بازدید 2014

۴۹۳ هزار نفر در کنکور ۹۷ انتخاب رشته کردند

کد خبر: ۸۲۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 13 August 2018

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۹۷ گفت: مهلت انتخاب رشته کنکور ۹۷ ساعت ۲۴ امشب ۲۲ مرداد پایان می پذیرد.

به گزارش مهر، حسین توکلی افزود: انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۷ برای داوطلبان مجاز از بعدازظهر ۱۵ مرداد آغاز شده است و به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکرده اند، مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ مرداد تمدید شده است، این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

وی با اشاره به آمار انتخاب رشته داوطلبان مجاز، گفت: تا ساعت ۱۵:۳۰ امروز دوشنبه ۲۲ مرداد تعداد ۴۹۳ هزار و ۸۶۳ نفر انتخاب رشته کرده اند. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند حداقل ۱۵۰ کدرشته محل را از میان کدرشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود از گروه یا گروه های آزمایشی مجاز انتخاب کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش و همچنین به صورت چاپی منتشر شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند با مطالعه این دفترچه و اصلاحیه های دفترچه انتخاب رشته که در روزهای ۱۵ و ۲۰ مرداد در سایت سازمان سنجش منتشر شد، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی گفت: داوطلبانی که فرم انتخاب رشته خود را تا امروز ۲۲ مرداد تکمیل کرده اند نیز تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته، راهنمای علمی و چاپی انتخاب رشته و اصلاحات اعلام شده فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

به گزارش مهر، از تعداد ۹۱۰ هزار و ۷۱۳ نفر که در جلسه آزمون حاضر بودند تعداد ۹۱۰ هزار و ۵۶۳ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان