بازدید 2216

رکوردداران سریع ترین جدایی مربیان درتاریخ لیگ برتر

از اوضاع و احوال سپیدرود، مشخص بود که این تیم شرایطی طبیعی در لیگ برتر نخواهد داشت اما خداداد با استعفا در سومین هفته لیگ برتر، یکی از سریع ترین جدایی های تاریخ لیگ را رقم زد. حالا رقبای خداداد در این جدول را بشناسید.
کد خبر: ۸۲۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 13 August 2018

بهرام عاطف / هفته چهارم لیگ سوم

مربی قدیمی استقلال اهواز پس از بازگشت به این تیم، هفته اول را با برد آغاز کرد اما از سه بازی بعدی، یک امتیاز گرفت. کارنامه‌ای که آن زمان، برای استقلال اهواز قابل قبول نبود. عاطف فقط ۴ هفته روی نیمکت استقلال اهواز نشست و کارش را از دست داد.

اکبر میثاقیان / هفته اول لیگ ششم

رکورددار ابدی زودترین جدایی پس از شروع فصل. گربه سیاه سابق پرسپولیس، هفته اول لیگ ششم روی نیمکت ابومسلم در یک مسابقه جذاب پرسپولیس را ۳-۲ برد و تیم دنیزلی، فصل را با شکست آغاز کرد. میثاقیان پس از مسابقه، استعفا داد و از ابومسلم رفت. جالب اینکه او با تیم بعدی‌اش راه آهن هم پرسپولیس را برد. پیروزی در یکی از آن مسابقات، پرسپولیس را قهرمان لیگ می‌کرد.

صمد مرفاوی و احمد سنجری / هفته چهارم لیگ یازدهم

با حضور همزمان مس کرمان و مس سرچشمه، استان کرمان در لیگ یازدهم دو نماینده داشت. خوشحالی که خیل طول نکشید و همان هفته چهارم، هر دو تیم بخاطر نتایج ضعیف مربی‌شان را برکنار کردند. مرفاوی بعد از باخت خانگی به فجر سپاسی برکنار شد و سنجری، بخاطر شکست خارج از خانه مقابل راه آهن شغلش را از دست داد.

امیر قلعه نویی / هفته دوم لیگ پانزدهم

قلعه‌نویی هیچوقت روی نیمکت ملوان ننشست و اساسا، درباره اینکه او مربی ملوان بوده یا نه اختلاف نظر وجود دارد. با این حال قلعه‌نویی با ملوان توافق کرد اما بعد از دو هفته و قبل از اینکه کارش را رسما آغاز کند، از این تیم جدا شد. در این دو هفته اکبر محمدی مربی ملوان بود و قلعه‌نویی از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کرد.

رسول خطیبی / هفته چهارم لیگ پانزدهم

لیگ را با سیاه جامگان خوب آغاز کرد اما خیلی سریع به مشکل خورد و پس از باخت به گسترش فولاد تیم سابقش، و مصاحبه تند علیه کادرفنی حریف از کار برکنار شد. خطیبی بعدها با کمالوند آشتی کرد اما با جدایی زودهنگام از سیاه جامگان، یک رکورد در لیگ برتر خلق کرد.

خداداد عزیزی / هفته سوم لیگ هجدهم

پس از اتفاقات هفته دوم لیگ، به نظر می‌رسید کار خداداد و سپیدرود به هفته سوم نرسد اما او با خواست بازیکنانش، مقابل گسترش فولاد هم روی نیمکت سپیدرود نشست. سپیدرود هم اولین امتیاز فصل را گرفت تا خداحافظی خداداد از تیم جدیدش بدون امتیاز نباشد. هر چند آن‌ها هنوز در انتهای جدول هستند.

پیش از شروع فصل

در این سال‌ها، مربیان زیادی کارشان به شروع فصل هم نرسیده است. علی کریمی در نفت تهران، قبل از شروع فصل از تیم جدا شد. این فصل هم در سپیدرود مربیان زیادی بازیکن خریدند و در نهایت، به شروع فصل نرسیدند. بین همه این‌ها، عجیب‌ترین نمونه مجتبی تقوی بود که پس از بستن قرارداد با مس کرمان بخاطر درگیری فیزیکی لیدرها با دستیارانش استعفا داد و از کرمان رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل