بازدید 3665

رشد اندک نیم و ربع سکه بهار آزادی

بازار سکه امروز (سه شنبه بیست و سوم مردادماه ۹۷) با توجه به رشد اندک در بازار غیر رسمی ارز، شاهد رشد قیمت در برخی از انواع سکه و طلا بود، به گونه‌ای که سکه تمام طرح جدید در کانال ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شده است.
کد خبر: ۸۲۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 14 August 2018

بازار سکه امروز (سه شنبه بیست و سوم مردادماه ۹۷) با توجه به رشد اندک در بازار غیر رسمی ارز، شاهد رشد قیمت در برخی از انواع سکه و طلا بود، به گونه‌ای که سکه تمام طرح جدید در کانال ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شده است.

به گزارش تابناک اقتصادی، در چهارمین روز کاری بازار سکه در هفته جاری،  محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اصناف ایران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی اظهار داشت: نرخ سکه تمام طرح جدید در معاملات امروز نسبت به نرخ ابتدایی روز، رشد داشته و در حال حاضر به رقم فروش ۳ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر سکه تمام طرح قدیم در محدوده ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان خرید و فروش شده است.

به گفته این فعال بازار سکه، قیمت نیم سکه بهار آزادی در معاملات امروز، با هزار تومان افزایش به رقم یک میلیون و ۸۷۱ هزار تومان رسیده است. هر ربع سکه بهار آزادی نیز با رشد یک هزار تومانی به رقم ۹۴۱ هزار تومان رسیده است. این در حالی است که سکه یک گرمی نیز با افزایش یک هزار تومانی مواجه شده و به رقم ۵۰۶ هزار تومان فروخته شده است.  رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر به بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار هم اشاره داشت و گفت: هر گرم طلای ۱۸ عیار در ابتدای صبح ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش قیمت داشت، ولی در حال حاضر با هزار تومان افزایش نسبت به روز قبل، به قیمت ۲۹۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

عضو هیات مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی، تاکید کرد: بازار سکه همچنان در انتظار تزریق عرضه سکه‌های پیش فروش شده است، ولی بر خلاف انتظار بخشی از سکه‌های پیش فروش شده در طرح ودیعه‌ای و قطعی به بازار وارد نشد. وی معتقد است که مردم فکر می‌کنند که بازهم شاهد افزایش قیمت سکه خواهند بود، به همین دلیل فعلا قصد فروش ندارند. به گفته کشتی آرای، در بازار امروز، نرخ سکه تمام طرح جدید بر اساس محاسبه قیمت جهانی طلا و دلار، یک میلیون تومان حباب دارد.

بر اساس این گزارش، در کنار بازار سکه، امروز در بازار ثانویه ارز به گفته یک منبع آگاه، بر اساس عرضه درهم امارات با نرخ ۲۲۴۰ تومان، هر دلار امریکا به نرخ ۸۴۲۰ تومان معامله شده است. همچنین هر یورو ۹۴۰۰ تومان نرخ گذاری شده است.  

افزایش نرخ ۱۸ ارز از جمله یورو و پوند در بانک مرکزی

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (سه شنبه بیست و سوم مردادماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ هر پوند انگلیس با ۶۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۵۳ هزار و ۶۴۱ ریال و هر یورو نیز با ۱۲۶ ریال رشد در مدت زمان مشابه ۴۷ هزار و ۹۲۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

براین اساس، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۲۵۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۰۸ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۳۰ ریال، روپیه هند ۶۰۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۴۱۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۳ هزار و ۸۹۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۸۹۸ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۱ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۲۶ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۳۸ ریال، لیر ترکیه ۶هزار و ۷۴ ریال، روبل روسیه ۶۲۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۸ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۵۵۵ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۵۰ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۲۹ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۴۴۶ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۰۳ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۳۳۲ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۹۹ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۶هزار و ۶۶ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲۵۵ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۱۱۶ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۵۵۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۷۹ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۳۶۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۶۸۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۹ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال ارزش‌گذاری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس