بازدید 2312

مصاحبه معنی دار رقیب احتمالی تاج درحمایت ازوزیرورزش

کد خبر: ۸۲۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 14 August 2018

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در انتخابات قبلی این فدراسیون نتوانست به جایگاه نایب رییسی دست یابد، امروز دست به تمجید از وزیر ورزش زده و گفت: سلطانی فر، نقش برجسته‌ای در موفقیت‌های ورزش ملی و باشگاهی ایران داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم که همواره او را یکی از گزینه های تصاحب صندلی ریاست فوتبال دانسته اند، با اشاره به شرایط این روزهای تیم ملی و پرسپولیس و استقلال به طرز واضحی طرف وزیر ورزش را گرفته و اظهار داشت: وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع فدراسیون فوتبال و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فعالیت می‌کند و بخش زیادی از آرامشی که شکل گرفت، به دلیل درایت مسعود سلطانی‌فر است. فدراسیون فوتبال از نظر اقتصادی شرایط خوبی ندارد و نتوانسته درآمدزایی داشته باشد و اگر کمک‌های وزیر ورزش در راه برگزاری اردوها و ایجاد امکانات نبود، مشکلات بیشتری گربیان ملی‌پوشان را می‌گرفت.

وی ادامه داد: تنها فردی که به کمک فوتبال آمد سلطانی‌فر بود اما کمتر به این موضوع پرداخته شد و کمک‌های وزارت ورزش و در رأس آنها وزیر ورزش کمتر مورد توجه قرار گرفت. نقش افرادی که در وزارت ورزش مسئولیت می‌گیرند بسیار مهم است. در کنار آن، این موضوع هم مهم است که چگونه از پتانسیل این افراد استفاده شود. نقش وزیر ورزش در نمایش تیم ملی در جام جهانی 2018 که رضایت عمومی را در پی داشت، برجسته بود.

عضو پیشین هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ممکن است عده‌ای بگویند این کار وظیفه و رسالت وزیر ورزش است اما باید گفت که در گذشته شاهد چنین مواردی شاهد نبودیم و علاقمندی و پیگیری به این شکل از سوی وزارت ورزش وجود نداشت. در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که زیر مجموعه وزارت ورزش به شمار می‌روند، نیز اتفاقات خوبی رقم خورد. با وجود اینکه مدیران این دو باشگاه پیش از حضور سلطانی‌فر منصوب شخص دیگری بودند اما وزیر ورزش از آنها حمایت کرد و بدون تنش کارها را پیش برد. هم‌اکنون شاهد هستیم که بخش زیادی از بدهی‌های استقلال و پرسپولیس پرداخت شده که این موضوع نشان‌دهنده نقش مثبت و موثر وزیر ورزش و جوانان است. سلطانی‌فر بدون تنش و با ورود به موقع به مسائل این دو باشگاه شرایط خوبی را برای سرخابی‌ها فراهم کرد به طوری که این دو تیم اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برند. حمایت مادی و معنوی وزیر از دو تیم استقلال و پرسپولیس بسیار خوب و مثبت بود.

رئیس پیشین هیات مدیره باشگاه پیکان عنوان کرد: با توجه به عملکرد سلطانی‌فر، برای جام ملت‌ها نیز انتظار می‌رود این وزارتخانه از تیم ملی فوتبال حمایت کند و من مطمئنم با توجه به علاقه و ارتباطاتی که وزیر ورزش دارد، این بار نیز به یاری فدراسیون فوتبال و تیم ملی خواهد آمد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار