بازدید 2009

افسر قلابی به دام افتاد

کد خبر: ۸۲۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 15 August 2018

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری شخصی که با عنوان قلابی افسر عالی رتبه نظامی به همراه پسرش اقدام به سرقت و اخاذی از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش ابتکار، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: فردی که خود را افسر عالیرتبه سپاه و جانباز می‌نامید و با این عناوین به اخاذی از مردم اقدام می‌کرد، توسط پلیس تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این مرد 57 ساله به همراه پسرش با جعل عناوین دولتی و لشکری اعم از عنوان سردار سپاه، فرمانده یگان ویژه، یگان‌های ریاست جمهوری و غیره به کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان اقدام می‌کرد.

سردار رحیمی گفت: متهم از طریق گرفتن وام برای افراد دیگر و تصادف‌های ساختگی و قولنامه کردن خودروها اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

وی در ادامه گفت: متهم ساکن محله فردیس کرج است و خانه‌هایی را که کلید آن‌ها را در اختیار داشت اجاره می‌داد و مبالغ بسیاری را از مشتریان اخذ می‌کرد و همچنین خودروهای سرقتی را پلاک گذاری می‌کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه گفت: طبق سرنخ‌های به دست آمده توسط معاونت مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی، رسیدگی به پرونده متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت و در حالی که آن‌ها در مخفیگاه خود بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی