بازدید 4007
۱

رقم انتقال قدوس به فرانسه؛حدود42میلیاردتومان

کد خبر: ۸۲۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 12 August 2018

دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه اوسترشوندس امشب (یکشنبه) پس از پایان بازی این تیم برابر کالمار از هفته هفدهم لیگ برتر سوئد که با گلزنی و پاس گل قدوس همراه بود از توافق نهایی با باشگاه رن فرانسه جهت انتقال این ملی‌پوش ایرانی خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سامان قدوس نیز در مصاحبه با یک روزنامه سوئدی از این انتقال ابراز خوشحالی کرد و حضور در تیم فرانسوی را فرصت عالی برای خود دانست.

در این میان سایت فرانس‌فوتبال درباره انتقال سامان قدوس به تیم رن نوشت: باشگاه رن امروز با باشگاه اوسترشوندس برای انتقال سامان قدوس به توافق رسید که مبلغ آن در حدود 3.5 میلیون یورو است. همچنین باشگاه اوسترشوندس در صورت انتقال سامان قدوس از سوی باشگاه فرانسوی به تیم دیگری 20 درصد مبلغ این قرارداد را نیز دریافت خواهد کرد. این انتقال در حالی انجام می‌شود که باشگاه آمیان نیز تلاش‌هایی برای جذب سامان قدوس کرده بود.

هدایت تیم رن فرانسه را صبری لموشی بر عهده دارد که پیش از این با حضور در تیم منحل‌شده الجیش قطر با تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مواجه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برای اینکه یک کاری را انجام داد و انرا جا انداخت لازم نیست زیاد عجله کرد کافی است ارام ارام انرا در فکر مردم جا انداخت بهد دیگر مردم عادت میکنند و همان عرف می شود کاری که تابناک مبکند و مردم را به دلار ۹۰۰۰تومان و بیشتر داردعادت میدهد.
اگر لین اتفاقات در دوران گذشته می افتاد بودنند عالمینی که فریاد بر می اوردند ولی فعلا از انها خبری نیست که چرا این همه بی عدالتی.
مگر می شود بلیط هواپیما ۵۰ درصد رشد کند بعد تورم زیر ده درصد باشد.فقط کمی خوب است به شعور ملت بی احترامی نشود .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر