بازدید 33590
هزار و سیصد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک» 1303؛

مقام‌های انتخابی خود را تقدیس نکنند/سؤال از رئیس‌جمهوری در راستای تخریب روحانی و تضعیف دولت است/ یک نماینده مجلس: پسرم چوپان است/ اجرای پیشنهادهای خاتمی تنها به دست رهبر انقلاب ممکن خواهد بود/ اکنون اقتدار لازم را برای مذاکره با آمریکا نداریم/ هاشمی معتقد بود که احمدی‌نژاد به خارج وابستگی دارد؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: سرنوشت پرونده فسادهای بزرگ دولت نهم و دهم چه شد؟/ توئیتر رفع فیلتر نمی‌شود/ تکذیب نقل قول منتسب به واعظی درباره لاریجانی/مردم منتظرند رئیس‌جمهور مسائل پشت و روی پرده را در مجلس بگوید/پیشنهاد جالب رسایی برای مبارزه با احتکار و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 14 August 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد صادق خرازی از وزیر کشور

دبیرکل ندای ایرانیان، طی نامه ای به وزیر کشور از دستور وی مبنی بر عدم واگذاری سالن وزارت کشور به احزاب انتقاد کرد. «محمدصادق خرازی»، دبیرکل ندای ایرانیان، طی نامه ای به وزیر کشور از دستور وی مبنی بر عدم واگذاری سالن وزارت کشور به احزاب انتقاد کرد. صادق خرازی در این نامه با اشاره به نقش دولت و وزارت کشور در حمایت از احزاب از این که با وجود واگذاری سالن وزارت کشور به کنسرت ها و برنامه های فرهنگی، وزارت کشور از واگذاری این سالن به احزاب و تشکل های سیاسی خودداری می کند انتقاد کرد و خواهان برداشتن این تبعیض شده است.

مردم منتظرند رئیس‌جمهور مسائل پشت و روی پرده را در مجلس بگوید

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی گفت: بد نیست گاهی آقای روحانی سر زده به مجلس بیاید، مردم انتظار دارند که او مسائل پشت و روی پرده را بگوید. حجت الاسلام احمد مازنی درباره سوال نمایندگان از رئیس ‌جمهور گفت: طبق آیین‌نامه رئیس‌جمهور باید بر اساس پروتکل‌های و تشریفات خاصی به مجلس دعوت شود؛ به هر حال ایشان رئیس قوه مجریه و نماینده ملت هستند. وی ادامه داد: آقای روحانی در یک جلسه غیرعلنی که با سران سه قوه داشتیم، تشریف آوردند و معتقدم اگر بازهم از ایشان دعوت شود، خواهند آمد. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعتقاد دارم ارتباط رئیس‌جمهور با نمایندگان کم است، بیان کرد: رؤسای گذشته همچون مقام معظم رهبری، مرحوم آیت الله هاشمی، سید محمد خاتمی، محمود احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی که نخست وزیر بود در زمان خود بیشتر ارتباط را با مجلس شورای اسلامی داشتند. وی خاطرنشان کرد: البته روحانی سبک و سیاق مدیرتی خاص خودش را دارد.

هاشمی معتقد بود که احمدی‌نژاد به خارج وابستگی دارد؟

غلامعلی رجایی، مشاور سیاسی مرحوم هاشمی و مشاور فعلی شهردار تهران در گفت وگو با روزنامه آرمان گفته است: یکی دو بار مسأله وابستگی احمدی‌نژاد توسط دو تن از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام که یکی از آنها فوت شده با آیت‌الله هاشمی مطرح شد. یکی از اعضای مجمع با توجه به اینکه احمدی‌نژاد دولت خود را متعلق به جمهوری اسلامی نمی‌دانست و معتقد بود دولت وی دولت ماقبل ظهور امام زمان(ره) است معتقد بود که احمدی‌نژاد به دنبال مطرح کردن فرقه‌ای جدید است. البته ایشان شواهدی نیز به آقای هاشمی ارائه کردند. آقای هاشمی در پاسخ به این فرد عنوان کردند که در این زمینه با مقام معظم رهبری صحبت کنید. یکی دیگر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نیز عنوان کرده بودند که شواهدی بر وابستگی احمدی‌نژاد وجود دارد که آیت‌الله ‌هاشمی در پاسخ به این فرد نیز عنوان کردند که این مطلب را با مقام معظم رهبری در میان بگذارید. آقای هاشمی معتقد بودند که من نمی‌پذیرم که احمدی‌نژاد به خارج وابستگی دارد.

جلالی گزینه وزارت کار است؟

کاظم جلالی نماینده مردم تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال معرفی او به مجلس به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: تا این لحظه هیچ‌کس از سوی دولت با بنده درباره وزارت کار گفت‌وگوی انجام نداده است و از اساس این موضوع مطرح نبوده است. وی با بیان اینکه، ترجیح می‌دهم در کسوت نمایندگی مجلس و مرکز پژوهش‌های قوه مقننه فعالیت خود را دنبال کنم، گفت: بنده برای وزارت کار جزو گزینه‌ها نبوده‌ام و اصل این مسأله، گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها بوده که بنده همان موقع آن را تکذیب کردم. /ایران

فتاح درخواست جهانگیری برای وزیر کار شدن را رد کرد

به گفته یک منبع آگاه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور طی تماسی با مهندس پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از او برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرده است که فتاح با رد این درخواست به او گفته است که میخواهم در خدمت محرومان و مستضعفان در کمیته امداد باشم. /فارس

پیشنهاد جالب رسایی برای مبارزه با احتکار

نماینده مردم تهران در مجلس نهم تصریح کرد: هر کس انبارهای اجناس احتکار شده را معرفی کند، یک درصد ارزش آن را پاداش بگیرد. حمید رسایی در صفحه شخصی خود نسبت به احتکار اجناس موردنیاز مردم انتقاد کرد.
در این مطلب آمده است: پیشنهادی به مسئولان دفتر قضا به ویژه سازمان تعزیرات:
احتکار اجناس در انبارهای بزرگ به دور از چشم مردم غیرممکن است.
هر کس انبارهای احتکارشده اجناس مورد نیاز مردم را به مسئولان ذی‌ربط معرفی کند، یک درصد ارزش مالی آن را به عنوان پاداش دریافت کند.

محتکر نباید آرامش داشته باشد

اکنون اقتدار لازم را برای مذاکره با آمریکا نداریم

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس معتقد است اکنون اقتدار لازم را برای مذاکره با آمریکا نداریم و همه دستگاه‌ها باید برای دستیابی به این اقتدار قدم بردارند. حجت‌الاسلام حسن نوروزی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا اظهار داشت: ارتباط ما با آمریکا مانند رابطه گرگ و میش است. آمریکا یک بار با ما مذاکره کرد برجام امضاء شد، اما یک‌تنه عقب‌نشینی کرد و از سوی دیگر سازمان ملل هم از او پشتیبانی کرد و ما هم نتوانستیم کاری انجام دهیم. وی افزود: هرگونه مذاکره دیگر بی‌فایده است. وقتی آمریکا قلدری می‌کند و خوی فرعونانه دارد، مذاکره بی‌فایده است. این‌که حضرت آقا اشاره فرموده‌اند مذاکره می‌کنیم در صورتی است که آمریکا از این خوی خود دست بردارد و زمانی که آمریکا این خوی فرعونانه را دارد مذاکره انجام نخواهد شد، چرا که دیگر مذاکره معنایی ندارد. نظر آقا هم همین است. ما یکبار مذاکره کردیم آنها امضا کردند، ولی یک طرفه عقب نشستند.

تکذیب نقل قول منتسب به واعظی درباره لاریجانی

ریاست جمهوری اعلام کرد: روز گذشته نقل قولی از محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در برخی رسانه ها مبنی براینکه «ما حساب آقای علی لاریجانی را از مجلس جدا می‌دانیم» منتشر شد که این نقل قول تقطیع و تحریف شده و نادرست است. در توضیحات ریاست جمهوری آمده است: بدینوسیله به اطلاع می رساند که اصل کلام رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به این سوال خبرنگار که برخی محتوا و لحن نامه رئیس جمهوری به رئیس مجلس را تهدیدآمیز تلقی کرده اند، این بوده است: این موضوع درست نیست. آقای رئیس‌جمهور در نامه به اقای لاریجانی اعلام کردند که طبق قانون در زمان مقرر در مجلس حاضر خواهند شد و به این خواسته برخی نمایندگان احترام خواهند گذارد. ما حساب یک گروه معدود و اقلیت در مجلس را از کلیت آن جدا می دانیم.

منشاء بحران امروز ایران و امریکا سیاستی است که انتخاب کرده‌ایم

پزشکیان نایب رئیس مجلس گفت: وقتی پرچم آمریکا را آتش می‌زنیم، اف‌ای تی اف را رد می‌کنیم، باید بپذیریم که با آمریکا رودررو خواهیم شد. پس باید خود را آماده کنیم. کوتاه نیامدن سختی‌هایی دارد و تقصیر حسن و حسین نیست بلکه تقصیر سیاستی است که در پیش گرفته‌ایم. ما باید یاد بگیریم که اقتصاد مقاومتی فحش دادن به یکدیگر نیست. آمریکا از نظر اقتصادی یک قدرت است و بسیاری از قدرت‌های بزرگ در مقابل آن کوتاه می‌آیند. حالا نمی‌خواهیم کوتاه بیاییم پس باید هزینه آن را بپردازیم. /آفتاب

اجرای پیشنهادات خاتمی تنها به دست رهبر انقلاب ممکن خواهد بود

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حجتی، درباره پانزده راه حلی که اخیراً از سوی سیدمحمد خاتمی برای خروج از وضعیت فعلی کشور ارائه شد، گفت: این کار تنها از رهبری انقلاب ساخته است. از این رو، من با تمامی پیشنهادات اخیر آقای خاتمی موافقم، منتها اجرای آن تنها به دست رهبر باکفایت انقلاب اسلامی ممکن خواهد بود. بنابراین اگر آشتی ملی در کشور محقق شود، تمامی پیشنهادات آقای خاتمی عملی خواهد شد. حجتی کرمانی با اشاره به ضرورت حاکم شدن نگاه فراجناحی از سوی رسانه های ملی که در پیشنهادات رئیس دولت اصلاحات نیز مطرح شده بود، گفت: من بسیار از صداوسیمای کشورمان ناراحتم، به دلیل آنکه تبدیل به یک صداوسیمای جناحی و ضدّ دولت شده است. از این روی، من به هیچ وجه برنامه های آن را نگاه نمی کنم و به شدت هم از این موضوع ناراحتم. می توان گفت که آقای خاتمی در این زمینه هم اشاره درستی داشته است. / جماران

توئیتر رفع فیلتر نمی‌شود

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مرجع نقض دستورات و احکام قضایی نیست. موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مطرح نخواهد شد و توئیتر رفع فیلتر نمی شود. درخواست وزیر محترم ارتباطات دائر بر طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درخواستی غیر قانونی و خلاف مبانی حقوقی است. /میزان

یک نماینده مجلس: پسرم چوپان است

نادر قاضی‌پور از دوره هشتم مجلس شورای اسلامی تاکنون نمایندگی مردم ارومیه را بر عهده دارد. این نماینده اصولگرا و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز در گفت‌وگو با «شهروند» به کمپین #فرزندت_کجاست؟ پیوست. قاضی‌پور گفت: من دو فرزند دختر و دو فرزند پسر دارم. هر دو دختر من تحصیلات مقطع کارشناسی‌‌ارشد دارند و خانه‌دار هستند. یکی از فرزندان پسر من دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه ارومیه است که در بیمارستان کار می‌کند. پسر دیگر من که دانشجوی دامپزشکی دانشگاه آزاد ارومیه است، گوسفند دارد و به کار چوپانی مشغول است.

سرنوشت پرونده فسادهای بزرگ دولت نهم و دهم چه شد؟

جمهوری اسلامی در سرمقاله خود نوشت: رئیس دستگاه قضا در نامه‌ای به رهبری خواستار مجوز برای تسریع در رسیدگی به مفاسد اقتصادی شد که با پاسخ مثبت مواجه گردیده است. اینکه دستگاه قضا تلاش کند به موضوع مفاسد اقتصادی رسیدگی شود و برخورد جدی و قاطعی با خطاکاران صورت گیرد، امری مبارک است و باید از آن استقبال شود. لکن سوال مهمی در این میان مطرح است و آن اینکه آیا مفاسد اقتصادی موضوعی است که فقط در همین روزهای اخیر حادث شده یا آنکه پیش از این هم در برخی سطوح قابل رصد کردن بوده است؟ به راستی سرنوشت صدها شکایت رسمی مجلس و ارجاع پرونده‌ای قطور تخلفات محرز دولت‌های نهم و دهم به کجا رسید؟ و آیا غیر از یکی دو مورد به بقیه شکایات پرتعداد مجلس رسیدگی شد و با متخلفین اعم از آمرین و عاملین، برخورد قضائی صورت گرفت؟

سؤال از رئیس‌جمهوری در راستای تخریب روحانی و تضعیف دولت است

علیرضا رحیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: فضای سؤال از رییس جمهوری برجسته‌سازی ناکارآمدی دولت است، پروژه تعریف شده رقبا، پروژه تخریب روحانی و تضعیف دولت است باید توجه داشته باشیم که سوال از رئیس جمهوری معادل ۷۲ سؤال از وزرا از نظر تعداد امضاهاست. طبیعتا طرح چنین سوالی باید منجر به رفع ابهامی شود در حالی که پاسخ‌ سؤالات بارها توسط رئیس جمهور و وزیران در قبل داده شده است و این شائبه سیاسی بودن اهداف سؤال را تقویت می‌کند. اکثر اعضای فراکسیون امید ضرورتی برای طرح سؤال از رئیس جمهوری در این شرایط نمی‌بینند. ما معتقدیم اگر پیش از طرح سؤال آقای روحانی در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کرد شاید اصلا کار به اینجا نمی‌رسید. ممکن است در فضای کلی مجلس این برداشت به وجود آمده باشد که رئیس جمهوری نسبت به حضور در مجلس مقاومت دارد در حالی که دکتر روحانی می‌توانست با حضور خود در مجلس شورای اسلامی یا حین رسیدگی سؤال در کمیسیون این برداشت تقابل را از بین ببرد. فقط چند نفر از اعضای فراکسیون امید امضا کننده از سؤال رئیس جمهوری هستند و اساسا سؤال به صورت فراکسیونی در مجلس مطرح نشده، اما به طور کلی اکثر امضاکنندگان سؤال از فراکسیون ولایی و مستقلین هستند.

رفتار اقتصادی مردم، همه‌پرسی خاموش

بلافاصله بعد از تأیید قانون مربوط به FATF از سوی شورای نگهبان، قیمت دلار پانزده هزار ریال کاهش یافت. چیت ساز، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران: واکنش مثبت بازار به این مصوبه نشان داد جامعه از رفتارهای صلح جویانه و همراستا با تعاملات بین المللی حمایت میکند. رفتار اقتصادی جامعه و این که به چه اقبال دارد، چگونه پیام میدهد و با چه رویکردی دچار التهاب می شود و با چه نگاهی آرام می شود، بهترین رفراندوم است. حسام سلامت، جامعه‌شناس: یک سیاستگذار دستاویزی به‌جز کنش‌ها و رفتارهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم ندارد. هیچ ارتباطی بین اعتراضات دی‌ماه و افزایش قیمت ارز وجود ندارد. / ایرنا

مقام‌های انتخابی خود را تقدیس نکنند

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران در گفت و گو با اعتمادآنلاین : واقعیت این است که کارنامه دولت و عملکرد دستگاه‌های اجرایی قابل انتقاد است و این طور نیست که بتوان از همه دستگاه‌ها و از همه عملکردها دفاع کرد؛ قطعا نقایصی وجود دارد. بحث اینکه بخواهند مشکلات را به گردن کسی بیندازند یا موانع را خیلی بزرگ کنند، درست نیست. اگر جاهایی نقایصی هم در کار دولت است باید ذکر شود و اراده خود را برای رفع این نقایص به کار گیرند. منهای فشار و سؤال مجلس، این عملکردهای ضعیفی که در برخی از دستگاها‌ی اجرایی همه به آن معترف هستند را خود رئیس‌جمهور باید بیش از همه مورد توجه قرار دهد و سعی کند تا برطرف شوند. اگر درست برخورد و مباحث صادقانه در مجلس مطرح شود به نظر من اکثریت مجلس راه غلطی را انتخاب نمی‌کند. البته در مجلس افرادی هم هستند که در اظهارنظرها، نظارت‌ها و حتی رای‌دادنشان عادلانه رفتار نمی‌کنند و خیلی جهت‌دار و با همان پیش‌فرض‌ها و پیش‌داوری‌های ذهنی که دارند با مسائل برخورد می‌کنند. چه جبهه پایداری چه هر گروه دیگری که اختلاف‌نظر و اختلاف سلیقه دارند پیگیر سؤال باشند، قانون این حق را برای مجلس در نظر گرفته که توضیح بخواهد. این موضوع یکی از وجه‌ها و خاصیت‌های دموکراسی است؛ الان برخی از مطبوعات و روزنامه‌ها هستند که رابطه نزدیکی با آقای روحانی داشته و دارند و خیلی هم به ایشان علاقمند هستند اما سؤالات و نقدهای جدی نسبت به برخی از دستگاه‌ها و کارها در مورد ایشان دارند، اینکه دیگر جبهه پایداری نیست؛ حتی اگر جبهه پایداری یا آقای احمدی‌نژاد باشد هم باید پاسخ داد. مقام‌های انتخابی که در کشور هستند انقدر خود را تقدیس نکنند که کسی جرأت نکند از آنها سؤال بپرسد. اینها باید حداقل، در معرض افکارعمومی و مجلس قرار گیرند ولو بدترین مخالفان بیایند و صحبت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۵۶
هاشمی مرحوم گفته بوده نمی پذیرد احمدی نژاد به خارج وابستگی دارد بعد تابناک تو چه تیتری زدی ؟؟؟!!!!

حالت خوب است؟؟؟!!!!
دلار حدود ۱۱ هزار تومان؛ ادامه بازداشتهای بازار ارز: احضار ۸۵۰ نفر در پرونده‌های اقتصادی
+15
رأی دهید
-0
‌سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴ آگوست ۲۰۱۸

در حالیکه ارزش هر دلار آمریکا همچنان بالای ده هزار تومان در بازار آزاد است، مقام های قضایی و پلیس از بازداشت تعداد بیشتری از فعالان بازار ارز خبر داده اند.

روز سه شنبه ۲۳ مرداد، رئیس پلیس تهران گفت ۸۵۰ نفر در ارتباط با پرونده‌های بزرگ اقتصادی اخیر احضار شدند.

حسین رحیمی که با تسنیم گفتگو می کرد به جزئیات اشاره ای نکرد اما بخشی از احضار شدگان بازداشت شده اند و از کسانی هستند که در بازار سکه و ارز فعال بوده اند.

از ده روز پیش، با شکست سیاست ارزی دولت روحانی، ارزش دلار در بازار آزاد به بیش از ده هزار تومان رسید.

روز سه شنبه خبرگزاری ایسنا گزارش داد اگر خواهان خرید از دلالان میدان فردوسی باشید هر دلار آمریکا را ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسانند. اما همین دلار آمریکا چند کوچه آن طرف‌تر تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود.

افزایش شدید نرخ ارز در ایران طی ماههای اخیر موجب بروز ناآرامی و اعتراض های بازاریان شد. هر دلار آمریکا از شهریور ماه سال گذشته همزمان با اعلام احتمال خروج آمریکا از برجام، از ۳۷۰۰ تومان به حدود ۱۱ هزار تومان در اوایل مرداد امسال رسید.

در واکنش به سقوط ارزش پول ملی ایران در یک سال گذشته، استاد سرشناس اقتصاد در دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، تورم موجود در ایران را حدود ۱۵۷ درصد دانست نه آنچه که دولت ایران اعلام می‌کند.

همزمان با آغاز رسمی تحریم‌های ایران از سوی دولت ایالات متحده، روز دوشنبه پروفسور استیو هانکه، استاد اقتصادکاربردی دانشگاه جانز هاپکینز در گفت و گو با بخش فارسی صدای آمریکا گفت که مردم ایران می دانند که تهدید و اجرای تحریمها یعنی، باید منتظر کسری بیشتر بودجه کشورشان باشند و تنها راهی که دولت می تواند آنرا جبران کند، چاپ پول است.

رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا فرمان اجرایی بازگشت تحریم های جمهوری اسلامی ایران را که از سه سال پیش توسط باراک اوباما معلق شده بود، امضا کرد.

پروفسور استیو هانکه با اشاره به بحران های ارزی ماههای اخیر ایران گفت: «با توجه به آغاز تحریمها، مردم ایران در هر فرصتی ریال را با دلار، طلا، حتی شکر، آرد و خودرو معاوضه می کنند. به همین دلیل تورم در ایران در اوج است. برپایه ارزیابی امروز من، نرخ تورم سالانه حدود ۱۵۷ درصد است در حالیکه دولت آنرا حدود ۱۰/۲ درصد اعلام کرده است.»
معاون محترم دادستان
نگاهی بیندازید مردم و مسیولین مشغول استفاده از توئیتر هستند چه فیلتر باشد یا نباشد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ایشان ظاهرا دوست دارد گهگاه رسانه ای شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ببینید بزرگواران مذلکره با امریکا شاید یک مسکن باشد ولی یقیناً درمان نیست. مرگ یکبار شیون هم یکبار. بزارین تکلیف روشن بشه یا رومیه رومی یا زنگیه زنگی.... در برزخ بودن بیشتر ملت رو عذاب میده . . و راه حل اساسی هم هزینه اساسی داره . شاید سخت تر از الان. فقط دزدی و اختلاس و تبعیض نباشه همه جوره پای کشورمون هستیم. یاحق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
استفاده مقامات از توئيتر درحالي كه " صلاح نيست آزاد باشد " ، كه مي شود گل به خودي !!!
سال 1366 و در بحبوحه جنگ در رشته پزشکی 4030 نفر پذیرش میشد و الان در سال 97 با دو برابر شدن جمعیت، در رشته پزشکی 3716 نفر پذیرش میشه. شهر بندرعباس پزشک متخصص پوست و مو در هیچ یک از بیمارستانهای بزرگ خلیج فارس و خاتم الانبیا و صاحب الزمان نداره. واقعا انحصار تا چه حد؟ چرا با فریز ظرفیت پزشکی در جهت سودجویی برخورد نمیشه و آموزش پزشکی و تعیین ظرفیتش رو به خود پزشکان سپردید؟
حنای مجلس و حنای خاتمی رنگ باخته اند.

از خاتمی میخواهیم قبل از فکر کردن به مردم مشخص کنند فرزندانش در انگلیس چرا اقامت دارند ؟ چرا بنگلادش و پاکستان و یمن و فلسطین و لبنان و ..... را برای اقامت انتخاب نکردند ؟
پسر چوپان نماینده بگوید که چوپان چند راس دام است یا چند پروژه دامداری ؟
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
حتماً دانشگاه شریف یا امیرکبیر هم درس خونده! نمیدونم این ژن مسئولین چیه که بچه هاشون همه تو بهترین دانشگاهها و تو تهران قبول میشن!!!
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
اکثر آزربایجانی ها آقای قاضی پور را از نزدیک می شناسند . فردی ساده زیست که همیشه در میان مردم حضور فعال دارند .از اینکه به ایشان رای دادم راضی و خوشحالم و افتخار میکنم یکی از پاکدست ترین نمایندگان مجلس از دیار من است .
"به نقل از رسانه مالیاتی ایران، محمدرضا نوری در خصوص میزان مالیات پزشکان در تهران، گفت: از میان حدود 20 هزار پرونده پزشکان در تهران، تنها 11 هزار نفر برای عملکرد سال 1396 اظهارنامه ارائه کردند که میانگین مالیات اعلامی از سوی پزشکان برای هر نفر 5 میلیون و 700 هزار تومان بود." لطفا میزان درامد 60 میلیون تا یک میلیارد پزشکان را مقایسه کنید با میزان مالیات یک کارمند که یک هزارم پزشک درامد دارد ولی تقریبا مساوی مالیات میدهد. تو اروپا و آمریکا 60 درصد از پزشکان مالیات میگیرن. اداره مالیات داره چه کار میکنه؟
پیشنهاد رسایی برای مقابله با احتکار عالیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
دکتر توکلی خیلی جلوتر چنین پیشنهادی داده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
تازه اشتغال زایی هم میشه !!!! خخخخخ
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
نامعقول است راستی چقدر مثلا برنج در یک انبار باشد احتکار است؟ حالا می خواهید زمینه به جان هم افتادن مردم را فراهم کنید هرکه با دیگری مشکل داشت برود بگوید چنین است و چنان
این راهکارها را قبلا هم به کار بردیم یادتان است چقدر خانه و کارخانه و ملک مصادره شد
ناشناس
| Canada |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
پیشنهادی که ملت را به یک مشت جاسوس و طفیلی تبدیل می کند.این وظیفه نیروی انتظامی است که به این مورد رسیدگی کند نه مردم
محمد بیگدلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
این پیشنهداد آقای رسایی در کمک به قشر کارگر جامعه هم کمک میکند درواقع احتکار کنندگان را کارگران ورانندگان ومردم میتوانند در زمان کوتاهی معرفی کنند
مگه قحط الرجال است که رهبری از خاتمی حمایت کنند ؟!!!!
رهبری خودشان بهتر از هر کسی میدانند که خاتمی دیگر تمام شده و هیچ مقبولیتی در بین ملت ندارد.
طناب خاتمی پوسیده است.
درامد یک پزشک در ایران = درامد 1000 کارگر
مالیات یک پزشک = مالیات 1 کارگر (تقریبا)
چرا نمیخواهید قبول کنید خاتمی به تاریخ پیوسته ؟؟

مطالبات و خواسته های مردم چیز دیگری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
حرف بیخود نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
مرد خدا هیچوقت به تاریخ نمیپیوندد فقط کافیه تکرار کند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
همش دارن در دایره ای به خصوص وعده و وعید میدهند (مثلاً خاتمی و روحانی و رئیسی و غیره)

نه عزیزان مردم تازه فهمیدن که شماها ناکارامد هستید
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
در پیشنهادات ایشان به غیر از راه حل برای برون رفت
ازمعضلات اقتصادی هر چیز دیگری قابل مشاهده بود
وطنداش
| - |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
تا وقتی که ملت هست خاتمی هم هست .خاتمی فقط از دید برخی به تاریخ پیوسته اما از دید عاقلان وژرف نگران جامعه همیشه هست وخاهد بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
همه بتاریخ می پیوندیم تا تاریخ چه قضاوت کند
افسانه خوب شو نه افسانه بد
ناشناس
| Canada |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
برای اینکه هنوز در خواب ناز تشریف دارند.
تیتر شما با پاسخ آقای هاشمی در مورد احمدی نژاد در تضاد است، چرا؟
با این رویه ای که ترامپ در پیش گرفته و همه کشورهای دنیا رو با خودش دشمن کرده به امید خدا و در آینده ای نزدیک کاخ سفید رو تبدیل به حسینیه میکنیم. بعد از اون هم شاهد نابودی اسراییل رو در بازه زمانی خواهیم بود.
مردم بهتر از هر کسی آنان را میشناسند.
خاتمی
احمدی نژاد
حسن روحانی
حجاریان
علی مطهری
جواد ظریف
میرسلیم
جهانگیری
نوبخت
....
..
برخی وزرای دولت
برخی سلبریتی ها
برخی ورزشکاران
برخی بازیگران سینما
در همه کشورهای دنیا وقتی مشکلی برای کشور یا مردم درست می شود یک مقام مسئولیت آن را بر عهده می گیرد و کمترین کاری که می کند استعفا است حالا در کشور ما قدرت خرید مردم نسبت به چند ماه پیش یک سوم شده است اختلاف طبقاتی به شدت افزایش پیدا کرده است و زندگی میلیون ها نفر با این وضع اقتصادی مورد تهدید واقع شده است بعد هیچکسی مسئولیت این شرایط را بر عهده نمی گیرد. مسئول این شرایط هر کسی یا هر مقامی که هست باید از مردم عذر خواهی کند و کنار برود...
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
چون مسئولين عزيزمون رو اونقدر بالا ميبريم و تقديسشون ميكنيم و هر خرابكاري كه كردن توجيه ميكنيم كه


اصولا اين عزيزان خودشون در قبال مشكلات و مسائل پاسخگو نميدونن بلكه تقصير رو متوجه مردم ميدونن كه با اونها همراه نيستن.
جناب پزشکیان مشکل ما امثال شما هستید که تنها راه پیشرفت را تسلیم در مقابل آمریکا و از بین رفتن استقلال در کشور می دانید.
جناب پزشکیان ما از حرف های شما خسته شدیم. به تره اگر نمی توانید برای مردم کار کنید خودتان کنار بروید تا نیروهای متدین و متعهد سر کار بیایند.
سوال از رئیس جمهور.........
مگه دولت از این ضعیف تر هم هست که بخواد ضعیف بشه ؟مگه جایی از دولت سالم هست که بخواد تخریب بشه ؟ دولتی که در قبال تورم سیصد درصدی ، شش درصد افزایش حقوق کارمنداش را می ده . دولتی که در قبال فریاد مردم فقط لبخند می زنه ، همون بهتر که برکنار شه
من جای نمایندگان بود رئیس جمهور را عزل می کردم. چون با تغییر رئیس بانک مرکزی مشکلی حل نشده و ایشان نیز ادامه راه سیف را می روند، مشخصه مسیر حرکت توسط افرادی در دولت احتمالا سازمان برنامه هدایت می شود
بهتر است آقای قاضی پور دست از نمایندگی و بازی با سرنوشت 80 میلیون بردارند .
وقتی پسر نماینده مجلس چوپان بشه ، پسر چوپان چه کاره میشه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
می ره تو مجلس می شینه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آخه باید از این نماینده پرسید ؛

مگه امکان داره یک دامپزشک چوپان باشه ؟

ثانیاً اگه چوپانه ، چوپان چند رأس دام هستند این آقازاده ؟

تا کی میخواهید مردم رو چیز فرض کنید .

به خدا این همه بدبختی و گرونی یک طرف ، حرصی که از این شکل حرف زدن شماها میخوریم یک طرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
به احتمال زیاد پسر نماینده یک دامداری بزرگ داره باباش به اصطلاح قدیمی ها برای مزاح میگه چوپان
سوتل از ریس جمهور چه نتیجه ای دارد ؟؟
مگر ریس جمهور بیش از یک تدارکاتچی است؟
باید از کسانی سوال شود. که در پشت صحنه قرار دارند و هیچوقت پاسخگو نیستند
بچه های نوبخت و ابتکار و سیف و .... هم در خارج چوپانی میکنن
چوپان ان است که کلاهی نمدی بر سر ، مشکی پر آب بر دوش ، گیوه ای بر پای ، عصایی چوبین بر دست و چهره ای آفتاب سوخته و دستانی پینه بسته شب تا صبح در دشت و کوه چهارپایان محلی را بچراند. مردم را چه فرض کرده اید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
ولی چوپانها پشت بنز و پورشه میشینن و کلی حساب دلاری تو کشورهای خارج دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
چوپانان امروز همان افرادی هستند که به لحاظ اقتصادی در وضعیتی پایینی هستند و فقط میتوانند پرادو و ماشینهای سطح پایینی مثل این سوار شوند.مثل ما نیستند که توان خرید پراید مدل پایین را که میراث فرهنگی مدام به دنبال است را داشته باشند.
بیچاره ها واقعا مستحق کمک های مالی دولت و .ملت هستند ازجمله پسر آقای قاضی پور
۱ جناب احمدی نژاد صبح میز بیرون میگذارد واز مردم به اصطلاح نامه میگیرد وبعد بیانیه استعفای سه قوه قرائت میکند.ایشان دور زدن دستگاههای اطلاعاتی را خوب بلد است
۲اقای نوروزی شما از خود مایه بگذارید وملت بزرگ ایران را قاطی مساله نفرمایید
۳احسنت جناب پزشکیان.نمیتوان از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرد.مثلی فارسی میگوید هر که خربزه میخوره پای لرزش هم میایسته.نمیشود عامل همه گرانیهای اخیر را فقط به ناکارامدی دولت نسبت داد وعامل اصلی دشمنی با امریکا را بعنوان حاشیه مطرح کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
بلاخره دستور بیانیه خوندن رو از یه جا میگیره دیگه.حالا که دو یارش نیستن.نامه مردم برای حل مشکلاتشان؟مگر ایشان مسئولیت اجرایی داره؟
با این شرایطی که کشور داره غیر از اونهایی که حقوق های بالایی از دولت میگیرن مثل وزرا، نماینده ها، پزشکا، پرستارا، مدیران دولتی ، کارکنان شرکت نفت (حتی در حد نگهبانی، آب دارچی یا باغبان) ، اعضا هیات علمی دانشگاه ها و کارکنان بانک ها و دلال های بازار بقیه مردم قطعا له خواهند شد.
روی سخنم با اونایی هست که گدا هستن. یعنی برای ازدواج محتاج 15 میلیون وام بانکی هستن، کارگرن، کارمند بخش خصوصی هستن یا بیکارن و یا آنهایی که دچار مشکلات شدید جسمی و روحی هستند تو رو به اون جدتون زاد و ولد نکنید. چون اون انسان بیگناهی رو که بدون کسب رضایتش وارد زندگی نکبت بار خودتون میکنید قطعا بدبخت میکنید. شما اگر خیلی هنر کنید بتونید خرج خودتون رو با این شرایط وخیم کشور در بیارید که اون رو هم نمیتونید. بس اینکه میگن خدا بزرگ و روزی رسونه رو بزارید کنار.
آقاي پزشكيان طوري خرافي ميكني كه انگار اين همه دشمني أمريكا با إيرا ن تقصير اونايي هستش كه پرچمو إتيش ميزنن
اگر هاشمی میدانست که احمدی نژاد وابسته به خارج است چرا اقدام نکرد وبعد از مدتی همه مردم خواهند فهمید که خیلی از آقازاده ها همین حالا هم وابسته بهدخارج هستنند همین قضیه دلار وکرانی خانه وماشین وغیره همه دست آقازاده های مملکت است
پسرچوپان ودامپزشک اقای قاضی پورچندتا گوسفند دارد؟گوسفند راسی چند؟حتما 2یا3راس!!!
دولت ناکارآمد است.
حزبی که توانایی نداره یک سالن داشته باشه می خواد برای مملکت سیاست تبیین بکنه... جل الخالق!
غیر انتخابی چطور
لطفا حجت الاسلام نوروزی تبیین فرماییند اگر رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است ، رابطه ما با روسبه فعلی نماد چیست؟
آفرین به آقای پزشکیان. متاسفانه عده ای در بحث ایستادگی در برابر آمریکا، تنها یاد گرفته اند که شاخ و شانه بکشند و به این مسئله فکر نمیکنند که آیا کشور ما اصولا توان رودررو شدن با این کشور را دارد یا نه. بله، ما باید در برابر زورگوییهای آمریکا بایستیم، اما در عین حال باید قدرت خود را نیز بسنجیم و چنانچه ضعفهایی داریم (که اتفاقا زیادی هم داریم!) باید در رفع آنها بکوشیم و آن وقت چنین رفتارهایی از خود نشان بدهیم. شجاعت خوب است، اما وقتی بدون پشتوانه و تنها به شکل نمایشی و سروصدا درست کردن باشد، میشود توهم که اصلا چیز خوبی نیست و میتواند کشور را به مرز سقوط هدایت کند.
سلام برمسعولین محترم سایت تابناک که واقعادرجهت تنویرافکارعمومی زحمت میکشند.نماینده مردم ارومیه درمجلس اقای قاضی پور اعلام نموده فرزندمن چوپان است وتیترشده،شما رابه خداعنایت فرمایید یک نماینده چقدرمردم راچی فرض کرده .البته گفته دکترای دامپزشکی داره ویک دیگرشون هم پزشک است ودربیمارستان مسعولیت داره که به این کارنداریم چطورمسعول شده وباچه رانتی ولی درمورداون چوپان عرض کنم راست گفته یک دامداری داره که دوهزارگوسفندداره که قیمت انان به چندمیلیاردمیرسه سرمایه وامتیازوموسسه دامپزوری وسرمایه گوسفندان هم از دعای نیمه شب پدربهش رسیده.باباجون مردم هوشیارند به خدا چندین دوره است به صندلی مجلس چسبیده ای مردم راعصبانی کرده.به خیاب خودت وصل کمپین فرزندت کجاست شده ای ومیگی فرزندم چوپان است؟من خودم باسابقه ۶۸ماه حضورداوطلبانه درجبهه وجانبازی فرزندم فوق لیسانس است وبیکار.اره گوسفندهای فرزندت ازیک برج قیمتش بیشتراست.
ایکاش جناب قاضی پور جای شغلی خودشان را با فرزند تحصیل کرده شان جابجا میکردند .
اقای پزشکیان شما نمی خواهد شعار ان طرف مقابل کشورتان را سر دهید و بهتر است امثال شما کار خودتون را درست در مجلس و دولت انجام دهید که این جوری سردرگم نشوید که کاسه چه کنم چه کنم بگیرید
کاش ما هم دامداری داشتیم و بهمون میگفتن چوپان
رابطه و مذاكره با امريكا را به رفراندم بگذاريد نميشود به تنهايي براي سرنوشت مردم تصميم گرفت
هزينه را مردم ميپردازند پس بايد با نظر مردم جركت كرد
آقای پزشکیان حیف است از اهالی غیور آذربایجان باشی
جناب كرباسچى فقط حقوق إنسان و انسانيت قابل تقديس
است،و جناب پزشكيان يك واقعيت انكارناپذير را بيان داشتن
بأيد هزينه رفتار سياسي را بدهيم، ،هزينه تحريم و جنگ را ملت
بأيد بدهد،بد زمانىى زندگى مى كنيم،نه احزابى
نه احترام به حقوق و راى شهروندى
راست میگه چوپانه با۱۰۰۰تا گاو گوسفند و گاوداری صنعتی با سرمایه ملیاردها تومان.
شیر مادرت حلالت آقای پزشکیان کل مشکل کشور همینه کاش چند تا مرد مثل شما پیدا بشه این موضوع رو به عنوان مطالبه جدی مردم به جریان بندازه بابا چرا یه عده‌ای خودشون رو به نااگاهی زدن چند وقت قبل از مسایل دی ماه 96 به نماینده شهر مون آقای کامران گفتم صدای خرد شدن استخوانهای مردم را نمیشنوید ایشان گفتند چرا مگر نطق‌های من رو دنبال نمیکنید گفتم تصدقت کار از نطق گذشته ..... !ته این مسیر می‌خواین به کجا برسین
اصولاً بیشتر مسئولان کشور هر بار همون حرف های تکراری و همیشگی رو تحویل مردم می دن، اما جالبه که مردم باز مشتاقانه منتظر این می شن که این آقایون دفعه بعد حرف های جدید بزنند! اگه این امید نبود، باید می رفتیم و می مردیم.
ای کاش پدرم انقدر گوسفند داشت که من هم چوپانش بودم ،
روزی فکر میکردم اگه سکه دو میلیون بشه ، اقا ظهور میکنه ولی سکه ۴ میلیون شد ولی اقا به فریاد ما نرسید ؟! دیگه اقا هم دوستمون نداره ؟!!! اقا جان اصلا دوست ندارم خودم و فرزندان بیگناهم به سرنوشت ونزولا دچار شویم ،
وطن فروشان، همان طور که رهبر فرزانه مذاکره رو ممنوع کردند لطفا ساکت باشید و گوش به فرمان باشید که گرفتار خشم انقلابی ملت شریف نشوید
معلوم نیست چرا پوشاک تو ایران کمیاب شده ؟؟!
آقای رسایی !بابا خیلی کلکی؛ نکنه خودت چندتاازاین انبارهارو زیرسرگذاشتی ! حالاتواین وسط دنبال حق الکشفی !! بابا تودیگه کی هستی.
اینکه پسر نادرقاضی پور چوپان است یعنی دامداری دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آنهم چوپان با مدرک دانشگاهی دامپزشکی
تابی خیرهات عالیه
نیمه دوم امسال باید مواظب اب و هوا باشید ، شروع فصل مدارس و دانشگاه با این وضعیت خطرناکه ، ایا خبر دارید یک برگه سفید ۱۲۵ تومان شده ؟؟؟!!!
امثال پزشکیان منفعل هستند که ابن مجلس را به یک مجلس ناکارامد تبدیل کرده اند و مصیبت ملت روز به روز بیشتر میشود.امان از این مجلس
احمدی نژاد آدم درستی بود و صادقانه برای مناطق محروم کار می کرد
درود بر قاضی پور
هاشمی خودش احمدی اورده حالا میگ به خارج وابسته است
همان یکی هم پدر ش نماینده نبود علومپزشکی نبود
دیگه واقعا این شعارها و این حرفا توهین به شور ملت است یکی میگه پسرم چوپانه، دیگری میگه بچه هام با موتور میرن سرکار!
جز ابراز تاسف ، کاری نمی توان کرد
این آقایان که ادعا میکنند بنده چیزی ندارم و پسرم چیزی ندارد و ... فقط مجموع اموال خود را بگویند. همین
بگویند الان خود و همسر و فرزندانشان، چند میلیارد دارایی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
چه ساده ای اخوی !!! خیال میکنی راستش رو میگن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
واقعا كه ساده لوحي داداش





منتظري مثل اين كمپين مسخره بيان بگن ما حقوق زير ده ميليوني داريم و بچه هامون پول تو جيبي از ما ميگيرن و زنامون تو خونه پياز داغ درست ميكنن تو محل ميفروشيم كمك خرجمون باشن و ... چقدر دلت خوشه از كمپين كه يك مشت کذب توسط مسئولين تحويل مردم ميشه جواب اين سوالت رو هم بگير.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
داداش تو هم دلت خوشه ها اگر بخوان بگن فکر میکنی راستش رو میگن رئیس شیلات تو دوربین زل میزنه و دیده های شاهدان رو تکذیب میکنه
ناشناس
| Canada |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
میلیارد از نظر این ها هیچ است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
اگر این اقا زاده ها همه بیکار و بی چیز هستند پس این هکس ها و فیلمها که از خودشون و ماشین هاشون تو سبکه های مجازی منتشر میشن چیه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
گفتن که مشکل را حل نمیکند ومردم هم باور نمیکنند حساب بانکی اینارو نگاه کنید دختر مظلوم وزیر آموزش وپرورش دویست میلیون بیچاره پوشاک آورده بود بیکار بود
دختر صفدر حسینی بیکاربود یک شبه شد نماینده مردم شریف تهران
ودختر بیچاره آخوندی تو حسابش فقط وفقط وفقط 680هزار تومان پول دارین مردم خوب باور کنید دیگه آقای نوبخت هم که راستگو ترین راستگویان سمتش ول کرد رفت تورو خدا برگردد کسی نیست حرف بزنه ......
تابی جان پرونده موسسه مالی که مدیر عاملش سواد دیپلم و دامدار بوده چی شد . دوم اینکه از عملکرد روسیه در مورد خزر خوشبین نیستم چون شبهدجزیره کریمه اوکراین را فقط به بهانه هم زبان بودن با کمک تسلیحاتی جدا کرد و شدید ترین تحریمهای غرب را هم تحمل میکند لذا سیاست روسیه در پشت پرده رایزنی چنین تفسیر میشود که روسیه میدانست بخاطر مسایل حضور ایران در سوریه و فشار به ایران بهترین موقع برای امصا این قرارداد هست اگر ایران امضا نمیکرد چی کیشد دوم باید برای مردم به رفراندوم گذاست تا نظر مردم هم برسد 50درصد کجا و 20درصد کجا
بجای حقیر نشون دادن و شکسته نفسی و کار کردن برای جیب مبارک ،شغلتان را که خدمت به مردم است انجام بدید.
چه عجب فرزند یکی از مسئولین بی کار نیست !!!
همین دیگه همه آقازاده ها قبلا چوپان بودند
پس امثال شما با مشاوره ،خربزه بغل مرحوم هاشمی میگذاشتین
یه گلریزون برای مسئولین مملکت راه بندازیم. طفلیا وضع مالیشون خیلی خرابه
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
یاد سریال کلاه قرمزی افتادم!
اون عروسکه که هی میگه: فقییییرم، ذلییییییلم، ندااااارم!!! ضمناً کارت خوان سیار هم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
مخصوصا اقای نوبخت که مجبوره علاوه بر سه پسر بیکار دانشجوی دکترا خرج عروس نیمه بیکار را هم بده
حالا نمی‌خواهیم کوتاه بیاییم پس باید هزینه آن را بپردازیم??!!
چرا باید این هزینه را بپردازیم در مقابل به ما چه می رسد
خستم از این همه نیرنگ و ریا.
خستم. چرا فقط از دار مکافات بودن دنیا ، مکافاتش نصیبمون شد.
دار و داراییش به از ما بهترون رسید.
برادر کاش میگفتی مولفه های قدرت چیست و کی و چطور قرار است به ان برسیم؟اصلا ایا تنش زدایی و رابطه با امریکا را ضروری می دانیم یا نه و اگر می دانیم استرانژی و برنامه ما برای تنش زدایی و بهبود روابط مقتدرانه چیست ؟...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
وقتی تو ژن و تفکر یک عده مذاکره از فحش ناموسی بدتره هر زوز براش یک توجیه میارن ،
« پسر دیگر من که دانشجوی دامپزشکی دانشگاه آزاد ارومیه است، گوسفند دارد و به کار چوپانی مشغول است.» البته منظورش دامداری با وام های کلان و رانت پدر است
من یک بازنشسته ام و آسیب فراوانی از آنچه در کشور می گذرد خوده ام اما مطلبی را که به تجربه در طول سالهای متمادی بدست آورده ام می خواهیم عرض کنم آنچه این روز ها بنام برخورد با مفسدین اقتصادی و مبارزه با احتکار و گرانفروشی عنوان و عمل می شود و هرروز در رسانه ها مطرح می شود که چندین انبار مثلا فلان کالا پیداشد این روشها از اول انقلاب تاکنون اعمال شده و در نهایت بدلایل متعدد به ضرر مردم تمام شده است بهم ریختن نظم موجود بدون اینکه روش جایگزینی برای آن وجود داشته باشد خسارات پایداری را بر مردم و کشور وارد می کند ممکن است انباری کشف شود و کالای آن هم در شرایط نا مناسب توزیع شود از کجا معلوم که بدست مصرف کنند واقعی برسد تنها نتیجه ای که ببار می آورد این است که دیگر کسی مبادرت به ورود کالا نمی کند و کمبود واقعی بوجود می آید و دود آن بچشم ضعیف ترین اقشار جامعه خواهد رفت بر خورد با این پدیده ظرافتهای خود را دارد وطرح آن به روش کنونی بنظر من اشتباه است با محتکر باید باشدت ولی با ظرافت برخورد کرد جامعه را ملتهب نکنیم بنظر نمی رسد که مجموعه نهاد های مربوط چه در دولت و چه قوه قضایییه آمادگی چنین برخورد هایی را داشته باشند ممکن است منجر به فرار سرمایه از کشور شود
پاسخ ها
..
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
مشکلی نیست سرور گرامی وارد نکنند دولت پس چکاره است وارد کند
از گلابی خوردنش پیدا بود
درغگو دشمن خداست جناب قاضی پور.
تا به بررسی وضعیت ژن های خوب رسید همشون یا کارگر یا خدماتی یا چوپان و بیکار از آب درآمدند ‌ بنده های خدا تازه چیزی هم بهشون بدهکار شدیم. به این آقایون نماینده و مسئولین بگویید مردم را جگر فرض کردید. اصلا میدونید چیه من موندم این مردم عادی چرا اینهمه الکی تهمت میزنند این بنده های خدا همه محتاج نون شبشون هستن
آقای پزشکیان درست گفته است: منشا بحران های امروز سیاسیتهای دولتمردان ما است.
ای پادشه خوبان / داد از غم بدبختی / دل بی تو به جان آمد / وقت است که باز آآآآیی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
وقتی شعر را درست بلد نیستی لطفا افاضه نفرما
منظور آقای قاضی پور از چوپان حتما دامداری صنعتی پسرش بود
كسي كه گوسفند دارد دامدار است نه چوپان ضمنا" در كشور كه نتوانستيد لااقل در خانواده خودتان بدون برنامه اقدام نكنيد مانند كارشناسي ارشد داشتن و خانه داري كردن
مگر ما الان اقتدار لازم براي مذاكره با روسيه را داريم؟. ضمنا امريكا تاكنون 1 ميليمتر از خاك ما مگر را تصرف كرده؟
سرنوشت پرونده فسادهای بزرگ دولت نهم و دهم چه شد؟آفرین به این تفکر ولی اولا سرنوشت فسادهای از اول تا کنون چه شده؟دوما 8 سال را دولت نهم و دهم سر کار بوده ،.ثانیا آقایان چرا اصرار به فساد سازی در دولتهای نهم و دهم دارند ضمنا اینکه با برخی از چهره های آن دولت هم برخورد شده ولی آنها و خانواده هایشان وطن فروش و فراری نبوده اند و نیستند.می بینید که می مانند و محاکمه می شوند و حبسشان را می کشند.؟8 سال احمدی نژاد را که 6 سالش درخشان بوده و 2 سالش با مشکلاتی همراه بوده را دائما ناله می کنید که نمی شود آباد کرد پس احمدی نژاد چه بگوید که بعد از 8 سال رفسنجانی و 8 سال خاتمی سر کار آمد.چطور باید آن 16 سال را آباد می کرد.از شما سوال می پرسم.محرومان جامعه خدمات احمدی نژاد بیشتر یادشان هست یا خاتمی و رفسنجانی؟مسکن مهر و یارانه ها حداقل یادگاراحمدی نژاد است.یادگار شما چیست؟(ریختن بتن در اراک یا برجام بی فرجام).مدرک دانشگاهی احمدی نژاد مشکل دارد؟فرزندانش را آقازاده می گویند؟خانه اش بیش از 1000 متر است؟فرزنانش در خارج از کشور زندگی می کنند؟کفش 730 دلاری می پوشد؟او صادق بود.هرچه را گفت عمل کرد.شما هرچه را گفتید عمل کردید؟
یک پسرم دانشجوی علوم پزشکی است و در بیمارستان کار میکند و پسر دیگرم دانشجوی دامپزشکی است و دامداری دارد... ایا افراد دیگه میتونند در زمان دانشجویی کار داشته باشند و دامداری بزنند
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
اه!! شورش را درآوردید....حتما رفته از حقوق پدرش گوسفند خریده .....اینجا مگر شوروی است
آن موقعی هم که اقتدار داریم با آمریکا مذاکره نمی کنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
دشمن چیز خوبی است ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
وقتی اقتدار داشته باشیم وقتی ثبات سیاسی و اقتصادی داشته باشیم دلیلی برای مذاکره وجود ندارد
متن این خبر را دوباره بخوانید:هاشمی معتقد بود که احمدی‌نژاد به خارج وابستگی دارد؟
نوشته اید؛ امام زمان(ره) !!!
آدم از سواد ودقت شما شاخ در میاره.
دولت روحانی کشور را نابود و ملت را مأیوس کرد
گوسفندانش کمی بزرگ شده اند و عوام به آنها گاو می گویند . لطفا مشخص نمایند که با چه سرمایه ای این به اصطلاح گوسفندان را خریده است .
اگر لازم باشه به مفاسد برسيم بايد امل همين پانصد تا 600 نفر در راس رسيدگي شود
اقای پزشکیان مگر امر خدا نیست که درمقابل زورگو بایستیم ؟مگر اماممان از طرف دشمن تحریم ابی نشده بود؟پس چرا انها درمقابل دشمن تسلیم نشدند؟تا مادامی که چشم به قدرتهای زورگو داشته باشیم وضع مان همین خواهد بود.
پاسخ ها
منتظر ظهور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت با دشمنان مدارا
ناشناس
| Australia |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
فقط یک سوال از بین ۱۲ امام شیعیان چند نفر ایشان در مقابل ظالم زمان تا پای جان جنگیدند و اون امامی که اینکارو کردن تحت چه شرایطی مجبور به جنگ شدن مگه نفرمودند مرا رها کنید تا از شهر شما به دیاری دیگر بروم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
امامان ما دنبال مطامع دنيوي نبودن برا همين تونتستن مقاومت كنن. برادر عزيز. ضمنا فرزندانشون همه سر كار ميرفتن و درامد داشتن مثل بچه‌هاي مسولین بيكار و سربار پدر نبودن كه بهش فشار بياد و اينطوري واكنش نشون بده
ناشناس
| Australia |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
پس چرا امام حسن سکوت کرد و صلح کرد چون وقت جنگ نبود هر چیزی زمان خودش را داره ما به اندازه کافی جنگیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
امر خدا استثنا هم دارد حتی ممکن است نماز هم نخوانی یا به حج نروی یا گوشت مرده را بخوری دگم نباشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
امام مان خود و خانواده اش در برابر دشمن تشنه ماندد و کسانی ک ب میل خود انتخاب کردن در جنگ بمانند.مردمان شیعه مجبور نشدند تشنگی را تحمل کنند.کمی تاریخ مطالعه کنید
على
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
امام حسن مگه با معاويه صلح نكرد؟
جناب نماینده مجلس که پسرتان چوپان است،اره خودتی
حرفهای آقای پزشکیان کاملا صحیح است.
اين خنده دار ترين و البته وقيحانه ترين حرفي بود كه من امسال شنيدم
آحمدي نژاد وابسته به خارج است و هاشمي نه!
نمي دانم مردم را چه فرض كرده اند.
درود بر پسر آقای قاضی پور که راهش را درست انتخاب کرد. کاش سایر نمایندگان، وزرا و فرزندانشان نیز راهشان را بر اساس توانایی هایشان انتخاب کنند.
یک نماینده مجلس: پسرم چوپان است
شغل شریفیه ادامه بدند.
نماینده ای که پسرش چوپان باشه ! میتونه مملکت را ارتقا بده!البته اگه منظورش از چوپانی داشتن یک دامداری نباشه!
احمدی نژاد انسان خداجو، آزاداندیش، مستقل، وطن دوست، شجاع، سیاستمدار، با تواناییهای عالی فکری و عملی است. زندگی پربارو اثر بخش او، زیر ذرّه بین انسان های کره ی خاک است. انسانیت و تاریخ او را به عنوان محک و مقیاس برای شناخت بکار خواهد گرفت . پس هرکه درمورد او هرچه بگوید در واقع خودش را در معرض قضاوت قرار می دهد.
کاش من هم 1000 راس گوسفند داشتم ویک دامداری بزرگ وجندتا کارگر شیر ولبنیات وماست ودوغ وکره و..... ویک خودرو مدل بالا که از فروش 100 راس گوسفند میخریدم وبعد به من میگفتند چوپان
آقاي وزير آقاي نماينده مجلس آقاي مسؤل دولت سياست مملكتداريتان رادرست كنيد اينكه هر روز بحث گفتگوتان اين باشد كه فرزند فلاني چكاره اگر مسؤليت پذيرفتي و واردي در زمينه كاري خودت كار كن اگر هم نا واردي برو دنبال كار خودت الان مردم در فقر وفاقه بسر مبرند يك عده از سيري ميميرند يكعده از گشنگي اين سياست مملكت داري نيست توزيع ناعادلانه از جمله در فروش سكه يك عده محدود هر چقدر خواستند سكه خريدند بازارو در دست گفتند ثانيه بثانيه نرخ تعيين مي كردند ويا درعرضه وتوزيع دلار اين بي تدبيري باعث اختلال در بازار برويد وجدان كاريتان رادرست كنيد
خدا رو شکر تو عصر ارتباطات هستیم عکسهای دامداری این بابا تو اینترنت هست کاش منم اینجوری چوپون بودم ضمن احترام به همه چوپانان زحمتکش واقعی
ما مردم چطور حق انتخاب کردن داریم ولی حق سوال از کسی که خودمون انتخابش کردیم را نداریم رئیس جمهور باید جواب گوی تمام اتفاقات باشد نه اینکه پست دیوار این ریاست قایم بشود و اطرافیانش هم کاسه چه کنم چه کنم دستشون بگیرند و از ترس این سئوال و جوابهایش اینقدر به هم بریزندو در اضطراب باشند
از چی میترسند خدا داند
چرا آقای شیخ حسن روحانی در جهت کاهش نرخ دلار و کاهش قیمت کالاها اقدام جدی و اساسی انجام نمی دهند

آیا واقعا آقای شیخ حسن روحانی از حافظه تاریخی مردم و قضاوت تاریخ نمی ترسند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کشور در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی شاهد لجام گسیخته ترین اقتصاد در طول انقلاب اسلامی است و این نکته ناخوشایند برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد

آقای روحانی برای قضاوت تاریخ در موردتان هم که شده تکانی به خودتان بدهید و به داد مردم برسید
بحث تحریم نکته جدیدی نیست ؛ ما از روزی که چشم باز کرده ایم و به دنیا آماده ایم شاهد تحریم کشورمان بوده ایم اما اینگونه اقتصاد کشورمان را افسار گسیخته ندیده ایم

آیا واقعا از گرانی ها و سه چهار برابر شدن کالاها خبر دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما فقط بروید قیمت یک قوطی رب گوجه را از سوپر مارکت سوال کنید همین برایتان کافی است ..............


قول و وعده و وعید های انتخاباتی شما به جهنم دولت شما دارد مردم را از حقوق اولیه هم محروم میکند

لطفا بی تدبیری ها و عجز و ناتوانی دولتتان را به پایان برسانید

دولت شما کار را به جایی رسانده که حتی طرفداران شما و کسانی که در زمان انتخابات برای شما تبلیغ میکردند امروز شرمنده مردم شده اند و حتی روی این را ندارند که به صورت مردم نگاه کنند

لطفا بیشتر از اینها برای معیشت مردم کار کنید ؛ از تمام ظرفیت و از تمام توانتان برای ملت مایه بگذارید

از انتقادات و پیشنهادات دلسوزان نظام و اساتید اقتصاد و جوانان انقلابی بهره ببرید و هرگز تک روی نکنید

این مردم همان مردمی هستند هستند که شهید داده اند و هنوز هم شهید می هند

این مردم همان مردمی هستند که در همه مقاطع حساس حماسه ها خلق کرده اند

این مردم همان هایی هستند که وقتی بحث مذاکره و برجام را الم کردید با اینکه میدانستند مذاکره با شیطان بزرگ هیچ فایده ای ندارد اما با این وجود از شما و از برجام نافرجام شما حمایت کردند

این مردم همان مردمی هستند که به شما رای داند و شما را انتخاب کردند شما بیش از این آنان را شرمنده انتخابشان نکنید


و من الله التوفیق ........
ذلم سوخت براي فرزاتدان مسئولین مخصوصاً این آخریه هر وقت فیلها پرواز کردن مردم این حرفهارو باور میکنن
اون نماینده مجلس که میگه پسرش چوپان است بهش بگویید که چند صد راس گاو 20 میلیونی داره و از کجا آورده ؟
این وصله ها به احمدی نزاد نمی چسبد مرحوم هاشمی هم جنین صحبتی نکرده چون احمد نزاد درزمان او اسناندار اردبیل بوده این حرف شما زاید ضحن مریض میباشد
شعری از سعدی می نویسم اگر چنین بود بر مدار درستی حرکت می کنیم در غیر اینصورت همین است که می بینیم
پسران وزیر ناقص عقل
به گدایی به روستا رفتند
روستا زادگان دانشمند
به وزیری پادشاه رفتند
نماینده ماهم به جهت سوابق وتجارب پیشنهادچوپانی داشت والبته این پیشنهادتوسط ترکهای گرمسیری ارائه شده که مورد پذیرش واقع نشده
میگویند برای حل مشکلات اقتصادی . سیاسی و بین المللی و بیکاری و رفع تبعیض در استخدام و بانک و بورس و فرهنگی به نو اصولگرایی بپیوندید . آره دوستان نو اصولگرایی یعنی در آمیختن اندیشه نو و اصول نو . یعنی عدول از روشها و یرخورد های قبلی . نو اصولگرایی یعنی تعطیل کردن تمام اندیشه های قبلی . اگر غیر از این باشد برای من چه جذابیتی دارد . فرقش چیست . ایا این اندیشه قشر 96درصد را مرفه خواهد شد شغار کار و کرامت یعنی چی یعنی ارزش به کرامت انسانها در صورتی که سیب زمینی و برنج را در منزل ببری و مردم نظاره گر باشند..کرامت به این هست که عدالت در رفتار جوری باشد که دیگر فقیری نباشد
ببخشید جدیدا معنی چوپان عوض شده؟؟؟!!!
فتاح درخواست جهانگیری برای وزیر کار شدن را رد کرد...این اقدام دولت روحانی و جهانگیری که حاضرند از یک فرد توانا در کابینه استفاده کنند هر چند او در دولت احمدی نژاد بوده و نگاهشان جناحی نیست قابل تقدیر هست. راه حل مشکلات کنارگذاشتن نگاه و تفکر جناحی در خدمت منافع ملی است.
حداقل قانون کار در سال 97 یک میلیون وصدهزار تومان است واگر خانوار ایرانی را متوسط 4 نفر بدانیم این پول تقسیم بر 4 میشود به هر نفر 275 تومان در ماه می رسد واگر به روز کنیم روزی 9000هزارتومان میشودواین مبلغ پول یک ساندویچ معمولی است که دریک وعده استفاده کند حالا خدا میداند که بقیه وعده غذائی باسایر مخارج کرایه خانه پوشاک تحصیل ومیوه تفریح وصدها مخارج دیگر را باید از کجا تامین کند آیا مسئولین از این آمار ها خبر دارند
پیشنهاد جالب رسایی برای مبارزه با احتکار
اقای رسایی اگر یک حرف درست زده باشد همین است
امام زمان (ره)؟؟؟؟؟؟؟؟
آخی آخ آخ آخ بمیرم برای همه مقامات . بیکار بودین بعد شغل چوپانی داشتید چوپانی که کار بدی نیست شغل بزرگان بوده اشکالش چی هست حالا برای اینکه علف را راحت بخورند. نی هم میزنند . لای لای چی میخونند . کلن نان محلی زیر خاکستر هم میخورند . سره دارند چوب دستی چی . جمع کن دایی رنگ حنا دیگر تمام شده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل