بازدید 2127

ترکیب تیم ملی برای بازی امروزباعربستان

کد خبر: ۸۲۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 15 August 2018

ترکیب تیم فوتبال امید ایران برای دیدار با عربستان مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی ، تیم فوتبال امید ایران امروز در اولین بازی خود در چارچوب بازی های آْسیایی ۲۰۱۸ در حومه جاکارتا به مصاف عربستان می رود. این دیدار از ساعت ۱۳:۳۰ آغاز می شود و برای شاگردان کرانچار از اهمیت بالایی برخوردار است.سرمربی کروات برای این مسابقه درون دروازه به مهدی امینی اعتماد کرده که بازیکن سپاهان و کاپیتان تیم امید به شمار می رود. بدین ترتیب شهاب عادلی از روی نیمکت کار را دنبال می کند.

در قلب خط دفاعی تیم امید از ۳ بازیکن آماده برخوردار بود که کرانچار در نهایت از عارف آغاسی و علیرضا آرتا استفاده کرده تا برخلاف پیش بینی ها مهدی رحیمی نیمکت نشین باشد. آرتا در روزهای اخیر به دلیل شکستگی بینی با مشکل مواجه بود؛ اما در نهایت با رسیدن گارد به میدان می رود.

در سمت راست خط دفاعی محمدآقاجان پور مدافع راست پدیده مشهد به شاهین عباسیان ترجیح داده شده و از ابتدا به میدان می رود. در سمت چپ خط دفاعی هم به محمد مسلمی پور از تیم تراکتورسازی اعتماد شده و رزاق پور به یک خط جلوتر رفته است.

در پست هافبک دفاعی مهدی خانی که به محمد سلطانی مهر ترجیح داده شده است. بازیکنی که در پدیده مشهد توپ می زند. ابوالفضل رزاق پور هم به عنوان یکی از هافبک های میانی که به سمت چپ تمایل دارد، با قدرت حمل توپ بالا در زمین حاضر خواهد بود.

در ۲ سمت خط هافبک و به عنوان وینگرهای چپ و راست هم ۲ بازیکن نام آشنا به میدان رفتند که کرانچار امید زیادی در این بازی به آنها بسته است. مهدی قائدی در سمت چپ بازی می کند و یونس دلفی که خبر پیوستنش به آیندهوون رسما اعلام شده، در سمت راست به میدان می رود. این بازیکن بعد از مسابقه امروز به هلند می رود و اردوی امیدها را ترک خواهد کرد.

محمدامین اسدی از پرسپولیس و محمدرضا آزادی از تراکتورسازی هم به عنوان ۲ مهاجم از سوی کرانچار انتخاب شدند تا ایران با ترکیب هجومی وارد زمین شود.

ترکیب ایران بعد از برگزاری جلسه فنی مشخص شد که به شرح زیر است:مهدی امینی، محمد مسلمی پور، محمد آقاجان پور، علیرضا آرتا، یونس دلفی، محمدامین اسدی، محمدمهدی مهدی خانی، محمدرضا آزادی، مهدی قائدی، ابوالفضل رزاق پور، عارف آغاسی

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان