بازدید 23097

دختر نعمت زاده: من محتکر دارو نیستم

کد خبر: ۸۲۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 15 August 2018

روز دوشنبه، 22 مرداد، روزنامه «شرق» درباره بررسی یک پرونده در صنعت دارویی کشور گزارشی با تیتر «نسبت محتکر با وزیر سابق» منتشر کرد که در آن به گمانه‌زنی‌ها و خبرهایی درباره کشف یک انبار داروهای احتکارشده متعلق به دختر یکی از وزرای سابق اشاره شده بود.

اين انبار متعلق به شبنم نعمت‌زاده، دختر محمدرضا نعمت‌زاده، وزير صنعت در دولت يازدهم، بود. در همين رابطه روزنامه شرق در اين شماره، با خود شبنم نعمت‌زاده درباره اين حاشيه‌ها گفت‌و‌گو كرده است.

او كه با حضور سه نفر از وكلايش به سؤالات «شرق» پاسخ مي‌داد، ابتدا از وكلايش خواست مدارك مربوط به شركت‌ها و نامه‌هايي را كه براي سازمان غذا و دارو براي امحاي داروهاي کشف‌شده ارسال كرده است به ما نشان دهند. نعمت‌زاده در اين گفت‌و‌گو درباره اتهام احتكار دارو، پرونده بدهي‌‌اش در صنعت دارويي کشور، رابطه فعاليت‌هايش با مسئوليت‌هاي پدرش و همچنين سابقه کاري که در اين حوزه دارد سخن گفت.

‌ بر اساس خبرهاي رسمي منتشرشده دو انبار متعلق به شما كشف شد كه مقداري دارو در آن احتكار شده بود و گفته شد بيشتر اين دارو‌ها نيز تاريخ‌مصرفشان گذشته بود. اين خبر صحت دارد؟ شما چه توضيحي درباره اين موضوع داريد؟

يكي از شركت‌هاي ما شركت پخش و توزيع دارو است. اين شركت انبار‌هاي متعددي دارد و طبق قانون شرکت‌هاي پخش مي‌توانند تا هنگام توزيع، دارو را در انبار نگهداري كنند. يكي از انبار‌هايي كه شما درباره آن صحبت مي‌كنيد حاوي داروهاي تاريخ‌مصرف‌گذشته‌اي است که ما از ساير انبارها جمع‌آوري کرده و فهرست آنها در نامه‌اي به اداره کل دارو برای امحا اطلاع داده شده بود. طبق قوانين اداره دارو، داروهاي تاريخ‌گذشته و ضايعات بايد جداي از بقيه داروها قرار بگيرند و بايد براي امحا ارسال شوند تا از بين بروند که مراحل خاص خودش را دارد. آدرس اين انبار نيز پيش از اين به اداره دارو اطلاع داده شده بود. 

‌ يعني شما پيش از اين آدرس اين دو انبار را به اداره دارو اطلاع داده بوديد؟

بله و همه نامه‌هاي ارسالي به اداره دارو برای اعلام موجود است و تاريخ اين مکاتبات قبل از پيگيري توسط سازمان تعزيرات بوده و قابل توجه اينکه کار شركت پخش، نگهداري دارو و توزيع آن است و دليلي ندارد به دارويي كه در انبار شركت پخش وجود دارد گفته شود داروهاي احتكارشده. نكته جالب اينجاست كه هرچه دارو را بيشتر نگه داريد و به تاريخ انقضا نزديك شود، متقاضي آن كاهش پيدا مي‌كند و سخت‌تر به فروش مي‌رسد، به همين دليل ارزش ندارد که دارو نگه داشته شود.

‌ اگر اين‌طور است چرا اداره تعزيرات كشف اين انبار‌ را با عنوان کشف انبار داروهاي احتکارشده منتشر كرد؟

اداره تعزيرات موظف است به وظايف خودش عمل کند و شرکت ما نيز موظف است مدارک لازم برای پاسخ به اداره تعزيرات را براي آنها ارسال کند.

‌اعلام شد که ارزش ريالي داروهاي کشف‌شده در آن انبار پنج تا شش ميليارد تومان بوده است. ارزش آن داروها همين‌قدر بود؟

خير.

‌چرا اين دارو‌ها تاريخ‌ مصرفشان گذشته بود؟

اين کالاها ضايعات سه سال فعاليت شرکت بوده است. البته اين مسئله به طور طبيعي براي تمامي شرکت‌ها و انبارهاي دارويي و غذايي که کالاهاي داراي تاريخ مصرف مشخص عرضه مي‌کنند اتفاق مي‌افتد.

‌ ما شنيده‌ايم بيشتر داروهايي كه در انبار بوده داروهاي فوريتي بوده‌اند. شركت شما بيشتر چه داروهايي را وارد مي‌كرد؟

نه درست نيست، توجه داشته باشيد که در انبار همه شرکت‌هاي پخش، انواع داروها؛ چه ارزان‌قيمت و چه گران‌قيمت و داروهاي عادي و فوريتي و مکمل‌ها وجود دارد.

‌ شما داروهاي مكمل هم وارد مي‌كرديد؟

بله و همه آنها تحت قوانين اداره غذا و دارو بوده و هيچ مشكلي در اين زمينه نداريم؛ مثل بقيه شركت‌ها، حتي درخواستي كه براي واردات برخي محصولات به اداره دارو ارسال كرده بوديم از طرف اين سازمان رد شده، اين‌طور نيست كه به راحتي همه‌چيز را در اختيار داشته باشيم. مثل همه شركت‌ها در نوبت كميسيون بوديم، حتي اولين مورد از مكمل‌‌ها را كه مي‌خواستیم وارد كشور كنيم هفت ماه در نوبت كميسيون بود تا تأييد شد.

‌ گفته مي‌شود پيش از اينكه فهرست داروهاي فوريتي اعلام عمومي شود، شما به آن دسترسي داشته‌ايد؛ يعني از قبل مي‌دانستيد چه دارويي را بايد وارد کنيد، اين حرف چقدر صحت دارد؟

به‌هيچ‌وجه اين‌طور نبوده. ما هم مثل همه شركت‌ها فهرستي را كه اداره دارو ماهانه اعلام مي‌كرد، دريافت مي‌كرديم و پس از استعلام، قيمت خودمان را به اداره دارو اعلام مي‌كرديم. در برخي مواقع هم قيمت‌هاي ما تأييد نمي‌شد و شركت ديگري دارو را وارد مي‌كرد.
 ما فهرست‌‌هاي فراواني در اداره دارو داريم كه قيمت‌هاي ما را تأييد نكرده‌‌‌‌اند. حتي ثبت يكي از برند‌هاي ما دو سال طول كشيده و اصلا چنين مواردي كه مي‌گويند، وجود ندارد. در حقيقت اداره دارو طبق كمبود دارو در كشور يك فهرست را اعلام مي‌كند و شركت‌ها قيمتي كه مي‌توانند با آن، دارو را وارد كنند، براي آن اداره ارسال مي‌كنند؛ مثل مناقصه هركسي قيمت پايين‌تري پيشنهاد بدهد، مهلتي را براي او تعيين مي‌كنند تا دارو را وارد كشور كند. موردي مطرح شده بود درباره اينكه ما داروهاي فوريتي را به گمرک مي‌آورديم و از همان‌جا پخش مي‌كرديم كه اصلا چنين چيزي صحت ندارد. دارويي كه به گمرک وارد مي‌شود، مستقيم به انبار پخش ارسال مي‌شود.

‌يعني براي واردات داروهاي فوريتي در مناقصه شركت مي‌كرديد؟

بله؛ حتي قيمت تمام داروهايي كه از سوی اين سازمان رد شده است، در فايل اداره دارو وجود دارد و همه قيمت‌ها آنجا ثبت مي‌شود.

‌ يکي ديگر از موضوعاتي که درباره شما گفته مي‌شود، اين است که پس از اينكه فارغ‌التحصيل شديد، به واسطه رابطه پدرتان در بيمارستان ميلاد مشغول به كار شديد و پس از آن شركت واردات داروي خود را تأسيس كرديد. پاسخ شما در‌اين‌باره چيست؟

من سال 75 از دانشگاه شهيد بهشتي فارغ‌التحصيل شدم و سال 80 در داروخانه بيمارستان ميلاد مشغول شدم. رفتن من به بيمارستان ميلاد نيز به واسطه يكي از مسئولان دانشکده‌اي كه در آن تحصيل مي‌كردم، بود. او مسئوليت آنجا را برعهده داشت و از من و چند نفر از دانشجويان خواست در آنجا مشغول به كار شويم و در راه‌اندازي داروخانه بيمارستان ميلاد به او كمك كنيم. مثل همه داروساز‌هايي كه آنجا مشغول به كار بودند، در آنجا يك شيفت كاري داشتم. كه آن هم سال 80 بود و من نزديك به پنج سال يعني از سال 75 كه فارغ‌التحصيل شده بودم تا آن زمان بي‌كار بودم. بعد از بيمارستان ميلاد هم در چند داروخانه و شركت ديگر مشغول به كار شدم تا اينكه سال 88 شركت‌ خودم را تأسيس كردم. در واقع پله‌پله به اينجا رسيدم.

‌ خبر ديگري که درباره شما و شرکت دارويي‌تان به نقل از سخنگوي سازمان تعزيرات منتشر شد، اين بود که گفته شد شما اجازه فعاليت در اين حوزه را نداشتيد. اين حرف صحت دارد؟

ما يك شركت رسمي فروش دارو هستيم و شركت پخش ما در اسفند 93 به ثبت رسيده است.

‌ موضوع ديگري که درباره فعاليت شما خبري شده، بدهي 350 ميليارد‌توماني‌تان به صنعت دارو است. اين حجم از بدهکاري به چه دليل ثبت شد؟

اصلا اين رقم درست نيست و بدهي ما خيلي كمتر از اين رقم است. برخي از دوستان كه به ما لطف داشتند، نمي‌دانم به چه دليل اين رقم را اعلام كردند؛ اما اصلا چنين چيزي نيست. شركت پخش ما مشكلاتي داشت كه در حال رسيدگي به آن هستيم تا بتوانيم به تعهداتي كه به تأمين‌كنندگان داريم، عمل كنيم.

‌ بر‌اساس اسناد، شركت شما در 18 اسفند 93 يعني زماني که پدرتان در دولت يازدهم وزير بود، تأسيس شد. گفته مي‌شود شما از اين رابطه براي تأسيس شركت استفاده كرديد.

همان‌طور كه به شما گفتم، من از سال 88 فعاليت خودم را شروع كردم و در اين 10 سال چند شركت تأسيس كرديم كه يكي از آنها هم اين بود. ما روند خودمان را داشتيم و اين کارها ارتباطي با فعاليت‌هاي پدرم نداشت. ايشان هم كه كنار رفتند، باز ما شركت‌هاي ديگري را تأسيس كرديم.

‌ اين درست است كه مي‌گويند پدرتان در شرکت‌هاي دارويي‌تان سهام‌دار بود؟

يك دوره كوتاهي وقتي پدرم بازنشسته شده بود، از ايشان خواهش كردم در يكي از شركت‌ها به‌عنوان هيئت‌مديره اسم‌شان را بگذارم. آن هم زمان خيلي كوتاهي بود و ايشان هيچ نفعي از اين شركت نداشت.

‌ الان با اين شرايط، وضعيت شركت شما در چه حالي است؟

مطمئنا با تلاش همکاران و همکاري تأمين‌کنندگان به شرايط بهتري دست خواهيم يافت و البته در‌حال‌حاضر شرايط براي همه فعالان حوزه‌هاي اقتصادي سخت شده است؛ ولي مطمئن هستيم با کمک خداوند و تلاش بيشتر از اين دوران عبور خواهيم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۹۱
با توجه به اظهارات نامبرده با اینکه در مملکت کمبود دارو است چرا داروها در انبار انقدر مانده مانده که نیاز به امحائ داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
این همه شرکت برای چه هدفی تاسیس کردی، دلیلی نداره هی پشت سر هم شرکت تاسیس کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آخی دختر مظلوم وزیر
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
خدایــــــــــــا کــــمــــــک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ایشون بد نیس یه کتابی بنویسن و تکنیک های موفقیت رو به بقیه یاد بدن. کار کوچیکی نبوده که 5 سال بیکار توی خونه بشینی بعدش یهو استعدادت پله پله شکوفا بشه جوری که ظرف 9 سال فقط 6 میلیارد تومن داروی تاریخ مصرف گذشته توی یکی از انبارهات داشته باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
یاد حرف جهانگیری افتادم و دفاعش از دختر لیسانسیه مظلوم اموزش پرورش که 200 میلیون پوشاک ایتالیایی قاچاق وارد کرده بود اما 24 میلیون نفر خود را به ندیدن زدند وتوهم تقسیم کشور به زنانه مردانه را باور کردند انوقت بگویید ما ملت باهوشی هستیم
آخیییییییییییی.دلم سوخت.قبض برق خونه تون را بدین من بپردازم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آخرش باید میپرسیدن ازش که
:
در انتها اگه حرفی یا صحبتی با مخاطبان دارید بفرمایید
داماد نعمت زاده کجا مشغول است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
حتمن اون بنده خدا هم بیکاره
- باید روزی از اینها پرسیده شود که این همه ثروت را از کجا آورده اید؟!
- این که گفته : " پله پله به اینجا رسیدم " ، لطفاً آن پله ها را به دیگران نیز نشان دهند!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
اینا هم پله پله میرن ولی با هلی کوپتر این پله ها رو بالا میرن
با شه شما از هيچ رانتي استفاده نكردي
اصلا شما خوب
همش ضرر بخدا ميدونم!!!!!!!!!!!
واردات داروهاي كم ياب و گرون قيمت و فروشش به يه سري ادم كه شايد فرش زير پاش فروخته تا دارو پيدا كنه واسه عزيزش اي وااااااي...
من متاسفم
متاسفم برا خودم كه تو اين مملكت (........)متولد شدم
مملكتي كه مردمش رو خواب زده وجدانش رو اب زده
خيانت هم كه الا ما شاالا
شب بخير ملت.
همشون بدون رانت و با همت عالی خودشون
روي گوشهامون مخلمي است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
اگه مخملی هم نبوده ، مخملی شده .منتهی تاکنون متوجه نشده بودیم...
یک ژن خوب و برتر دیگر !!!!!!!!!
دختر مظلوم ! از كجا اين همه ثروت را آورده ايد هم پدرت و هم خودت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
هی پله پله بالا رفتن و هی زحمت کشیدن و هی شرکت پشت شرکت تاسیس کردن تا خرج پدرشون را هم که دیگه پیر شده و از کار افتاده میدن آفرین به دختر بابا.
مردم از شما عذرخواهی میکنند که اینقدر سختی کشیدین .

ببخشید که اینقدر مظلوم هستین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب با کلمات بازی میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
وقتی دختر وزیر با سه تا وکیل کار کشته در یک مصاحبه معمولی حضور پیدا میکنه ببین تو جاهای دیگه حقوقی با چند تا ،،،،؟ خدا عالمه حق الوکاله هر کدام از این وکلا جقدر است فقط.
لطفا یه شماره حساب بدید من به این بنده خدا یه کمک نقدی بکنم دلم براشون سوخت . این همه مظلومیت و استفاده نکردن از جایگاه پدر واقعا قابل تحسینه
هر ایرانی 5000 تومان. ایرانی قطع کننده این زنجیره نباش
پس من محتکرم!!!!
اقای نعمت زاده هم به کمپین فرزندت کجاست بیان میگن دخترم توی شرکت خصوصی پاره وقت کار میکنه و به تربیت فرزند مشغول!
قابل توجه دکتر زیبا کلام که در همه زمینه ها تخصص دارد و اظهارنظر می کند. از جمله فرزند شخصیت ها
چرا پله های اینها، یک سال یک ساله، پله های بقیه مردم 10 سال ده ساله.
چرا اینها همیشه رو به پیشرفت و طی کردن پله های ترقی هستند، بقیه مردم رو به افول و سقوط.
بعد از 14سال فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد برق دانشگاه خواجه نصیر (اون موقعه ها نسبتا باید نخبه میبودی تا فوق لیسانس برق میگرفتی ها!) هنوز در پله اول موفقیتم ،خخخخخخ
بعد این خانم میگه بعد 5 ساااااال تونستم شرکتم رو فعال کنم، خخخخخخ
این آقای نغمت راده و خانواده معزز سهم شان از سفره کی به پابان می رسد؟
نگفتید چند تا شرکت دارین خانوم آقازاده؟
ماست مالی کردن شروع شد
خدا بگم چکارتون کنه. اول صبح دلم کباب شد برای این خانم. چقدر سختی کشیده
خدا خير دهد فرزندان مسئولان را كه اگر اينها نبودند كه داروخانه بيمارستان ميلاد و اين همه شغل ايجاد نمي شد
بلاخره هر كاري براي اين مردم انجام داده اند وظيفه ملي اسلامي انها بوده و با جان و مال در خدمت اين نظام قرار دارند خانوادگي
9 ميليارد كه خدا راشكر ميگن پيدا شده
راستي از دكل چه خبر ؟
این هم یک دختر مظلوم دیگر!!!
یواش یواش باید به این ژن های خوب مدال هم باید بدیم
"همان‌طور كه به شما گفتم، من از سال 88 فعاليت خودم را شروع كردم و در اين 10 سال چند شركت تأسيس كرديم كه يكي از آنها هم اين بود. ما روند خودمان را داشتيم و اين کارها ارتباطي با فعاليت‌هاي پدرم نداشت. ايشان هم كه كنار رفتند، باز ما شركت‌هاي ديگري را تأسيس كرديم." البته که ما می پذیریم فعالیت ایشون ربطی به پدرشون نداره ولی چرا ایشون و امثال ایشون وارد کار تولیدی نمی شن. یکی دارو وارد می کنه اون یکی شرکت مخابراتی یکی دیگه لباس و البته اینها هم هیچ ربطی به رانت نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
چرا نشدند. مگه اون نماینده نگفت پسرم چوپونه.دیگه بی انصافی هم حدی
داره....بابا رحمی مروتی.اربابی رعیتی گفتند.انتظار دارید فرزندان اربابانمان مثل فرزندان رعیت زندگی کنند؟
سلام خداکنه همین طورکه میگی باشه بازهم خدابهترمیدانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
مملكت ما مثل شما زياد داره يا خوابين يا خودتون زدين به خواب
داشتن یک وکیل کلی هزینه دارد با سه وکیل ادم یاد فیلم های هالیوودی مافتد
شرکتهاي دارويي-پتروشيمي خاورميانه-صنعت معدن و تجارت و وزارت مسکن و ... -خدايا ملت چه گناهي کرده اند دست اين محتکرهاي رانتخوار انحصارطلب گير کرده اند اگر هم اعتراض کنيم به اين وضعيت رانت و انحصار و اختلاس دزدي چون به هم وصلند اتهام اغتشاشگر و محارب مواجهي. واقعا کسي هست صداي ملت را بشنود فساد بيداد مي کند و آه مظلوم همه را خواهد سوزاند.
خب من هم کارمندی که حقوقش نصف شده نیستم!
ژن خوب
آقای نعمت زاده هم بد نیست به کمپین بپیوندند و بگویند فرزندانشان چه میکنند؟ آقای سیف هم همینطور
تابناک این خبرت رو که همش گفت غلط بوده !بابا چرا به دختر مردم تهمت ناروا میزنی آخه!اون دنیاااا باید جواب باباشو بدید ها !
ببخشید پس اشتباه شده ملت از شما حلالیت میخواهند
آیا این طبیعی است که داروی مورد نیاز کشور خریداری و تا زمان انقضاء در انبار نگهداری شود؟؟؟!!!
حالا ظاهرا این خانم با دست پر آمده و سند و مدرک هم برای گفته هاش داره به قول معروف جایی نخوابیده که زیرش آب بره ولی با خواندن مصاحبه اش یک حس عدم صداقت از حرف هاش دارم به هرحال تصمیم گیرنده دادگاه و قاضی است
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ای بابا دادگاه!!! قاضی برای چی اخه ایشون که کاری نکرده. طفلکی
محمدتبریزی
| - |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
حست درست است. ادم با وکلا نمیاد برای پاسخ چند سوال مگر دادگاه می رفت که وکلا همراهش بروند.......................
سیاوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
برو بابا دلت خوشه. طرف به باباش وصله میفهمی یعنی چی؟
هیچیاتفاق خاصی نمی افتد
از این خانم عزیز تقاضا دارم مختصات خداوند کمک کنند را به ما هم بدهد تا انشاالله از ازبرکات کمک ماهم استفاده نماییم ! اجرشان نزد این خداوند محفوظ خواهدبود !
مطمئن هستيم با کمک خداوند و تلاش بيشتر از اين دوران عبور خواهيم کرد.

خداوند چقدر مظلوم است
گوشهای ما هم مخملی
ازهیچ رانتی استفاده نکردی؟یعنی باورکنن مردم؟هیچکس باورنمیکنه
وقتی از سال 93 اجازه فعالیت شرکتش رسما صادر میشه و انقد بزرگ میشن تو واردات دارو اول و اخرش مشخصه اگر همه چیز شفاف بود انقدر ما مردم بدبختی نمیکشیدیم
الهی...
پله پله این مراحل رو طی کردن، آخی
آفرین، آفرین
خانم شبنم نعمت‌زاده من محتکرو اختلاس گرم تو ببخش
بله...
کی بود کی بود من نبودم...
همه چی هم آرومه
وا اسفا....!
پس کار کی بوده حتما خورزوخان احتکار کرده
الان دیگه مد شده . اول یک گزارش بیاد بیرون بعد هم تکذیبیه . ما هم که مخمل
کی بود کی بود من نبودم...
تو بابات اینقدر داره که نیاز به این کار نداری!
آخی، دلم برای مظلومیتش کباب خواست....
خوشم میاد زور هیچکس به اینا نمی‌رسه. خلاصه کلا سر کاریم.
نکته مهم مصاحبه اون قسمت انبار اعلام شده است.
بنا بر این شرکتی که انبار اعلام شده با موجودی مشخص داشته باشد نمی شود به عنوان محتکر تعقیب شود و هوچی گری ها در این موضوع برای پوشاندن سو استفاده های اصلی است.
دختر اقای وزیر سابق در نقش وارد کننده دارو گاها فکر میکنم ما ببو گلابی هستیم این صداقت دختر اقای وزیر ما را کشت اصلا رانتی در اینجا مشاهده نمیشود
خوب شکر خدا که همه چی آرومه و طبق معمول به ایشان و امثال ایشان ظلم بزرگی شده و خدا کند که مردم را حلال کنند .
هنر پدر شما چی بوده که این همه ثروت جمع کرده و همه جا در هیئت مدیره ها هست؟
مرگ بر محتکر .
آیا پسر مهندس من که هم پدر و هم مادرش مهندسان با سابقه این کشور هستند این امکانات را دارد؟؟؟؟؟ یا باید همچنان با اسنپ کار کند؟؟؟؟
واقعا تاسف داره،،،مردم بااین همه کمبود دارومواجه هستن حالا ایشون جزاحتکار کنندگان محسوب میشه برای فرارازاحتکارمیگه دارو فاسد شده ،،،،،بنظر من اگر هم این حرف ایشون درست باشه چقدر برای تولید هزینه شده وچقدرارز دولتی برای این داروهاداده شده،،،،،وای به حال مردم بی گناه هرکس ازراه میرسه ،،،،،،،،،،
جالبه تو این مملکت هرچی کار سود آوره مثل خودرو دارو بنزین و..... دست یکی از این ژنهای خوب هست بعد میگن ما رانتی نداشتیم. بسه دیگه ملت رو جیگر فرض نکنید
اصلا چرا دفاعیات ایشون رو که با 3 تا وکیل اومده رو منتشر میکنید

از چی میخواد دفاع کنه ؟
یاد اون بنده خدا که یکم حرکات موزون کرد صدا و سیما با خاک یکسانش کرد... خوبه آدم محتکر دارو و نیاز مردم بیمار باشه ولی حرکات موزون نکنه
3 تا وکیل برای یک مصاحبه معمولی آخه ؟!!!!! من که از هیچ یک از جوابهاش قانع نشدم ، یک حرفهایی که مشخصه قبلا زوش کار کردن .
دوستان همت کنید یک مراسم گلریزان برای شبنم خانم انجام بدهیم. نفری ۵۰۰۰ تومان‌ چراغ اولو‌ کی روشن میکنه؟
خدایا این گرسنگان سیری نا پذیر را سیر کن بلکه یه چیزی هم به مردم برسه.

آن شنیدستی که در اقصای غور ، بار سالاری بیفتاد از ستور

گفت چشم تنگ دنیا دوست را ، یاقناعت پر کند یا خاک گور
با کمک خداوند و تلاش بيشتر پدرم و اطرافیانش از اين دوران عبور خواهيم کرد.
یک چیزی هم ملت به خانم بدهکار شدن !!!!!!!!!!!!!!!
چه اسم قشنگی "نعمت زاده "
اصلا ایشون تمام کارهاش روی حساب و کتاب و اصول و قوانین بوده و هست . چرا تهمت میزنید ؟ بابا محتکر منم که چهارتا النگوی خانمم را توی خونه نگه داشتم برای روز مبادا .
این بنده خدا اگه یک روز کار نکنه نون نداره بخوره . نه خانم محترم اگه بری جلوی اینه میبینی پشت گوشای کی مخملیه وای بر انهایی که انقدر بعضی ها را پررو کردند که همه جور خلافی بکنند و بعدش اینطور بیایند در انظار مردم و خودشان را توجیه و تبرءه کنند .
والا من كارمند پخش رازي و هجرت بودم تا حالا نشنيدم ٣ سال دارو امحا نشه،به محض گذشتن تاريخ بايد امحا بشه نكه سه سال جمع كنيم خيلي عجيب و جالبه،يه چيزي بگو قابل باور باشه
آنهاییکه با ایشان وقبل از ایشان فارغ التحصیل شدند با توجه به اینکه در دورترین نقاط کشور روستاهای خوزستان وبوشهر طرح گذراندند هنوز مجوز تاسیس یک داروخانه را در طهران به ایشان ندادند چطور خانم نعمت زاده طرح نگذراندند اما همچونان در طهرا ن ماندند و پله های ترقی را طی کردند؟ تاسیس داروخانه در تهران که پیشکش شرکتهای متعدد را دارویی به ثبت رساندند. درد ملت اینه اقای رییس جمهور، آقای لاریجانی ریسس قوه مقننه و آقایان مجلس نشینان وحضرت آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه حالا این یکی هویدا شد ایشان را مواخذه کنید تاکمی آتش خشم ملت فروبنشیند
همه چیز سیاسی کاری شده اگه تخلفی شده دادگاه رسیدگی کنه. خانواده اینا از قبل از انقلاب تاجر و پولدار بوده ان. باز اگه پدر ایشان تخلفی کرده ان رسیدگی بشه. اکثر این افرادی که اینجا نظر داده ان پاش برسه خودشون اموال مردم و بالا می کشند تمام این حرفها به این ختم میشه که چرا ما نمی خوریم و الا شما از کجا می دانید که این خانم راست نمی گن و یا اکثر حرفهاش راست نیست
اینقدر ازتوی این چندکلام سوال برام پیش اومده که حوصله طرحش رو ندارم.
تازه طرح سوال چه فایده ای داره،وقتی عالیجنابان خر فرضت می کنن؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نگران نباش اگر محتکر باشی و مفسد اقتصادی هم باشی هیچکس از گل نازکتر به شما نخواهد گفت.
من تو شرکت واردات دارویی کار می کنم تاسیس شرکت واردات دارو به همین راحتی نیست و سرمایه و رانت بالایی می خواهد
یعنی ایشون از سال 93 به بعد ظرف 4 سال به این حد از سود رسیدند که 6 میلیارد فقط داروی تاریخ گذشته دارند که باید معدود بشه؟ اینجا فقط سه کس از واقعیت خبر داره اول خدا بعد نعمت زاده بعد نعمت زاده.
من الان ١٥ ساله كه دارم يه پله رو تي ميكشم و به پله ي بعد هنوز نرسيدم اما دوستانم ميگن همينجور ادامه بدي ١٠ ساله ديگه ميري پله بعد
اما شبنم خانم چطوري تو ٥ سال كلي پله رو رفت!!!!!
از ماست که بر ماست دفاع جهانگیری اصلاح طلب از دختر وزیر اموزش و پرورش و حمله به قالیباف بعلت طرح این مسئله نتیچه اش میشود این رشد و نمو امثال این خانم با 10 سال سابقه کار و کلی شرکت و انبار بزرگ دارویی 24 میلیون نفر مقصرند که چشمهاشون را بستن و رای دادن
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی