلال پدر زندگی آنچنانی دارند !
پاسخ ها
جواد
| Switzerland |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
البته همشون هم بیکار نیستند بعضی هاشون چوپان لاکچری هستند
مسله قابل تامل اینکه تمام فرزندان مسولین در دانشگاههای درجه ایران تحصیل کرده اند.این سوال در ذهن متبادر میشه که تمام فرزندانشون از نخیه های کشورن یا از سیستم بند "پ" برای ورود به این دانشگاهها استفاده شده.
بدون هیچ زحمتی.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
به مبحث ژنتيكي بر مي گردد
والا اينقدر ملت به اين آقازاده ها گير دادن كه همشون ديگه سركار نميرن بيكارن و البته از مزايا و درآمد اون همچنان استفاده مي كنند. كاشكي مثل گذشته حداقل چند ساعتي سركار بودند و حقوق مي گرفتن
آقا یه سوال شاید ربطی به موضوع نداشته باشه که به نظر من داره کسی تا حالا دیده یکی که چند وقتی از مرگش میگذره دوباره زنده شه اوضاع مملکته ما مثل اون آدمه ما چند سال هست که موردیمو خبر نداریم..پیس دنبال صداقت و راسگویی از مسئولان این مملکت نباش تابناک..اگه راس میگی که آزادی منتشرکن البته خیلی سانسور کردم بلکه نشر بدی اینبار..وقتی خودت نظرهارو به دلخواه خودت پخش میکنی که باید آزادانه باشه از بقیه چه انتظاری داری؟!!! دنیا مثل بازیه دومینو میمونه در ارتباطه تابناک جان همه چی به همه چی....
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
چند بار هم من نظر دادم وقتی منتشر شد دیدم یک چیز دیگه است
مسئولین و افرادی که الآن امور رو در ایران در دست دارند،ایران رو به عنوان یه غنیمت در نظر می‌گیرند.می‌بینند که قشرهای زیادی از مردم(البته نه همه مردم)نسبت به پاسخگویی مسئولان بی‌تفاوت هستند.اینجاست که به خودشون اجازه میدن از شرایط به نفع خودشون و فرزندانشون سوءاستفاده کنند.آخر هم می‌گویند که ما ساده‌زیست هستیم! و فرزند ما هم چوپان است!
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ما بی تفاوت نیستیم
شما بگو از کی بپرسیم و چه جوری بپرسیم
سهراب
| Germany |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
این کامت صددرصد شرح حال ماست
ایران رو اداره نمیکنن دارن غارتش میکنن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
کاش میشد هزاران مثبت ثبت کرد.آفرین به شما.....
ناشناس
| Canada |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ملت کجا بی تفاوتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آری درسته آقایانی که برای گرفتن سهمیه به جبهه می‌آمدند و موقع عملیات هزار بهانه رنگارنگ برای در رفتن داشتند الان وارث جبهه و صاحب غنیمتند و مخلصین و رزمنده های واقعی یا شهید شدند یا کنار زده شدند
مسئولین با پاسخ های نادرست نسبت به وضعیت فرزندان خودبه شعور ملت توهین می کنند و همه مهمتر فکر میکنند ملت پاسخ آنها را باور دارن. ودر ضمن تابناک از مسئولین بپرسید چرا فرزندان شما در داشنگاه های دولتی و معتبر کشورتحصیل کرده و فارغ التحصیل شدن یعنی همه آنها از طریق کنکور وارد دانشگاه دولتی شدن یا از طروق .....
آقا از وقتی آمار این آقازاده ها داره منتشر میشه دلم کباب شده و شدیدا عذاب وجدان دارم. من یه کارمند دون پایه ام و یه پراید مدل 80 دارم که اگه غیبتش نباشه بیچاره هنوز راه میره. همه اش دارم خودم رو سرزنش می کنم که دختر و پسر وزیر و وکیل این مملکت توی زیرزمین زندگی می‌کنند و بیکارند یا به چوپانی مشغول اند، تو چرا پراید سواری و تو خونه مستاجر زندگی می کنی. تابناک بیا واسطه خیر بشو من شغل و وسیله محل زندگیم رو با این آقازاده‌ها عوض کنم بلکه از عذاب وجدان رهایی پیدا کنم، این بیچاره ها هم زندگیشون سروسامان بگیره.
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
ای ول انصافا
کاشکی در کنار پاسخ به شغل می گفتن چند میلیارد تومان در سال سهم تراکنش این آقازاده ها از معاملات دولتی یا خصولتی است؟

ممکن است یک آقازاده بیکار باشه و فقط هر از چند سالی یک معامله سنگین هواپیما جوش بده و کمسیون چند میلیاردی بگیره و یا اینکه جناب آقازاده از سر کنجکاوی ،علافی و یا بیکاری ، دلال قرار داد فی مابین یک شرکت خصولتی ایرانی با مثلا یک شرکت سرمایه گذار آفریقا جنوبی باشه و چند ده میلیارد اینجا گیرش بیاد .

عجیبه که ایت آقاها واکنشی منفی به بیکاری آقازاده هاشون نشون نمی دن و ظاهرا همگیشون از این علافی آقازاده ها کمال رضایت را دارن !!
متاسفانه دروغ نهادینه شده است.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
نه تنها دروغ نهادینه شده بلکه بی حیایی وپرروی از حد گذشته .دارند مردم را مسخره میکنند با این جوابهای مسخرشون
اولا اینکه به نظر بنده اگر یک ایرانی علاقمند به تحقیق و مطالعه در علم باشه، تو این مملکت این امکان براش مهیاست، مگر اینکه قصد دیگری هم داشته باشه! پس اگر کسی قصد خارج رو میکنه عوامل دیگری هم به علاقمندی علم وجود داره. از طرفی کسی که در ایران درس میخونه درد مملکت و جامعه رو بهتر درک میکنه. ثانیا، فرض کنید که مسئولی سفیر بوده ( صرفنظر از اینکه آیا سفارت حقش بوده یا نه و اینکه از چه لابی یا ارتباطی استفاده کرده) سفیر ایران در یک کشور شده، خب، انتظار دارید بچه هاش کجا درس بخونن؟ درس خوندن و آشنا شدنشون از همینجاها شروع میشه. اما انتظار این نیست که ایشون خیلی خوب مردم و مشکلات اینجا رو درک کنه. در ضمن لطفا کلمه آقا را بیش از این تحقیر نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
شما که اونور دنیا نشستی و از حال و روز مردم خبری
نداری لطفا صحبت نکن
بیکار بودن فرزندان مسئولین نشان دهنده نهایت سوء مدیریت وناتوانی این افراد دارد والان این سوال پیش می آید که چگونه کسی که توانائی ایجاد یک شغل برای فرزنذ خود را ندارد می خواهد مشکل بیکاری کشور را حل کند امروز مشکل مردم با آقازاده ها مفت خور بودن اینها است اگر اینها هم مانند خیلی از افراد کار تولیدی داشته باشند وچهار نفر هم در کنار انها مشغول کار باشند چه ایرادی دارد مشکل اصلی استفاده اینها از رانت دولتی واشتغال در موسسات دولتی با حقوق حداکثری وحداقل کار آئی می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
عجب حرفای ضد و نقیضی! اگر مسئولی فرزندش سر کار باشد از رانت استفاده کرده اگر بیکار باشد نشون میده اون مسئول سوء مدیریت داشته که حتی نتونسته فرزندش را سر کار بگذاره!
خوب معلومه بیکارن. میلیارد میلیارد پول مردم بدبختو بالا کشیدن دارن میخورن کار میخوان چیکار. ژن خوب که کار نمیکنه فقط میخوره.
ییشتر مسئولین سالی چندبار با خانواده میرن سفر اروپا . اونوقت بچه هاشون بیکار باشن؟ بله بیکار داریم تا بیکار. بیکاری که بوگاتی سوار میشه و بیکاری خط 11 سوار میشه.
همه باید به این سوال پاسخ بدهند که فرزندشان چه کاره است کسی نمی تواند از زیر این سوال در رود کم کم اسم یک یک مسولین را اعلام می کنیم و از آنها می خواهیم به چند سوال پاسخ دهند
۱ فعلا چکار می کنند
۲ ازدواج کرده اند یا خیر
۳ سربازی رفته اند کجا و چه مدت
۴ مسکن دارند کجا زمین آنرا چگونه تامین کرده اند
۵ اتومبیل دارند نوع اتومبیل
همه باید حساب پس بدهند این کشور مال همه است
پاسخ ها
بینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
مثل آقای قالیباف در انتخابات 96 اعلام می کنند
چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان است
رانتی که این افراد دارند بر هیچ کس پوشیده نیست تابناک جان
ولی به مقرری ماهانه دانشجویان خارج از کشور که تازه دارن هزینه ش رو میدن زورشون میرسه و قطعش میکنن که مقابل رانت واردات این اقازاده ها که همین شغل های معدود رو نابود کرده ، عددی نیست
اولا" من حرف هیچکدام از آقایان را باور نمیکنم ؛ دوما" برای من جای سؤاله که چرا اکثر آقا زاده ها فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر مانند شریف و شهید بهشتی و تهران و در رشته های پزشکی و مهندسی و غیره هستند ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
همین استفاده از دانشگاههای دولتی رایگان معتبر بزرگترین رانت و ظلم به امثال منه که دو تا بچه با معدل ۱۷ داشتم در دانشگاه ازاد شهرستان کلی پول دادم و یکیشون بر اثر بیگاری مهاجرت کرد و دیگری مهندس کامپیوتر رفته از بیکاری ملوان شده و زجر میکشه
سلام به قول معروف "دروغ هرچقدربزرگترباشه باورش راحتتره" داستان اون چوپان عزیزتر از جانه . الان وضعیت مملکت به جایی رسیده که با این همه منابع و ذخایر باارزش طبیعی جاذبه های توریستی..... چرا وضع اقتصادی مردم اسف بارشده . این تنها یک پاسخ دارد عدم شایسته سالاری در بدنه دولت مجلس و ... دروغ عدم صداقت دزدی و اختلاس بیدادمیکند ..این کشور نیاز به یک انقلاب اداری دارد . باید از افراد غیر حزبی و نسبتا جوان وبا نشاط با نظارت دقیق در تمام بدنه سه قوه استفاده کرد و افراد فعلی را پس رسیدگی جدی به اموال و عملکردشان یا به دست دستگاه قضای سپرد و یا نهایتا خانه نشین کرد دیگر بس است ندانم کاری به قیمت نابودی میهن منتهی شده .
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
آقا حرف حق و منطقی و میهن پرستانه جواب نداره.
آقازاده ها خیلی خوبن
چند وقت پیش با یکیشان تصادف کردم که البته مقصر بود خیلی سریع کارمان راه افتاد یعنی هرجا رفتیم هواش داشتند سریع کارم راه افتاد
اتفاقا این اقایان و خانم ها درست میگویند اغلب فرزندانشان خانه نشین هستند چرا که عضو یا سهام دار شرکتهای ثبت شده در خارج از ایران مثل ترکیه و امارات و عمان و اروپا ووووو هستندودر عصر ارتباطات نیازی نیست از در خانه برای کار بیرون بیایی همان داخل خانه با یک لپ تاپ ساده و اتصال به اینترنت میشود سفارشات رانتی از داخل را از خارج وارد کرد بدون انکه نامی از کسی در ایران در میان باشد بگذارید برایتان مثالی بزنم چند سال قبل شرکتی در صدا و سیما تبلیغ میکرد که فعالیتش در ایران ناشی از ارتباط و داشتن لایسنس خاص از یک شرکت در انگلستان است ان زمان من تحقیق کردم دیدم شرکت انگلیسی یک شرکت کاغذی و صوری و متعلق به دو انگلیسی جوان و بیکاره است وقتی با انها روبرو شدم دیدم هزارو پانصد پوند گرفته اندو نمایندگی به شرکت ایرانی داده اند شرکت انگلیسی که خودش هیچ تولید یا اختراع یا کشف یامانند ان نداشت فقط روی یک کاغذ نوشته بود شرکت ایرانی حق دارد از شرکت ما به عنوان پشتیبان بین المللی نام ببرد الان نزدیک بیست و اندی سال است این شرکت داخلی با همین روش کلاه برداری ارز دولتی میگیرد و مواد شیمیایی وارد کشور میکند نمونه این شرکتها با دهها عنوان و مدل و در صدها نوع فعالیت الان در دبی و ترکیه ثبت شده است و به اسم دور زدن تحریمها بارها به انجا ارسال میشود و چند برابر به ایران فروخته میشود اغلب هم سهامداران عمده اش عربها یا ترکها هستند و نامی هم از ژنهای خوب در میان نیست
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
العجب.
ملت لطفا نظر های تکراری و صدتایه غاژ نذارین! حرف حساب بزنین
پاسخ ها
سهراب
| Germany |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
حرف حساب منتشر نمیشه عقاب جان
ناشناس
| Canada |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ملت حرف حساب می زنند ولی توسط تابی سانسور میشه.
کسی که همه عمرش در رفا بوده چطور می تونه توی این مملکت مردم رو درک کنه اونم کسانی که مثل پدارنشان دنبال پست و مقام هستن
وقتی جناب پزشکیان میگن دختر من تو عسلویه استخدام شده!با حقوق 4میلیون لیسانس!
اولا سالهاست که تو پتروشیمیا عسلویه جذب خانم تو استخداما رسمیش جداشتن!!چجور وارد شدن؟
دوم حقوق یه لیسانس تو منطقه پتروشیمی ها عسلویه با توجه به الودگی و حق بدی اب و هوا خیلی بیشتر این حرفاست حقوق
همین بس است برای اینکه بفهمیم چقدر مسولان در پاسخشون صادق بودن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
پایه حقوقشو گفته به خدا من هم تو حکم حقوقم همینه بش بگین دریافتیش چقدره
نیاز ندارند ک بیکارند حسابشون پر از پوله همین کافیه.. تابناک جان بدون ک ملت دیگه گول حرفهای این مسئولین رو ک ی مشت بیکار تحویل جامعه دادن و نمیخورند اقا زاده ها هم فرزندان ما مردم فقیر و جامعه کارگری هستن ... واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند چون ب خلوت میروند آن کار دیگر میکنند ..ها کاکو بشنو ولی بااور نکن
مقامات درافشای اشتغال فرزندانش با ملت صادق نیستند وطفره میروند بعنوان مثال نوبخت فقط اشاره به رشته تحصیلی فرزندانش اشاره کرد وگفت کار دولتی ندارند ولی نگفت چه کاری مشغولند وبعداز اینکه مثل نعمت زاده ازکار برکنار گردید مشخص خواهد شد که خاندانش صدها شرکت داشته
خداییش تنها آقازاده ای که کار میکرد و حقوق میگرفت، آقازاده وزیر نفت بود!
اینکه بچه فلان مقام کجاست و چه می کند یک بحث است، اینکه مقامات بصورت شفاف دارای خود و خانواده را معرفی کنند بحث جدا؟! مثل همان آقای که گفت بچه من چوپان است، بگوید آیا چوچان استخدام یک گله دار است و یا خود گله بزرگ و صنعتی گاو دارد؟! این دوتا فرقش میلیاردها تومان است. یا آن دیگری می گوید بچه اش قراردادی پاره وقت با فلان نهاد کار می کند، بگوید دقیقا چه می کند و برای هر ساعت چقدر می گیرد؟! کار کارشناسی ساعتی 20 هزار تومان و یا کار آقازاده ای ساعت 10 میلیون تومان؟!
باید ما رعیت بریم بمیریم از این وضعیت که آقازاده بیکارند و ما فکری برای حال اونا نکردیم.خاک بر سر ما.توی قیامت چه جوابی داریم بدیم به این اربابان و ارباب زادگان.خدایا زودتر ما رو بکش تا بیش از این شرمنده اربابانمان نشیم.
اگر اوضاع اقتصادی همینطوری ادامه پیدا کنه، بنده هم 4 تا گوسفند میخرم و میزنم به صحرا، والا اعصاب مردم در شهر داغونه، از بی فرهنگی در رانندگی و همسایگی .... تا اوضاع اقتصادی افتضاح...
راست میگن من خودم چند تاشونو دیدم با پورشه و بنز اس 500مسافرکشی میکنند و از روی نداری بزور میخوان دخترخانمهای کنارخیابون راسوار کنن فقط بخاطر کرایهپلیس هم میبینه بنده خدا آقازادست و ازروی ناچاری دست به اینکار زده بیخیال از کنارشون رد میشه.آقازادگی این دردسرها راهم داره دیگه..
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
ای ولا قشنگ مثال زدی
چرا ما نمیتونیم دارو وارد کنیم یا خودرو وارد کنیم یا خوراک دام وارد کنیم چرا شانسی شانسی همه وارد کننده ها عنوه و بعضا انحصاری از آقازاده ها و اقوامن؟
متاسفانه عدم صداقت در این دهه ها گذشته از طرف مسئولین، باید گفت حرفشان را باور نمیکنم. موافق ادامه تحصیل در خارج کشورهستم. ولی با فرصت برابر و با امتحان اعزام عادلانه! و اینکه کسی بتواند با توان مالی خودش برود هم مشکلی نیست ولی بخوبی از این نیروی تحصیل کرده در داخل بتوان در راستای دانش فنی و ارتقای صنایع بهره برد. مالزی از ظرفیت های خالی دانشگاههای کشورهای صنعتی بخوبی بهره برد و با اعزام دنشجو مالزی مدرن و توسعه یافته را بوجود آوردند. ما هدفمند حرکت نمیکنیم به همین خاطرسردرگمیم! و فرصتهای زیادی از دست داده ایم.
حقیقت تلخ اینجاست که بیکار بودن یا کار سطح پائین داشتن امتیاز و افتخار حساب می‌شه.

باید به این موضوع به صورت عمیق فکر کنیم که چرا حتا فرزندان وزرا و یا نمایندگان

مجلس (با داشتن امکانات ویژه) نمیتونند از دانشی که در دانشگاهها ارائه می‌شه

برای ایجاد کار استفاده کنند.

پیشنهاد من اینه که مثل فوتبال که پذیرفتیم مربیان داخلی توانا نیستند، برای

اقتصاد و سامان دهی امور اداری و دیوان سالاری کشور هم مشاور خارجی بیاریم.
پاسخ ها
سهراب
| Germany |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
نمیکنن این کار رو
مشاور خارجی نمیارن چون هدف اصلن سازندگی نیست
خلاص
بنده خدا روش نشد بگه شرکت دامپروری و دامداری داره گفت چوپونه. چکارش دارید بابا /
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
من فکر می کردم باغ گلابی داره
کاش دروغ گفتن یه تاوانی داشت ولی متاسفانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
پینوکیو خوب بود دماغش دراز می شد .
جواد
| Switzerland |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
قدیم ها میگفتن دروغگو دشمن خداست
انسان حیران می ماند با وجود این خیل عظیم چوپان که شبانه روز مشغول پرورش گاو و گوسفند هستند چرا ما هنوز گوشت قرمز و کره حیوانی از کشورهای دیگر وارد می کنیم؟!!!!
بر این مصیبت عظما باید خون گریست که فرزند جنا ب قاضی پور که روزی عراقی سر میبریده ؟! چوپانی کنه ، یا فرزند وزیر اموزش و پرورش که با عمامه داره لب مرز پست نگهبانی میده ؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ساده دل!!!
بیشتر از این که نگران باشید با این حضرات چه باید کرد باید به این سوال جواب داده بشه که چطور همگی در بهترین دانشگاه های ایران و تهران درس خوندن یا مشغول به درس خوندن هستند؟!!!!
آیا سهمیه ای برای آقازاده ها پیشبینی شده که همگی دانشجوی دانشگاه شریف یا تهران هستند؟!
در اولین قدم می بایست کارنامه قبولی اینها در روزنامه ها منتشر بشه تا مشخص بشه با چه رانتی همگی رفتن دانشگاه دولتی اونم هم شریف یا تهران!!!!
اول این مورد مشخص بشه تا برسیم به مواد بعدی!
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
اینکه همشون تو بهترین دانشگاههای ایران درس خوندن یا میخونن کاملا اتفاقی هست شما شک نکن
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
بله، سهمیه دارند. با یک تلفن پدر بزرگوارشون یک عدد تستشون که اشتباه شده بود، درست میشد و تشریف میبردن شریف. این عین چیزی بود که من از یکیشون شنیدم.
یا رتبه بچه های بی پناه شهرستانی رو میخریدن بدون اطلاعشون. این مورد رو خودم شاهد بودم.
چه کنیم؟مگر ما کاری میتوانیم بکنیم.انکه چوپان است معلوم شد که در دوره دانشجویی که ما پول یکوعده غذای
بیرون خوردن در هفته را نداشتیم دامداری دارد که چند صد میلیون ارزش مادی ان است.فکر کن چوپانشان که این باشد بقیه چه میشوند.معنی اینکه سر سفره نان وپنیری داریم میخوریم هم مشخص میشود.احتمالا اگر بگویند خانه کلنگی کوچکی داریم هم باید دنبال ویلای چند صد متری بگردیم.کلا ایشان عادت به شکسته نفسی دارند که صفت پسندیده ایست
قاضی پور نماینده ارومیه درست گفته!
فکر کردین مردم واسه چی بهش رای میدن؟
فیلمی دیدم که یک جوان که معلوم هست تحصیلات چندانی ندارد با افتخار میگوید من اقا زاده ام چون پدرم اقاست و هر جور دلم بخواد لباس میپوشم و هر جا دلم بخود میرم و عکسهاش در خارج از کشور نشاندهنده درستی حرفهاش هست کسی که معلومه حتی یک روز کار نکرده
من دوتا آقازاده دارم یکی تراکت تبلیغاتی پخش میکنه یکی دیگه بیکاره .هورا پس من آقا هستم
پاسخ ها
سهراب
| Germany |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
تو تاج سری داداش
خودتو با زالو ها مقایسه نکن
البته چوپان داریم تا چوپان
به نظرم یک کمپین استخدامی راه بیندازیم برای فرزاندان مسئولین، خلاصه گلریزون کنیم برای مسئولان. هرکسی که در توانش هست و شغلی داره که نیاز به همکار یا کارمند داره، بچه های مسئولین رو استخدام کنه. تا این بنده خدا ها جلوی زن و بچه شرمنده نباشن.
حال روز اقتصادی حال و گذشته مسئولین و اقوام درجه یکشان را بررسی بفرمایید ، متوجه صداقت گفتارشان خواهید شد
ممکنه لطفا یکی جواب بده این ماشینهای میلیاردی که بالی شهر جولان میدن و تا چند وقت پیش شبها در اتوبان ها مسابقه میدادند تا اینکه پلیس مانع شد مال کیست ؟ متاسفانه عمه من فوت کرده بپرسید ببینید مال عمه کیست
توجه کنيد که بيشتر اينها از سهميه هيات علمي دانشگاه براي بچه هاشون استفاده ميکنن. چون خودشون به هر طريقي دکترا دارن و عضو هيئت علمي دانشگاه هستند به راحتي بچه هاشون رو ميبرن دانشگاه خودشون. به خاطر همينه که همه تو دانشگاههاي خوب درس مي خونن.
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
آقا این ابهام دانشگاه خوب رفتن آقازاده ها رو یه جوابی دادی شما و البته صحیحه.مرسی
منم بیکارم پس آقازاده ام ...... آخ جون
تعداد زیاد کامنتا نشون میده نه تنها آقازاده ها بلکه خواننده های تابناک هم بیکارن.
کمپین شفاف سازی دریافت ماهیانه حالا از هر جا به نظرم بهتره تا اینکه فرزندت کجاست...
شايد هم راست بگن. فرزند نماينده چوپان باشه يا بيكار چه مشكلي از من حل ميكنه؟ مهم اينه كه نماينده كار بلد باشه و مشكل مردمو حل كنه
باور نمی کنم در ضمن هنوز منتظر این هستم تمام مسئولین اعلام کنند
آقای قاضی پور بچه شما چوپان نیست پسر شما یه گاوداری داره که خدا می دونه چقدر می ارزه . چرا مردم رو الاغ فرض میکنید . به خدا حاضریم همه چی رو تحمل کنیم ولی اینکه فکر میکنید مردم نمی فهمند بیشتر ما رو اذیت میکنه.
خسته شدیم دیگه به کی پناه ببریم؟ چکار کنیم؟ چکار می تونیم بکنیم؟
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
ای بدم میاد از این قاضی نزاده....
هیچ سابقه ای نشان نمی دهد که فقط یکبار مسئولان توانسته باشند یک موج گرانی را مهار کنند.الان بعد از مدتی جر و بحث بین مردم برای پیدا کردن علت همه چیز فراموش خواهد و همه منتظر موج بعدی گرانی می مانند.
شخصی که مثلا یک میلیارد تومان هزینه تبلیغات میکنه که برود مجلس آیا برای حقوق مثلا 10 میلیون تومانی است یا برای چیز دیگر ؟ ؟؟؟؟ لطفا من بی سواد را راهنمایی کنید فقط دروغ نگویید.
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
داداش رای بیاره هزینه تبلیغاتش رو دولت میده
فی الواقع کی باور میکنه یکی که نماینده مجلسه فرزندش بیکار باشه؟
اگر باشه که وای بحال همه ما که امید داریم بی پارتی کار پیدا کنیم!
مسئولان طفره میرن چون پاشون گیره
اگه مردم بفهمن چقدر حقوق میگیرن
چقد پول دارن
چند بار وام بی بهره یا بهره کم گرفتن
فساد انقدر بالاست که مسئول رسیدگی میترسه افشا و ورود کنه
توجه شما را به چند نکته جلب میکنم
1 اولا اغلب دولتمردان و زنانی آمار فرزندانشان را داده اند که در رده ی اول مدیریتی کشور نیستند. پس جدا از اینکه راست گفته اند یا دروغ؛ موقعیت شغلی و تحصیلی آنان چندان اهمیتی ندارد
۲ در مورد همین دوستانی که پاسخگو بوده اند نکات جالبی محل سوال است از جمله اینکه اگر به مشاغلی همچون چوپانی یا پیک موتوری اشغال دارند چطور و چگونه صاحب خودرو و خانه و سرمایه های آنچنانی در بانک و بورس و... می‌باشند !!!؟
از کجا آورده اند!!!؟
۳ برخی از دوستان فرمایش فرموده اند که بچه های ما صاحب شغل ثابتی نیستند و بصورت پروژه ای با شرکتها یا ارگانهای مختلف همکاری میکنند. ولی هیچکدام نگفتند میزان گردش مالی این پروژه ها چقدر است !!؟
اینکه آیا مثل مردم عادی برای بدست آوردن این پروژه ها در مناقصه و مزایده های سختگیرانه شرکت کرده اند یا با ترک تشریفات معمول و به لطف فضل پدر صاحب پروژه شده اند!؟
پس اینطور باشه بیش از 12 درصد جمعیت کشور آقازاده هستند چون بیکارند.
انها نیازی به شغل ندارند وقت با یک رانت کوچک حقوق سی سال را ذر یک روز به جیب میزنند دیوانه نیستند سی سال از عمرشان را هدر دهند
همان کاری که با مبلغ کل موجودی کاندیدای رییس جمهوری کردید . 25 میلیون داشت بنده خدا
باید یک مرجع قانونی مانند وزارت اطلاعات وضعیت اعلامی آق زاده ها را بررسی و تایید کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
نمک گندیده داریم .کسی می خره؟
ناشناس
| Oman |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
سر اون مرجع قانونی و آدمهاشون رو میکنن زیر آب
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
فقط و فقط و فقط یا نظام مبتنی بر احزاب و پارلمان واقعی و رسانه های آزاد بدون نطارت استصوابی شورای
نگهبان برای انتخابات میتواند یک جامعه از حقوق یک کشور مراقبت کند و لاغیر .
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آقا زاده های این وزیر کجا هستند؟
کدام مسئولی برای ایران دلسوز است که سوال میکنی اگر فرزندش خارج باشد دلسوز ایران هست یا نه
امیدوارم‌البته منظورشون نباشه که مردم گوسفندند و اونها مثل چوپان به طرفی بخواهند رمه رو می برند !
البته در بین مردم دیگر از کلمه آقا و آقازاده برای این افراد استفاده نمی شود و کلمه جایگزینی با محتوا شایسته تر و مناسب تر حالشون استفاده می شود.
اولا هیچ اعتمادی به هیچ کدامشون ندارم اصلا و ابدا .
چرا ؟
چون حداقل ۴ تا از کله گنده هاشون را از نزدیک میشناسم که ثروتشون را در صنعت دریایی و نفت و تعمیرات سکوها با هزار ترفند از طریق شرکتهای صوری و استفاده از برادر و برادر زاده و باجناقشون و پسر عمو و برادر زنشون با استخدام کلی افراد متخصص از جمله خود بنده دارند کلی قراردادهای بزرگ فروش نفتی و تعمیراتی و حمل دریایی را می گیرند و هیچ اثری از اسم خودشون نیست ولی در حقیقت درامدش میره تو جیب ایشان و ظاهرشو ببینی میگی بنده خدا گرسنه است ولی هزاران میلیارد تومان ثروت و تجهیزات و امکانات دارد و شرکتهاش در دوبی و سنگاپور و قطر ثبت شدند و در سوئیس و کانادا و کره جنوبی و ترکیه و مالزی و اوکراین پولش خوابیده و جز ما و همکاران نزدیکشون کسی نمیدونند و هیچ اثری هم قانونا وجود نداره .
مردم بیچاره چه میدونند چه خبره ؟ اصل ثروت مملکت در دست حدود هزار نفر با همین سیستم پیچیده میباشد و کلی برنامه پشتش خوابیده .
فقط باید احزاب و رسانه ها کاملا ازاد بشوند تا پته اینها روی آب بیاد و در غیر اینصورت محاله بشود باهاشون برخورد بشود .
ممکن است یک نفرصورتش را از ته بزند ولی مقید به حلال وحرام باشد ویک نفر هم صاحب محاسن وپینه پیشانی باشد ولی کمک به فامیل خود را صله رحم یا کمک به اقربین وابن السبیل تلقی کند.به نظر شما شورای نگهبان کدام را تایید می کند
چی میتونیم بکنیم ! فعلا که افسار دست اوناس
دیشب تو مطب یه دکتر حاذق بودم.با کلی زحمت وقت گرفته بودم دو ساعت هم از وقتم گذشته بود یه روحانی با پسرش اومد و همون لحظه رفت پیش دکتر ویزیت شدند و رفتند.و من و ده نفر دیگه همبنجور مونده بودیم.حالا توخود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.کی به حرف اینها اعتماد میکنه؟خراب کردند مملکت رو....
کسی حرفهای راست شون را هم باور نمیکنه.این یه ابر بحران اجتماعی است.
چند سال پیش در خبرها اومده بود که برادر گرهارد شرودر صدر اعظم سابق آلمان پس از مدتهای مدید بیکاری به عنوان راهنمای تور در کشور اسپانیا استخدام شده و بسیار هم خوشحال است!!!
خودمان کلاه خودمان را قاضی کنیم. آیا امکان دارد که در کشور ما فرزند یا اقوام مدیران طراز اول بیکار باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
و رسانه ها شرودردرا بازخواست که آیا تو پارتی بازی برایش کردی
هم کمپینشون سرکاریه ، هم مسئولین دروغ به خورد ملت میدن ، هم ما ملت بیکار و بیعاری هستیم که به این چیزا دلمون خوشه .
...وقتی سیستمهای نظارتی قوی باشد .....سیستمهای اماری قوی باشد ....برنامه بودجه شفاف و مقتدر باشد .....تمام پرداختها و دریافتها شفاف باشد ....و خلاصه فساد سیستمی در همین حدشم نباشد !! به کسی چه مربوطه که بچه ی فلان مسوول کجاست و چرا ماشین فلان دارد ....شاید ارث مادریش باشد ک از بابابزرگش رسیده ....شاید فرد کوشا و مستعدی بوده ک الان در فلان پست دولتی مشغول خدمت است ....شاید نخبه بوده ک الان تولید کننده و اشتغال زا است ....و شایدم فرد خطا کاریست که حاصل سیستمی غیره شفاف ...فرد گرا ....قوم گرا ....حزب گرا ....با سیستمهای فوق العاده ضعیف نظارتیست ....و اصن ب کسی چ مربوطه فرزند من کجاست ؟ ک ن حقوق بگیر جمهوری اسلامی هستم و نه اصن زن گرفتم ک فرزندی داشته باشم (: (: ....خد آخر عاقبت ملتی ک برای رسوا کردن یک دیگر از هم پیشه میگیرند را ختم ب خیر کند ....آمین ...
سوالات از اساس اشتباه هستند. اینکه فرزندان آنها چه کاره بوده یا چه درآمدی دارند مشکلی را از ما کم نمی کند. اعلام واقعی یا تحریف گونه آنها هم دردی را از ما دوا نمی کند. مشکل جای دیگری است. مشکل اینست که معنی خادم بودن عوض شده و گرفتن پست و مقام معادل با دسترسی بدون کنترل و نظارت به منابع و قدرت شده است. این دسترسیها باید اصلاح شود واینکه در حیطه وظائف و اختیارات محوله پاسخگویی ایجاد شود. با سوالات انحرافی و غلط، افکار را به بیراهه نبرید.
اتفاقا راست میگن بچه هاشون بیکارن ولی کار اصلیشون اینه ملت رو سرکار گذاشتن
معلوم نيست چند در صد از آقازاده ها از مزاياى انتقال از دانشگاهى به دانشگاهى ديگر براى فرزندان هيئت هاى علمى استفاده كرده باشن كه تونستن اكثرا به دانشگاه هاى معتبر راه پيدا كنن. البته نا گفته نماند كه خود آقايان با داشتن مدارك دكتراى آنچنانى در جايى در هيئت هاى علمى براى خودشون دست و پا كردن كه تا از منصبى خلع يا خسته بشن ميگن ما برميگرديم دانشگاه به تدريس و تحقيق مشغول ميشيم. حالا چه تدريسى و چه تحقيقى بماند!
پیش فرض من این است که همه آقایان راست میگویند ولی سوال من دو مورد است : 1) آیا شرکتهای خصوصی آقا زاده ها با شرکتهای دولتی ، نظامی، حاکمیتی و یا شبه دولتی فعالیتی داشته اند ؟ 2) آیا فرزندان آنها بواسطه شهرت آشنایان به جایی معرفی شده و یا از شهرت مسئولین بدون اطلاع آنها استفاده شده است ؟
برادر من تو شهرداري كاشان كار مي كنه. چهار ماهه حقوق نگرفته. با سيلي صورتشو سرخ داره. اگه پدرم نباشه زن و بچش گرسنگي مي كشن. تابستون تموم شده و يه مسافرت تا قم نتونسته بچشو ببره. پدرم يه كارمند بازنشسته است.
اين مسئولين بايد خجالت بكشن كه بچه هاشون رو جزء بيكارا حساب كردن. بي كار يعني بي درآمد. آره اونا بيكارن ولي صد برابر يه كارگر درآمد دارن.
به برادرم ميگم مشكلتونو رسانه اي كنيد، ميگه مي ترسيم اخراجمون كنن.
اين چه مملكت اسلاميه كه مظلوم جرات گرفتن حقشو نداره.
آه مظلوم دامن همشونو خواهد گرفت..............
بد تر از این میشه به مردم توهین کرد
شما بفرمائین با این همه مسئول بدرد نخوری که نمیتوانند برای فرزندانشان کار پیدا یکنند چکار کنیم؟چطور به این مسئولان اعتماد کنیم که مشکل اقتصادی ایران رو بتونند حل کنند؟
شما بفرمائین با این همه مسئول بدرد نخوری که نمیتوانند برای فرزندانشان کار پیدا یکنند چکار کنیم؟چطور به این مسئولان اعتماد کنیم که مشکل اقتصادی ایران رو بتونند حل کنند؟
دوستان من حرف مسئولان راکه میگویند بچه های مابیکارند قبول دارم چون به سرمایه هایی که آنها دارند بچه هایشان به مشاغل دولتی باحقوق کم فکرنمیکنند وبیشتر علاقمند به مشاغل آزاد بادرآمدبالا هستند هیچکس باورنمیکند که بیکاری بچه های آنها از نوع بیکاری مردم عادی همچون من است که فقط قادرم یک مبلغ پول توجیبی ناقابل به بچه ام بدهم واگراورابا حقوق ماهیانه یکمیلیون تومان استخدام کنند هم او وهم من دونفره کلاهمان رابه هوا میندازیم
صداقت و راستگوئی دُرّی نایاب !!!!!!!!!
به قول اون راننده "در سر بالائی تنگ فنّی" که پشت کامیونش نوشته بود؛
گشتم ندیدم، نگرد نیست!!!!!!!!!!!!!!
من که دلم برای این مسئولین و آقازاده‌ها سوخت. لطفا یه شماره حساب اعلام کنند، هر چی در توان ما هست دستی اهدا میکنیم.
خوانده نمی‌شوم
مالیات بر اشرافی گری تنها راه نجات اقتصاد ایران است
مالیات بر لکسوس، بر بوگاتی بر سونا . جکوزی بر ویلا و .
اما از نماینده ای که تمام اینها را دارد انتظار چه قانونی را دارید.
ثروت با مالیات متعادل میشود نه با ....
مالیات هم گرفتنی است، نه اینکه خواهش کنید که بدهند
۳۹ میلیون دلار هزینه مطالعه سیستم های مالیاتی شد، نتیجه این شد که مالیات را کسی میدهد که کارمیکند، تولید میکند، خدمات میدهد، ارزش افزوده تولید میکند و ارز آوری دارد
خوانده نمی‌شوم چون مصلحت نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
به حرف مفت چی؟ به دروغ چی؟ به مردم رو دراز گوش حساب کردن چی؟!
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
چاره ایران اصلاح بنیادین قانون اساسی است اینها که شما گفتید فرعیات است.
اینقدر دیگه این اوضاع حالمو خراب کرده که رغبت نوشتن ندارم؛ فقط جدای از اینکه این بندگان خدا همشون مثل من بیکارن، یه چیزی که برام جالب و البته خنده دار بود اینه که بیشترشون فارغ‌التحصیل یا در حال تحصیل در دانشگاه های معتبر مثل شریف، تهران، امیرکبیر و... بودن.
خودمو که نگاه میکنم میبینم منم با این حساب یه آقازاده ام، خوش به حال پدر کشاورزم که خبر نداره همچين چیزی رو.
دامپزشک چوپان کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران صنعتی شریف امیر کبیر بیکار آقازاده جمع اضداد محال است یکی جای کار می لنگد یا دامپزشک است و چوپان نیست و یا نمی شودآقازاده بود و بیکار حال چطور می شود چوپان بودن دامپزشک را باورکرد اگرکمی فشار وارد شود اصلا فرزند داشتن شان را انکار خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
منظورش از چوپون یک دامدار با هزار راس گوسفنده
همه حرفا شون درسته اخر مگه فرزندان انها حاضرند با حقوق کارگری وکارمندی کار کنند
اگر برای ماهی دو میلیون ادارات وقت عزیزشون بگیره پس کی بروند با میلیاردها مال پدر وخودشون عشق وصفا
لایحه اعلام دارایی مسئولین و خانواده اش به کجا رسید اگر راست می گویید
این اسم اقا زاده را کی برای اینها انتخاب کرده! منکه شک دارم!!!!!!!
کلمه مصلحت ایران را به این روز انداخته
با این بهانه، هر کار غلطی انجام شد تا کار به اینجا رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
مرسی !عالی بود .
احتمالا منظورش از چوپانی این بوده که همه ما گوسفند هستیم و آزاده ها با ژن برتر هم چوپان !!!!!!!!!!
از کوزه همان برون تراود که در اوست .
انتظار جوابهایی بهتر از این داشتید ....
شغل تو دایره لغات این جماعت معنای دیگه ای داره که بماند.
نادان است شخصی که باور کند
ما مردم خوشبختی هستیم. چوپان هامون پیک موتوری هامون پورشه سوارن. خدایا شکر.
چند وقت پیش با یک بازنشسته سپاه، با درجه سرداری، صحبت میکردم. بنده خدا انگار تازه به دنیا اومده بود! میگفت "چرا مردم حرف مسٸولین را باور نمیکنن؟"

البته ایشون بعد از چند ماهی که بدون لباس به ادرات رفت و آمد کردند، نظرشون نسبت به خیلی از مسایل دچار تحول اساسی شد!
انشالله که مسولین تا وقتی در مسولیت هستند دچار این تحولات بشن!
چقدر زیادند این چوپان های مالک «گاوداری»
آدم دلش براشون کباب می شه!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
پدرش در مجلس گلابی میخورد ما فکر کردیم پسر باغ گلابی دارد
مسئولین که ماشاالله هرکدام 4 - 5 بچه دارند.اکثرا" که ازدواج هم کرده اند و همه هم که بیکار مسئولین هم که یه دوره ای مد شده بود اعلام میکردند 3.5 میلیون مانده حساب بانکی شونه و حقوق 6 میلیونی میگیرند . پس چطوریه که زندگیشون میچرخه ؟
بابا نخواستیم اطلاعات بدید یه کاری کردید الان یکهفته است همش حساب کتاب میکنیم قاطی کردیم.
عجب تیتر فشنگ و بجایی....خودش جواب است تابناک!!
لیست ارز بگیران دولتی چی شد؟ یه لیست ندادن حالا انتظار دارید بگن بچه هاشون کجا مشغولن و چقدر درآمد دارن
باورنكنيد كه واقعيت ندارد همه مسولان از رانت موقعيت استفاده ميكنند همانطوركه باوركردنش سخت است يك جراح قلب به عشق خدمت به مردم كارتخصصي اش را ول كند وبرود نماينده مجلس بشود حتما مجلس بيشتر از جراحي قلب درآمد ورانت دارد
معمولا شنیده بودیم که قشر زحمت کشان چوپان از جوانان ومردان .زنان روستا ها هستند ندیده بودیم فرزند محترم آقازاده به این قشر زحمت کش ومحروم حسودی کنند ولی اگر راست بگویند که شک دارم باید واقعا به این مسئولین دست مریزاد داد که خودشان واسلافشان که چهل سال در حکومت داری روی همه را سفید کردند واگر راست نگویند به نظرم انهایی که این جور اطلاع رسانی کردت بجز به سخره گرفتن این پبغام منظور دیگری ندارند وقصد سر کا گذاشتن مردم را دارند بتابراین از همه استدعا میکنم اگر در هرکجا از این قوم ......زاده خبری دارند با عکس ومدرک همه جا اعلام کنند تا درس بگیرند از سخره کردن مردم عام که ......زاده نیستند و فقط به خاطر همین (گناه )مستوجب این عقوبت شده اند این مردم خارج از دایره قدرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
عزیزجان!!! چوپان آقازاده با چوپان رعیت فرق دارد...اولی دامدار با هزار راس گاو و گوسفنده و دومی ...نکته اینجاست
مسله قابل تامل اینکه تمام فرزندان مسولین در دانشگاههای درجه ایران تحصیل کرده اند.این سوال در ذهن متبادر میشه که تمام فرزندانشون از نخیه های کشورن یا از سیستم بند "پ" برای ورود به این دانشگاهها استفاده شده.
بدون هیچ زحمتی....
خیلی از مسئولین خودشان بدون حضور در سر کلاس دانشگاه مدرک گرفته اند
بادرود:بقول معروف آنچه راکه اعیان است چه حاجت به بیان است ،خداوندرانمیشودفریب دادومکری بالاترازمکرخدانیست که امروزگریبان بسیاری ازافرادکذاب جامعه ماراگرفته وحال وروزخوشی نداریم اگربخودنیایندعذاب بزرگتری نصیب کشورمان خواهد شد.
مشکل اصلی مملکت ما از وقتی شروع شد که تو بحثهای دینی یه روشی را آوردند به نام کلاه شرعی . این شده ملکه ذهن مسئولین این مملکت یعنی استاد این موضوع هستند که با تغییر شکل یک موضوع کل محتوای موضوع را لوث کنند. حالا شما نیگاه کن این کمپین رو به چه روزی میندازند.عین آمار اعلام میکنند که بچه های ما هیچکدام شغل دولتی ندارند.بعد میپرسی یعنی چی میگه شما یه مدرک پیدا کنید که این عزیزان حکم استخدامی داشته باشند. این مدرکیه که ثابت میکنه کسی در دولت شاغل هست یانه . حالا دیگه شما نمیتونی بگی عزیز، برادر ، خواهر ، بزرگوار ما هم تو این مملکت داریم زندگی میکنیم شما میتونی کرور کرور از طریق رانتها و روابط و قراردادها و ... از دولت درآمد داشته باشی بدون اینکه حتی کوچکترین ردی از شما در اون دستگاه وجود داشته باشه .(عزیزان مسئولین محترم شما میدونید مردم چی میگن مردم هم میدونن شما دارین چیکار میکنین دیگه سفسطه نکنید به شعور ملت هم توهین نکنید ممنون)
عیبی نداره.بازم ما پینوکیو میشیم اونها ....اون دوتا.بازم بگذاریم گول بزنند ما رو.
بعد می گن فساد سیستماتیک نیست!!!!
تو رو بخدا وزارت کار به داد این بچه های مظلوم و بیکار مسئولین برسید .خدای نکرده ممکن است ازبیکاری وفقر معتاد بشن !
اولین نکته این کمپین اینه که تمام این آقازاده ها در بعترین دانشگاهای کشور تحصیل کردن.جالبه که اینقدر همگی با سواد هستن!!
نکته بعدیشم اینه که وقتی این افراد نمیتونن برای فرزندان خودشون ایجاد اشتغال بکنن، چطور میخان برای یک مملکت تصمیم گیری بکنن و مشکل بیکاری را رفع بکنن؟!!
صادر کنید افغانستان !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
فعلا که افغانستان وضعیتش به مراتب بهتر از ایران هست...وااای به حالی ایران ومردم
واسه همين دروغ هاست كه مردم اعتمادي به مسولان ندارند.
هر مسولی بالاخره ۵ تا اشنا و ۵ تا همسایه دارد که از اخبار و رفت وآمد خانواده آنها اطلاع داشته باشند .
اگر راست میگویید یک فراخوان دسته جمعی بگدارید و از مردم بخواهید تا در یک حرکت جمعی و بدون لو رفتن نام و
هویتشان اطلاعات مالی و اخبار سوء استفاده های خانواده های اینها را افشا کنند . بعد معلوم خواهد شد کی راست میگه .
امام فرمود ما خدمتگذار ملت هستیم نه آقا و آقازاده. یعنی مسئولین با لیاقت میشن خدمتگذار ملت اون وقت اگه ایشان زنده بود و این اوضاع را میدید چه لقبی میداد به اینا.
راه اندازی چنین باصطلاح کمپینی در چنین زمانی نوعی فرافکنی ویا فراربه جلو هستش.شما اول اینایی رو که گرفتین جلو همه ملت به حرف درشون ربیارین تا بگن کیا پشت پرده بودن .ولی اگه بخان مثل بابک زنجانی جلسات غیر علنی بزارن بفهمین که حرفایی گفته میشه که مانباید بفهمیم .اونموقع خود آقایون دستشون رو میشه .ما چرا باید بجای آقا ها دنبال زاده هاشون باشیم.
اگه اینها آقازاده نبودند استعداد تحصیل هم نداشتند،من خودم در نور فانوسهای قدیمی در سال ۷۷ وارد دانشگاه شدم در روستایی که نه آب داشت نه برق و نه جاده،به نظرم مدارک معتبر آقازاده ها هیچ افتخاری ندارد.
وقتی پسر نماینده مجلس ، چوپان بشود ؛ پسر چوپان هم نماینده مجلس خواهد شد!
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
اگه داشتنمطلب گاوداری با سه هزار راس گاو رو اسمش چوپانی میذارن یه همچین کاری هم برا من جور کنن
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
البته با عرض معذرت از محضر چوپان‌های خوب و واقعی ایران زمین.
اونکه گفته چوپان صدراقت دارد چونکه ما هم اینهمه سال گله بودهایم ...
لطفا یک نفر جواب بده .توجه کردید اکثریت این ژنهای خوب فارغ التحصیل دانشگاه شریف هستند؟چه چوپان باشد و چه بیکار باشد و چه وارد کننده دارو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
خیر.اینطور نیست.غلو می فرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
عااالی بود...
اردوغان گفت دولارهاراتبدیل به لیرکنیدمردم استقبالی عجیب کردن در ایران چرا روحانی این درخواست را از مردم نمی کند
پاسخ ها
علی
| Germany |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
شوخی می کنی
ایرانی
| Germany |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
جدی می گی
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
من دلار که ندارم، ولی اگر هم داشتم تبدیل نمیکردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
البته ایشون هم درخواست کرد
ناشناس
| France |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
برای اینکه ضایع میشه بدجور.
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
مامان
وقتی خود روحانی خودشو قبول یا بهتر بگم باور نداره انوقت بیاد طرح بده که چی بشه این همه شعار و.......... بی تدبیر کفایت امر میکند جامعه نیاز دیگر به پیشنهاد یا طرح جدید ندارد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
برو خدمات اردوغان رو ببین خدمات اقایون رو هم ببین بعد نظر بده
آهای مسئول و آقا زاده یا هر مفسد یا ظالم و یا کسی که کاری از بر نیاد و انجام نمیدی که داری نظرات رو دنبال می کنی
بدان یه روزی آه مردم آه یتیمان و آه کسانی که شب ها گرسنه می خوابند یا نان را با آب می خورند شما را خواهد گرفت و منتظر برزخ و بهشت وجهنم نباشید منتظر باشید در همین دنیا تقاص پس خواهید داد
با این همه «آقازاده» بیکار و چوپان چه کنیم؟
دونه به دونه اش رو تیکه تیکه میکنید.
ولایغتب بعضکم بغضا
ملت را احمق فرض کردند...
کار نمی کنند و نیازی به کار ندارند
ما ایرانی ها و به خصوص مسوولین، استعداد عجیبی در لوث کردن و به مسخرگی کشاندن هر چالشی داریم!
حماقت و نادانی حد مرز ندارد
نمیدونم خودشونو مسخره کردن یا مردمو!!!!چی فرض میکنن مردمو واقعا!!!!؟؟؟
مهتری گر بکام شیر دراست........شوخطرکن زکام شیر بجوی
درد من یکی دوتا نیست
درد من ادامه کهکشان هاست
درد من از آینه بی مروت
که خودرا به دست این دولت نمی آزارند
که شاید یا آنها خجل شوند
یا آینه هزار تکه
آینه می داند:
که آب زلال هم
با تصویر چنین چهره های
گنداب می شود.
الله اکبر
اره دیگه چوپانه و ما هم .....
دقیقا زده تو خال
تو رو قران نظر منو پخش کنید
مسولين مردم چي فرض ميكنن
با سلام تصور می فرمایید فرزند نماینده ای که حتی بیکار باشد، ولی ماشین مدل بالا خارجی زیر پایش باشه، می تونه برای ملت کاری انجام دهد، من که باور نمی کنم شما چطور. در موارد دیگر هم که مطرح شده و لی واقعیت ها سخن دیگر می گویند، شما در رابطه با اون اقایان چه فکر می کنید
چراداغ کردید آنها چوپان هستند و ملت گوسفند! مگرتابه حال غیرازاین بوده
بنده حسابدار شرکتی بودم در واریزیهای مدیر عامل شرکت بنام اشخاص که برای تنظیم سند تحویل حسابداری شده بود ،نام آقازاده یکی از مدیران بالاوزارتخانه ای بود که در دو مرحله به کارت شتابش واریزی داشت ،اینهم نوعی درآمد آقازادههاست که در مدت بیکاری ارتزاق نمایند .
من چی بگم که با فوق لیسانس کفناوری اطلاعات با حقوق یک میلوین و دویست هزارتومان در ماه با کلی منت و فشار از طرف اداره کار بر پیمانکار بدبخت که یک شرکت خصوصی دون پایه بود استخدام شدم اون هم برای یک مدت محدود و دیدم نمیصرفه با مریضیهای که به سراغم اومد و الان بیکارم..
بخدا راست میگند اینا همشون چوپونند و ما گوسفند . اگه ما گوسفند نبودیم همچین ادمایی مسول ما نبودن
آقا انتظار دارید راستش رو بگن؟
پس بگو وضع کشور چرا اینطوریه

بنده خداها از چوپانی یدفعه میشن مدیر بانک مرکزی
از پوست صورتش معلومه چوپان زحمتکشی است.
یه کارگر خدماتی توی شرکت ما بود فامیل مدیر و کج دست میگفت چوپان بوده الان که اومده شهر یه گوسفند خرید شبها بغلش میکنه بوش میکنه مهندس چندبار توی بیابان با ماشین دنبالش کرده تا تونسته بیاردش شرکت یا پسران مدیران و روسای شرکت های خصولتی که ........
اعدام
کاش همراه این کمپین یه هیئت
معتمدین مردم هم شکل بگیره و راستی آزماییه این سخنان انجام بشه ومثه سریال جومونگ که وقتی حساب همه مسولین درآومد ببینن کی مثل وزیر اعظم صادق ویک زندگیه معمولی مثه مردم داره وکیا درین راه خدمت به مردم به چنان ثروتهایی رسیدن .
وهم اینکه اگر در همین کمپین مسولی دروغ گفته بود برای همیشه انفصال خدمت بشه
کاش همراه این کمپین یه هیئت
معتمدین مردم هم شکل بگیره و راستی آزماییه این سخنان انجام بشه ومثه سریال جومونگ که وقتی حساب همه مسولین درآومد ببینن کی مثل وزیر اعظم صادق ویک زندگیه معمولی مثه مردم داره وکیا درین راه خدمت به مردم به چنان ثروتهایی رسیدن .
وهم اینکه اگر در همین کمپین مسولی دروغ گفته بود برای همیشه انفصال خدمت بشه وهرچی هم داشت ازش بگیرن الا اونیکه ابراز کرده بود. و واقعا اگر مدیری ارشد هم بود که پسر ودختر بیکار داشت وزندگیه متوسط به پایین یعنی سواستفاده از رانتهای بیشمار نکرده وپاداش بزرگی بهش بدن وبهترین شغل هم برا فرزندشون. که مردم هم راضین. خنده داره ولی اینگونه کارها یک مسولی لازم داره که همین گونه کارهای بظاهر ساده وبچگانه رو انجام بده تا تاثیر عمیق اونو تومردم ببینید که اتفاقا یکی از موارد همین تابناک عزیز چراییه عدم استقبال مردم از توصیه کمک به دولت ومقایسه با مردم ترکیه ودرخاست نخریدن دلارو طلا در ایران وترکیه بود.
کاش همراه این کمپین یه هیئت
معتمدین مردم هم شکل بگیره و راستی آزماییه این سخنان انجام بشه
سالیان قبل یک بار آقای مهاجرانی را در زمانی که وزیر فرهنگ بود در یک مجلسی دیدم و به ایشان گفتم آقای مهاجرانی شما که در دولت هستید یک فکری برای بیکاری بکنید خیلی از جوان ها بیکار هستند آقای مهاجرانی در پاسخ گفت که هیچ کس بیکار نیست اگر مرد کار باشند کار برایشان هست و من گفتم برادر کوچک من دو سال است سربازی اش تمام شده و در این دو سال کار پیدا نکرده ولیکن آقای مهاجرانی میگفت چرا کار هستند بگرده پیدا میشه
با با یگ دانشگاه پولی در کیش است مدر را انجا می خرن
در یک کلام مردم با این فیلم حضرات گول نمی خورند بیشتر از این به مردم که ولی نعمت شما هستند توهین نکنید
پول و طلا بدهند که خاوری ها بدزدند و بیان کانادا کیف و حال کنند
راست میگن هیج کدوم شغل خاصی ندارن چون همشون دلالن و مسلما کارمند نیستند. یکی از همین آقایون رو می شناسم که در واردات خودرو و چند جای دیگه فعال و عملا کار خاصی نداره.
این جور جواب دادن - بیشتر آدمو ناراحت میکنه .
مردم رو سرکار نذارین
این برنامه جدیده .
آیا با در آوردن آمار فرزندان بیکار و مرفه مسئولین مشکلی از این مملکت کم می شود؟
لطفاادرس بدین ماهم بیام چوپون بشیم.
چوپانی شغل شریف و زحمتکشیست منتها تنها عیبی که دارد اینکه چیزی نمیفهمند یعنی نفهمند....
تابناک ترسو چرا نظرم را منتشر نکردی؟
ژن‌های خوب در نوبت اول استخدام در سازمان بازنشستگی شهرداری
خوبه مسئولین این همه فرزند بیکار دارند و فکری برای اشتغال نمیکنند. من دلم واسه مسئولین میسوزه بیچاره ها چقدر بیکار دارند
آقایون دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباستون را
کمپین دیگری راه بیاندازند و بپرسند اگر آقازاده شما شغل دولتی نداره یا شغل ثابتی نداره به چه کاری مشغولند.
سلام.فقط دارن سر مردم شیره میمالن
اون روز طرف ظهر یه کارگر ساختمانی دیدم دستش فقط نان و ماست بود. قبلا لااقل تخم مرغ و گوجه فرنگی هم میتوانستند بخرند و ظهر املت بخورند . افسوس
طبق معمول دروغ می گویند
کاری که شما انجام دادید و اسمش نظر سنجی قرار دادید یک کار بیهوده و باطلیه
واقعا این اقایون فکر میکنند با گله گوسفند طرف هستند!
اگر ژن خوب و یا اقازاده باشند دارای لیاقت سواد و شایستگی بوده
یکی مثل آقای نعمت زاده که از سال 58 سمت وزارت داشته تا الان
یعنی حدود 40 سال در پستهای عالی مملکت!!! نه شغل!! مقام وزارتی!
بعد ما حالا جوون داریم با مدارک عالی بدنبال شغل معمولی! اونم نیست!
به دستهای پینه بسته پدران کارگروکشاورزنگاه کنیم
کاش یه کمپین راه بیفته که منزل مسوولین کجاست؟
وقتی رانتخواری در میان مدیران رشد ونمو کرد ومقامات عالی سکوت یا فقط به تذکر بسنده کردند وبرخورد جدی نکردند نتیجه این می شود
اینقدر توی این مملکت جوانان دختر و پسر با استعداد و نابغه وجود داره که فرزندان کم شخصیت و غالبا ننر و لوس آقا زاده ها ۱۰۰ تاشون به یکی از ایشان نمی ارزه
اگر من به جای اون آقا که آقازاده اش زن خوب را عنوان کرد می بودم حتما استعفا می دادم
اگز اینها چوپان هستند و حتی گاوداری هم ندارند پس چطور میگویند فرزندانشان متاهل و دارای بچه هم هستند؟؟
من تعجب میکنم شما حرف جناب اقای قاضی پور رو قبول ندارید؟
وقتی خدا به حساب کتابها برسه اون وقت میفهمن
* شما چقدر پاسخ مسئولان درباره وضعیت فرزندانشان را باور می‌کنید؟ هیچی. صفردرصد.

* با توجه به وضعیت اشتغال فرزندان مسئولان که بنا به گفته خودشان، بیشترشان تحصیلات عالی از دانشگاه‌های معتبر دارند، آیا نباید نسبت به وضعیت اشتغال در کشور بیش از پیش نگران بود؟! نه نباید نگران شد

ان!
چوپانهای دروغگو...!!!
حیف دیر شد
به نظرم من درباره بیکاری فرزندان مسئولین و آقازاده ها و سران کشوری و لشگری صحت داره..
زین پس بجای واژه غریب و نامانوس بیکار و چوپان از واژه آقازاده استفاده کنید!!!!!!!
باتشکر فرهنگستان ادبیات پارسی
پدر منهم اگر 1000 میلیارد داشت من که هیچی بچه هام هم دیگه کار نمی کردند و خوش میگذروندند
اگر اینگونه که مسئولین عنوان میکنند و دارایی ندارند و فرزندان تحصیل کرده شان بیکار هستند و یا بنا به ادعای خودشان وضعیت خوبی ندارند ، نشان میدهد که در اداره خود و خانواده شان ناتوان هستند
یه پیشنهاد دارم

کمپین اقازاده ها جهت خدمت سربازیشون هم راه بیفته تا کارت پایان خدمتشون را از کجا و کی گرفتن ( پادگان و لشگرو تیپ و گردان و محل خدمتشون را ذکر کنند همراه با کارت پایان خدمت)
انقلابی یعنی مردمی ،یعنی همرنگ مردم بودن ،یعنی مانند مردم زندگی کردن ، خود را فدای مردم کردن .ولی کسی که در کاخها و ویلا ها زندگی می کند هزار هزار ملیارد ثروت دارد به تنها چیزی که می تواند فکر کند رفاه و ثروت و مال و ملک و کاخش است او نمی تواند انقلابی باشد
بنده خداها راست می گن!!!
پس علت گرانی گوشت مشخص شد
به شعور مردم بی نوا توهین میکنند.
بازی با کلمات هست
ازبس باباهاشون پول دارن احتیاجی به کار کردن ندارن
الله اکبر مردم ترا به خدا کاری کنید همه آقازاده ها خانم زاده ها و ژنهای خوب بیکارند و از قرار معلوم فقط مائیم که سر کاریم ، آقاااااا سرکاریم
ماشیناشونو بفروشن کارخونه بزنن
آقازاده ها مشکل ندارند مشکل از باباهای بی تعهدشونه
فرزندانشان در خارج با پول ملت دارند کیف می کنند و از ریش ما می خندند
اعدام .
ضمن تنظیم لایحه توسط دولت و تقدیم آن به مجلس، «آقازاده پروری» هم باید به شاخصه های پیشرفت کشور اضاف(ه) شود. چرا و چقدر عجولانه تصمیم می گیرید ... جماعت!
من 15 سالم بود که با دستکاری در شناسنامه ام از پشت میز اول هنرستان به جبهه رفتم و قبل از قطعنامه 598 و پایان جنگ برگشتم ، مسئولین زیادی هر روز به جبهه می اومدن البته بیشترشون به خط دوم و سوم جبهه برای سخنرانی و گرفتن عکس یادگاری
حرف من اینه از ته دل الهم عجل لولیک الفرج
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی