بازدید 3699

جنتی: مذاکره با آمریکا ممنوع است

کد خبر: ۸۲۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 15 August 2018

دبیر شورای نگهبان گفت: دادگاه‌های مجرمان اقتصادی باید علنی و سریع برگزار شود و قضاتی انتخاب شوند که تهدید و تطمیع مفسدان اقتصادی بر آنان مؤثر واقع نشود تا به سرعت به نتیجه برسد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی روز چهارشنبه در نشست هفتگی اعضای این شورا با ابراز نگرانی و تأسف شدید از اوضاع اقتصادی کشور و معیشت مردم، اظهارداشت: بارها تاکید کرده ام که راه‌حل برون رفت از مشکلات فقط تفکر و روحیه انقلابی است چرا که این انقلاب، دفاع مقدس و شکست فتنه‌های گوناگون دشمنان با حرکت مؤمنان انقلابی به پیروزی رسید.

وی به کارگیری مؤمنان انقلابی در قوای مقننه، مجریه و قضاییه برای مبارزه با فساد و مفسد را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در مواقع اضطراری، انقلابی عمل کردن عین قانون است و گاهی برای مقابله با فساد، روال عادی مبارزه نتیجه بخش نیست.

رییس مجلس خبرگان رهبری با تشکر از اقدام اخیر رییس قوه قضاییه در ارائه طرح جدید دادگاه‌های مبارزه با فساد اقتصادی و تأکید بر نقش حساس و اهمیت کارکرد قوه قضاییه در مقطع کنونی، گفت: برای این که احکام قضایی مجرمان اقتصادی در مسیر رسیدگی و اجرا فلج نشود باید دادگاه‌های مجرمان اقتصادی، علنی و سریع باشد.

**مذاکره با آمریکا به علت خسران قطعی ممنوع است

آیت الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر بیانات امیدآفرین و روشنگرانه‌ رهبر معظم انقلاب به ویژه در موضوع مذاکره با آمریکا، اظهار داشت: کدام کشوری که از منظر آمریکا ضعیف است، توانسته از مذاکره با این کشور سود ببرد.

وی همه کسانی را که هنوز در فکر مذاکره با آمریکا هستند، دعوت به هوشیاری و بیداری از خواب غفلت کرد و افزود: مذاکره با کسی که همه‌ معاهدات بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد و به وعده‌های خود عمل نمی‌کند، عاقلانه نیست و از این رو و بنا بر فرمایش امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، مذاکره با آمریکا به علت خسران قطعی، ممنوع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی