بازدید 4047

4 نفر از اشرار نامدار بوکان دستگیر شدند

کد خبر: ۸۲۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰ 14 August 2018

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان از دستگیری چهار نفر از اشرار نامدار بوکان خبر داد.

به گزارش فارس از بوکان، مجید محبعلی عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در جامعه مدرن امروز به هیچ وجه ممکن نیست حتی یک لحظه نبود و نیستی خبرنگار را تصور کرد زیرا جهان امروز جهان فناوری است و این خبرنگاران سخت کوش و انقلابی ما هستند که به صورت شبانه روزی دوشا دوش نیروهای عملیاتی و پیشگیری انتظامی برای بیان حقایق تلاش می کنند.

وی افزود: خبرنگاران همیشه همکاران برجسته پلیس بوده اند که در لابه لای تلاش کفار و دشمنان ملت سعی در کشف و انتشار حقایق دارند و همواره به صورت شبانه روزی آماده رصد و پیگیری اخبار و تدوین و تحویل آن به صورت واقعی و مستند به ملت انقلابی و شریف ایران هستند.

محبعلی همچنین از دستگیری چهار نفر از اشرار نام‌دار بوکان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ و گزارش دادن یک فقره درگیری خونین در مرکز شهر بوکان بلافاصله نیروهای عملیاتی انتظامی بوکان وارد عمل و به محل اعزام و موفق به دستگیری چهار نفر از اشرار سابقه دار و شرور بوکان شدند.

وی اضافه کرد: اشرار توسط دستان نیرومند پلیس بازداشت شده اند و طی تشکیل پرونده و شکایت مردم تحویل مراجع قضایی جهت رسیدگی به پرونده داده شده که مردم شهر باید مطمئن شوند پلیس همیشه جان فدای مردم است و از جان خود برای آرامش مردم می‌گذرد و اکنون این اشرار نیز به مجازات اعمال شرورانه خود می رسند.

فرمانده انتظامی بوکان همچنین گفت: جاده های بوکان به سمت خروجی ها و شهرهای مجاور به دلیل جلوگیری از حوادث و تصادفات رانندگی مجهز به دوربین های مداربسته و گشت های ویژه پلیس نامحسوس شده است که به صورت ۲۴ ساعته دوربین ها در مرکز کنترل ستاد فرماندهی مورد مطالعه قرار می گیرند تا بدین صورت بتوانیم رانندگان خاطی و خطر آفرین را شناسایی کنیم و آمار تصادفات رانندگی در این محور ها به حداقل برسد.

وی در ادامه گفت: به دنبال خطر آفرینی بعضی از رانندگان و انجام تخلفات عدیده توسط آنان تعداد ۱۶ عدد گواهینامه از رانندگان توسط پلیس ضبط و بی اعتبار شده است زیرا پلیس در راستای حفظ تندرستی همشهریان و مبارزه با تصادفات جاده ای از هیچ گونه تخلفی چشم پوشی نخواهد کرد و رانندگان خاطی را اعمال قانون می کند.

محبعلی همچنین افزود: در اوایل سال جاری تاکنون در شهرستان بوکان بیش از ۳۳۱ دستگاه خودروی متخلف و یا فاقد هویت مشخص متوقف و ضبط شده اند که پس از اعمال قانون تحویل صاحبان حقیقی آنان داده می شود همچنین تعداد ۳۱۷ دستگاه موتور فاقد مدارک و گواهینامه یا کلاه ایمنی متوقف شده اند و اکنون در ‌پارکینگ انتظامی بوکان ضبط شده اند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران گفت: ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالین رسانه اعلام میدارم که پلیس به صورت شبانه روزی در خدمت همشهریان گرامی و خبرنگاران محترم جهت پاسخگویی به هر گونه سوال و گفت و گویی است زیرا بیان حقیقت و حقایق حوادث و ریشه یابی آن حق مسلم مردم شریف ایران زمین است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل