بازدید 2753

لیگ یک/رفسنجان قشقایی را گلباران کرد

کد خبر: ۸۲۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ 12 August 2018

شاگردان علی سامره پُر گل‌ترین پیروزی هفته نخست لیگ یک را برابر قشقایی شیراز به دست آوردند.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب مسابقات هفته اول لیگ یک فوتبال تیم قشقایی شیراز که با خرید امتیاز تیم برق جدید در این رقابت‌ها حضور یافته، از ساعت امشب در استادیوم جدید التاسیس پارس میزبان تیم مس رفسنجان بود. آرش ملک، صادق کرمی، سیدکاظم رحمانی، مسعود اسدی، رسول بهاروندی، کیخسرو سیاه‌پور، امیررضا کریمی، محمدجواد عباسی، مرتضی سنجابکی، هادی خادم و علی نگارنده 11 بازیکنی بودند که با نظر مهرداد شکاری ترکیب تیم قشقایی شیراز را مقابل مس رفسنجان تشکیل می‌دادند.

علی سامره هم در ابتدای مسابقه نیما علیپور، اکبر صغیری، حمید طاهری‌فرد، محسن ورزکار، علی اکبر حیدرنیا، حسین علیپور، محمدحسین مهرآزما، سیدکاظم حیات‌منش، سید احمد حیات‌منش، مصطفی احمدی و محمدامین مشایخ را به‌عنوان نفرات اصلی مس رفسنجان وارد زمین کرده بود.

نیمه اول تقابل قشقایی و مس گلی به همراه نداشت ولی رفسنجانی‌ها نمایش فوق‌العاده‌ای در نیمه دوم ارائه کردند و با گل‌هایی که حمید طاهری‌فر(54) و اکبر صغیری(60، 64 و 77) به ثمر رساندند با 4 گل از نماینده شیراز که در حضور 5 هزار تماشاگر میزبانی می‌کرد، پیش افتادند.

قشقایی شیراز که چیزی برای از دست دادند نداشت، با حملات در دقایق پایانی تنها توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ دسته اول با نتیجه 4 بر یک مغلوب شود. مس رفسنجان با برد 4 بر یک مقابل قشقایی شیراز، بهترین پیروزی هفته اول لیگ یک را به دست آورد و بالاتر از سایر تیم‌ها موقتا صدرنشین شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل