بازدید 2132

توفان ادارات سیستان را روز دوشنبه را تعطیل کرد

کد خبر: ۸۲۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 12 August 2018

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید، افزایش غلظت ریزگرد‌ها و آلودگی هوا فردا /دوشنبه/ تمامی ادارات و نهاد‌های شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز را به تعطیلی کشاند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان عبدالرحمن شهنوازی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش سرعت وزش باد و افزایش بیش از حد مجاز ریزگرد‌ها و آلودگی هوا، فردا دوشنبه تمامی ادارات و نهاد‌های شهرستان‌های شمال سیستان و بلوچستان تعطیل شد.
وی تاکید کرد: دستگاه‌های امدادی و مراکز درمانی در شهرستان‌های پنج گانه سیستان تعطیل نیستند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴۶ نفر از مردم منطقه سیستان در شمال این استان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک از دیروز (شنبه) تاکنون روانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شدند.

وی ادامه داد: این افراد به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از توفان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس مراجعه کردند.
وی افزود: ۴۶ نفر از این افراد بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ۹ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک از صبح امروز/یکشنبه/ تاکنون میان مردم توفان زده چهار روستای شهرستان‌های زهک و نیمروز منطقه سیستان واقع در شمال این استان توزیع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار