بازدید 9807
۸ خودرو سقوط کردند / تایید مرگ ۲۲ نفر تاکنون

۲۲ کشته در ریزش پل اتوبان هوایی در ایتالیا

تاکنون مرگ ۲۲ تن و مصدومیت هشت تن دیگر در حادثه فرو ریختن بخشی از یک پل بزرگ در شهر شمالی "جنووا"ی ایتالیا تایید شده است.
کد خبر: ۸۲۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ 14 August 2018

تاکنون مرگ ۲۲ تن و مصدومیت هشت تن دیگر در حادثه فرو ریختن بخشی از یک پل بزرگ در شهر شمالی "جنووا"ی ایتالیا تایید شده است.

به گزارش ایسنا، مقامات رسمی این کشور تاکنون مرگ ۲۲ تن را در این حادثه تایید کرده و همچنین چهار نفر زنده از زیر آوار پل بیرون کشیده شده‌اند.

بنابر گزارش اسکای نیوز، بخشی از پل بزرگ "موراندی" در هوای طوفانی فرو ریخته و گفته می‌شود که حدود ۱۰ خودرو در این حادثه درگیر شده است.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که این واقعه در ساعت ۱۱:۳۰ ظهر به وقت محلی و همزمان با بارش شدید باران رخ داده است.

مطابق اظهارات شاهدان عینی و تصاویر منتشره، زمانی که خودروها روی پل در حال حرکت بوده‌اند بخشی از پل حدود ۲۰۰ متر فرو ریخته و ده‌ها خودرو روی خطوط راه‌آهن پایین پل سقوط کرده‌اند.

به گزارش یورونیوز، یک شاهد عینی به تلویزیون اسکای ایتالیا گفته است هشت یا ۹ خودرو را دیده است که به پایین سقوط کرده‌اند. ویدئوها آوارهای ریخته شده و خودروهای متلاشی را روی زمین نشان می‌دهند.

پل بزرگ موراندی که بیش از یک کیلومتر طول و ۹۰ متر ارتفاع دارد در دهه ۶۰ میلادی ساخته شد و در سال ۲۰۱۶ نیز تعمیراتی روی آن انجام گرفت.

دانیلو تونینلی، وزیر حمل و نقل ایتالیا، گفته است به نظر می‌رسد این حادثه یک «تراژدی عظیم» باشد. یک اتاق بحران در ایتالیا برای پیگری حادثه مستقر شده و پلیس‌ها و امدادرسانان در محل حضور یافته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر