بازدید 2222

لیگ یک/شروع توفانی مس10نفره با نادر درکرمان

کد خبر: ۸۲۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲ 12 August 2018

تیم مس کرمان با کسب برتری برابر شهرداری ماهشهر کار خود در لیگ یک را آغاز کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، عصر امروز تیم مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان اولین بازی خود در لیگ یک را برابر شهرداری ماهشهر انجام داد و در نهایت توانست با برتری 2-0 برابر این تیم به یک برد شیرین در آغاز مسابقات دست پیدا کند.

دو گل مس در این بازی را حامد محمودی در دقیقه 43 و مهدی تیکدری در دقیقه 52 به ثمر رساند. گل اول این تیم از روی یک ضربه کاشته بسیار زیبا به دست آمد. محمودی از با یک ضربه کاشته از فاصله 30 متری در دقایق پایانی نیمه اول گل نخست را برای کرمانی‌ها به ثمر رساند. گل دوم هم با حرکت انفرادی تیکدری و شوت زیبای این بازیکن از داخل محوطه جریمه به دست آمده است. هم‌چنین حامد محمودی در نیمه دوم بازی از زمین مسابقه اخراج شد تا مس در اولین بازی خود ده نفره شود.

نادر دست‌نشان سرمربی مس کرمان که بعد از برکناری مجتبی حسینی هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود حالا با کسب این برد خود را در صف مدعیان لیگ یک قرار داده است. تیم مس کرمان در این بازی بسیار هجومی ظاهر شد و موقعیت‌های بسیاری به دست آورد که تعداد زیادی از آن‌ها از دست رفت. آن‌ها حالا با حمایت طرفداران خود کار را برای دیگر حریفان خود سخت کرده‌اند و خط و نشان بزرگی از هفته اول برای مدعیان کشیده‌اند.مسی‌ها هفته آینده رو در روی گل گهر سیرجان قرار می‌گیرند و دربی استان کرمان را برگزار می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل