بازدید 1889

اعتقادی به مطلوب بودن مسکن مهر وجود ندارد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه دولت راه پس و پیش درباره مسکن مهر ندارد، گفت: هر چند دولت اعتقادی به طرح مسکن مهر نداشته؛ اما باید به تعهدات دولت قبل عمل کرده و مطالبات را وصول کند.
کد خبر: ۸۲۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 14 August 2018

عزت الله یوسفیان ملا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دستور رئیس جمهور به معاون اول و همچنین وزیر راه و شهرسازی در خصوص تشکلی کارگروهی برای تسریع در تعیین تکلیف طرح مسکن مهر، گفت: دولت راهی جز تکمیل این طرح ندارد از این رو در صورت لزوم با صرف هزینه بسیار نیز به اتمام آن می اندیشد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه اراضی در نظر گرفته شده برای اجرای طرح مسکن مهر به هیچ وجه سنخیتی با اجرای این طرح نداشته است، افزود: متاسفانه بی توجهی به زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز در اجرای این طرح اکنون مشکلات عدیده ای را ایجاد کرده است.

ضروری ترین موضوعات در ساخت طرح مسکن مهر دیده نشده است

یوسفیان ملا با تاکید بر اینکه ضروری ترین موضوعات در ساخت طرح مسکن مهر دیده نشده است، تصریح کرد: در بسیاری از واحدهای ایجاد شده این طرح موضوع تامین آب دیده نشده که اکنون با هزینه بسیار نیز تامین آن سخت است.

وی با بیان اینکه متاسفانه عدم جایابی مناسب در خصوص طرح مسکن مهر بسیاری از این واحدها را بدون متقاضی رها کرده است، گفت: هر چند مقرر شد 50 هزار واحد مسکن مهر به کمیته امداد واگذار شود اما بعید است که کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز بتواند از پس هزینه های گزاف تکمیل این طرح برآید.

دولت با مشقت های مسکن مهر درگیر است

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه دولت فعلی با مشقت های مسکن مهر درگیر است، تصریح کرد: هر چند این دولت اعتقادی به طرح مسکن مهر نداشته؛ اما باید به تعهدات دولت قبل عمل کرده و مطالبات قبلی را وصول کند.

یوسفیان ملا با بیان اینکه دولت با همه مشقت ها باید طرح مسکن مهر را به سرانجام برساند، گفت: خوشبختانه تشکیل کارگروهی با دستور رئیس جمهور در عالی ترین سطح نشان از جدیت دولت برای تکمیل این طرح دارد.

وی ادامه داد: اگر چه طرح مسکن مهر طرحی نامطلوب بوده که متقاضی چندانی نیز ندارد اما دولت باید با تکمیل آن پرونده آن را ببندد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: متاسفانه دولت در قبال مسکن مهر راه پس و پیش نداشته و مجبور به ادامه این مسیر برای تکمیل طرح است زیرا نه اعتقادی به این طرح داشته و نه اعتباری برای آن وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی