بازدید 1257

جزئیات آزمون سراسری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه

کد خبر: ۸۲۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 14 August 2018

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری چهارمین آزمون سراسری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در مورخه 27 مرداد با شرکت حدود 70 هزار نفر از کارکنان وظیفه داوطلب واجد شرایط در 31 استان کشور خبر داد.

به گزارش فارس، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام خبر فوق اظهار داشت: برنامه توانمندسازی و مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه که از سال 1396 به صورت جدی آغاز شده است در سال جاری با هدف آموزش حدود 200 هزار نفر استمرار خواهد یافت.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در همین راستا چهارمین آزمون سراسری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه که به عنوان اولین آزمون امسال است در روز شنبه مورخ 27 مرداد با شرکت حدود 70 هزار نفر کارکنان وظیفه داوطلب واجد شرایط که ادعای مهارت دارند در 31 استان کشور و در همه یگان‌هایی که بیش از صد نفر سرباز دارند انجام خواهد شد.

وی با اعلام این مطلب که این آزمون در 120 رشته با تأکید در تخصص‌های بومی هر استان برگزار می‌شود، گفت: در نظر است این ‌آزمون‌ها هر دو ماه یکبار برگزار شود.

سردار کمالی تأکید کرد: تعداد 34 هزار نفر از کارکنان وظیفه که فاقد تخصص خاصی هستند برای شرکت در کلاس‌های مهارت‌آموزی ثبت‌نام کرده‌اند که کلاس‌های آنها به زودی با همکاری سازمان‌های فنی و حرفه‌ای آغاز می‌شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با راه‌اندازی سامانه سرباز ماهر ثبت‌نام از کارکنان دارای مهارت برای شرکت در آزمون‌های بعدی صرفاً از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این آزمون با همکاری و تعامل دوجانبه نیروهای مسلح و سازمان فنی و حرفه‌ای انجام می‌شود و همه فرماندهان و یگان‌های نیروی‌های مسلح ترتیبی اتخاذ کردند تا کارکنان وظیفه‌ای که در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند بتوانند به موقع در این آزمون شرکت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار