بازدید 5782
۱

دردسر بزرگ تبریزی برای باشگاه استقلال

کد خبر: ۸۲۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 13 August 2018

تا قبل از قطعی شدن پیوستن مرتضی تبریزی به استقلال، مدیران باشگاه ذوب‌آهن به هیچ وجه از مواضع خود کوتاه نمی‌آمدند. تا جایی که به نظر می‌رسید این انتقال در نهایت منتفی خواهد شد اما سرانجام توافق‌ها حاصل شد و تبریزی به استقلال پیوست. حالا سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن از ضمانت‌ها و تعهدات سنگینی که استقلال برای جذب تبریزی متقبل شده رونمایی کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این تعهدات آنقدر سنگین است که فقط با یک روز تاخیر در پرداخت، باعث دوبرابر شدن مبلغ رضایتنامه تبریزی خواهد شد. آذری در این باره می‌گوید: «در توافقنامه‌ای که نوشتیم رئیس کمیته انضباطی باشگاه ذوب‌آهن هم حضور داشت و این توافقنامه محکم و حقوقی است که رعایت نکردن مفاد آن برای استقلال ریسک بزرگی است. به ازای هر چکی که اولین روز پاس نشود، غرامت ۵۰ درصدی روی هر چک می‌آید.

به طور مثال اگر چک ها در موعد مقرر پاس نشود، استقلال باید ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهد. این تفاوت ویژه مدیریتی است و ما تمام جنبه‌ها را دیده‌ایم. فکر نمی‌کنم استقلال اینطور ریسک کند ولی باز هم به تفکرات حاکم بر این باشگاه بستگی دارد. غرامتی که با حضور رئیس کمیته انضباطی باشگاه در توافقنامه گذاشتیم برای استقلال ریسک وحشتناکی دارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مگه تو ضرر و زیانهای قبلی قراردادهای استقلال کک کسی گزید؟؟ بالاخره یه وزارت خونه ای چیزی پیدا میشه تا خسارتهارو بده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار