بازدید 2033

اتخاذ تمهیدات برای خانه دار شدن زلزله زدگان مستاجر استان کرمانشاه

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی،گفت:دولت با توجه به رشد قیمت مصالح ساختمانی در مدت اخیر، تسهیلات و کمک های بلاعوض بیشتری برای رسیدگی به مناطق زلزله زده اختصاص دهد.
کد خبر: ۸۲۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ 14 August 2018

فرهاد تجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص رسیدگی به مناطق زلزله در استان کرمانشاه گفت:با توجه به شدت زلزله در استان کرمانشاه آسیب و خسارت های جدی به مسکن مهر سرپل ذهاب وارد شده است.

نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:همانطور که در مصاحبه های قبلی اشاره شد بازسازی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آغاز شده و مصوباتی در این رابطه وجود دارد.

بررسی وضعیت زلزله زدگان مستاجر استان کرمانشاه

این عضو کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی، افزود:با توجه به اینکه مستاجران از عمدتا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند مقرر شده که تمهیداتی برای خانه دار شدن زلزله زدگان مستاجر اندیشیده شود و تا آن جا که اطلاع دارم یک قطعه زمین در حدود 6 هکتار برای انجام این مهم خریداری شده است.

تجری در ادامه گفت:فراخوانی برای شناسایی زلزله زدگان مستاجر در مناطق زلزله زده انجام شده است تا تسهیلاتی برای خانه دار شدن این قشر ارائه شود و امیدوام مسئولان در ادامه رسیدگی ها خود با تسریع در امور، کارها را به سرانجام برسانند.

بررسی روند ساخت و ساز در مناطق زلزله زده روستایی استان کرمانشاه

وی افزود:ساخت و ساز در مناطق زلزله زده روستایی استان کرمانشاه با توجه به اینکه خیلی درگیر بروکراسی اداری نمی شوند روند مناسبی داشته هر چند افزایش قیمت مصالح ساختمانی روند ساخت و ساز را با کندی روبرو کرده است که باید این مشکل را حل کرد.

نایب رئیس اول کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: با توجه به رشد قیمت مصالح ساختمانی پیشنهاد می شود دولت تسهیلات و کمک های بلاعوض بیشتری برای رسیدگی به مناطق زلزله زده در نظر بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر