بازدید 38870
هزار و سیصد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

جریان قالیباف مانیفست «نواصولگرایی» را تدوین کرد/توضیح سعید حجاریان درباره به کار بردن مثال جنسیتی/پزشکیان، زندگی شخصی‌اش را رو کرد/سؤال بسیار تخصصی مجری شبکه خبر!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نمایندگان نمی‌دانستند به جریان افتادن استیضاح ربیعی از کجا آب خورد/«آشنا» هم آمار زندگی خودش را لو داد/باهنر: خدا آخر و عاقبت احمدی نژاد را به خیر کند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 12 August 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پیشنهاد یک تولیدکننده به مسئولان و رئیس‌جمهور

با این شرایطی که برای کشور و تولیدکنندگان ایجاد کرده‌اید، یک ماه مدیریت یک کارخانه کوچک را داشته باشید تا شاید درک کنید که شرایط فعلی تولید فرصت است یا ذلت. از دستورالعمل‌ها و بسته‌های روزانه و سنگ‌اندازی‌ها در خرید مواد اولیه و ملزومات و برخورد ادارات و سازمان‌های دولتی و ... هیچ چیز جز ذلت نخواهید یافت. مطمئن باشید که درک خواهید کرد هیچ یک از مشکلات هم به آمریکا و تحریم ارتباطی ندارد. / پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری

ممنوع الخروجی بیش از ۱۰۰ نفر از افراد صاحب سمت

سخنگوی قوه قضائیه گفت: متأسفانه ضد انقلاب خارج نشین همپای دشمن هم نسبت به عملیات ایذایی و شایعه پراکنی کمک می کند که البته خارج از انتظار نیست اما عده ای افراد سودجو از این اقدامات با قاچاق و احتکار و مفاسد اقتصادی آب به آسیاب دشمن می ریزند. سودجویان بسیاری از مایحتاج مردم را با سودجویی و احتکار و گرانفروشی و قاچاق فشار را بر مردم افزایش می دهند. برای مقابله با این سودجویان در هفته های گذشته در قوه قضائیه چند بازپرس ویره اختصاص پیدا کرد و دادستان تهران با تظارت مستمر شبانه روزی پیگیر رسیدگی به این پرونده هاست. تاکنون ۶۷ مجرم دستگیر شده اند و از تعدادی تحقیق شده و با قرار تأمین آزاد هستند این در حالی است که بیش از ۱۰۰ تن از افراد صاحب سمت ممنوع الخروج شده اند و برای ۲۵ پرونده و ۲۶ نفر کیفرخواست صادر شده است.

نمایندگان نمی‌دانستند به جریان افتادن استیضاح ربیعی از کجا آب خورد

طیبه سیاوشی، نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: استیضاح ربیعی روند قانونی خود را در مجلس طی نکرد اگر استیضاح روال قانونی را طی کرده بود در آغاز جلسه استیضاح با امتناع ۱۱ نماینده متقاضی استیضاح روبرو نمی‌شدیم. اتفاق آغاز جلسه استیضاح نشان داد مجلس هنوز آماده نیست و بخشی از نمایندگان نمی‌دانستند به جریان افتادن استیضاحی که شاید در اولویت چندم استیضاح‌ها بود، از کجا آب می‌خورد. /ايسنا

جریان قالیباف مانیفست «نواصولگرایی» را تدوین کرد

محمدصالح مفتاح عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، اظهار داشت: یکی از موضوعات اساسی و مهم ما در دوره جدید فعالیت جمعیت پیشرفت و عدالت که از اسفندماه سال ۹۶ آغاز شد، مسأله «نواصولگرایی» به عنوان مسأله‌ای محوری و گفتمانی بوده است. به نظر ما، موضوع «نواصولگرایی» مسأله‌ای نیست که صرفا به یک گروه سیاسی وابسته باشد. نواصولگرایی در حقیقت پاسخ به سؤالاتی است که باید در آسیب‌شناسی جریان اصولگرایی از خود بپرسیم. افراد تأثیرگذار در جریان اصولگرایی باید پیرامون موضوعات مبتلابه روز، بحث کنند تا با ایجاد تفاهم، ایرادات جریان اصولگرایی حل شود. به دلایل مختلف تاریخی، «جریان سوم» هیچ‌گاه در ایران شکل نخواهد گرفت، ما نمی‌خواهیم جریان سوم باشیم بلکه می‌خواهیم بر مبنای اصولگرایی، بنای جدیدی ایجاد کنیم. ما همچنین سعی کرده‌ایم در تهیه و تدوین این مانیفست، نظر افراد مختلفی را اخذ کنیم. باید دست افراد زالوصفتی که به اقتصاد کشور چنگ می‌زنند را کوتاه کنیم؛ به قول آقای قالیباف، بسیاری از ۴ درصدی‌ها باید دست از منافع مردم بردارند. /مهر

هیأت منصفه مطبوعات شکایت سعید مرتضوی را وارد ندانست

جلسه رسیدگی به پرونده های روزنامه های «جوان» و «آرمان امروز» صبح امروز (یکشنبه) ۲۱ مردادماه در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. در این جلسه به پرونده مدیرمسئول روزنامه جوان به اتهام نشر اکاذیب به قصد اضرار به غیر با شکایت شاکیان سعید مرتضوی و سعید ابوطالب رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه، هیأت منصفه مطبوعات مدیرمسئول این روزنامه را مجرم تشخیص نداد. همچنین در جلسه امروز به پرونده مدیرمسئول روزنامه آرمان امروز به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی با شکایت جواد شمقدری رسیدگی شد که پس از پایان جلسه دادگاه، با نظر هیأت منصفه مطبوعات مدیرمسئول این سایت هم مجرم شناخته نشد./ایرنا

دادستان به بحث توئیت‌های محمود صادقی ورود می‌کند

سخنگوی قوه قضاییه درباره توییت‌های محمود صادقی، نماینده تهران علیه قوه قضاییه گفت: مکررا درباره مسائلی که ایشان بیان می‌کند توضیح داده شد. برخی نمایندگان هم از او شاکی هستند و شاکی خصوصی دارد که طبعا دادستان ورود می‌کند. / خبرآنلاین

توضیح سعید حجاریان درباره به کاربردن مثال جنسیتی

هفته گذشته گفت‌و‌گویی از سعید حجاریان منتشر شد که نقدهایی را به سمت این فعال سیاسی روانه کرد. او گفته بود: به لحاظ سیاسی به دختری شبیه شده‌ایم که آنقدر به خواستگارها ایراد می گیرد که پیر می شود! این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این باره گفت: باید بابت آن جمله عذرخواهی کنم، اما در مجموع زبان فارسی زبان مردانه‌ای است، نه تنها در این سال‌ها، که همیشه این زبان مردانه بوده است. شاید بهتر بود از مثال دیگری استفاده می‌کردم؛ مثال دیگری هم داشتم که مربوط به یکی از داستان‌های سعدی است که در آن گفته می‌شود: سعدی خط سبز دوست دارد نه هر الف جوالدوزی... من معتقدم اگر این مثال را استفاده می‌کردم، منتقدان من را متهم به پدوفیلی می‌کردند. خلاصه آنکه باید دقت کرد و مثال‌های دیگری به‌کار برد. /امتداد

«آشنا» هم آمار زندگی خودش را لو داد

در ادامه اطلاع رسانی مسئولان از تعداد و وضعیت فرزندانشان، حسام الدین آشنا مشاور روحانی نیز به این پویش پیوست. به گزارش الف آشنا نوشت: دو پسردارم اولی مهندسی عمران شریف و ارشد حمل ونقل امیرکبیر؛ هر دو بدون سهمیه؛ عقدکرده و به دنبال ادامه تحصیل. دومی کلاس یازدهم ریاضی.

پزشکیان، زندگی شخصی‌اش را رو کرد

مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود در رابطه با زندگی شخصی و فرزندانش نوشت: من چهار فرزند داشتم که یکی از آن‌ها فوت کرده است و سه فرزند دیگر دارم. همچنین سه نوه دارم که به زودی چهار نوه می‌شوند. یکی از فرزندانم مدرک PHD فیزیک خود را با معدل بالای هفده از دانشگاه شریف اخذ کرده و اکنون عضو هیأت علمی دانشگاه سهند است. یکی دیگر از فرزندانم در حال گذراندن پایان‌نامه در مقطع PHD در رشته برق کنترل است که بورسیه خارج بود ولی اکنون در ایران است. دخترم نیز مدرک کارشناسی ارشد شیمی خود را از دانشگاه شریف اخذ کرده و کارمند جم است که این همه داد و بیداد کردند! دخترم حدود شش سال پیش کارمند جم شده و حدود چهارمیلیون تومان حقوق دریافت می‌کند. ایشان نه رئیس است و نه عضو هیئت مدیره، آیا این شغل دختر من خارج از عرف است؟!

سرپست وزارت کار برای خود جانشین گذاشت

انوشیروان محسنی بندپی روز گذشته در حالی از سوی رئیس جمهور طی حکمی به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد که هنوز رئیس سازمان بهزیستی کشور بوده است. وی به همین دلیل اولین انتصاب خود را در این سمت انجام داد و طی حکمی پهبد پورشبانان را به عنوان جانشین رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب کرد. پورشبانان در شرایطی به این سمت منصوب شده که تا کنون به عنوان قائم مقام محسنی بندپی در سازمان بهزیستی مشغول به کار بوده است.

رئیس حراست بانک مرکزی احضار شد

محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه درباره خبر احضار رئیس حراست بانک مرکزی گفت: بله این فرد احضار شده و از او تحقیق شده اما اینکه بازداشت شده یا نه هنوز مطلع نیستم.

سؤال بسیار تخصصی مجری شبکه خبر!

در حالی که سران پنج کشور همسایه دریاچه خزر امروز در قزاقستان دور هم جمع شدند تا یک کنوانسیون تاریخی درباره دریاچه خزر را امضا کنند بعد امضای این سند مجری شبکه خبر از خبرنگار اعزامی سؤالی درباره وضعیت هوای قزاقستان پرسید!

باهنر: خدا آخر و عاقبت احمدی نژاد را به خیر کند

باهنر درباره شعار عبور از روحانی نیز گفت: اولین کسی که شعار عبور از روحانی را مطرح کرد احمدی‌نژاد بود و امیدوارم خداوند آخر و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند اما در جریان‌های سیاسی کسی که پروژه عبور از روحانی را مطرح کرد دوستان تند اصلاح‌طلب بودند و در همان زمان من بلافاصله موضع‌گیری کردم و گفتم اصلا مسئله کنار گذاشتن دولت کار درستی نیست فارغ از اینکه روحانی بر سرکار باشد یا خیر؟ این‌گونه هیجان‌ها برای نظام سم است. او در ادامه انتقاد به شعار عبور از روحانی گفت: الان کسی که می‌گوید باید از آقای روحانی عبور کنیم کم عقل‌است یا سوء نیت دارد، حتما اینکه بخواهیم از آقای روحانی عبور کنیم یا دولت تغییر کند اصلا گزینه مناسبی نیست اما دولت باید یک خانه‌تکانی داشته باشد زیرا برخی از وزرا خسته هستند و حوصله کارکردن ندارند و من خبری شنیدم که برخی از آقایان به آقای روحانی گفته‌اند که ما نمی‌توانیم در زمان بحران کار کنیم و بگذارید شخص دیگری بیاید و آقای روحانی گفته‌اند که اشکالی ندارد کار کنید؛ بنابراین باید نقد کنیم و البته از دولت حمایت کنیم تا مسائل و مشکلات حل شود.

پاسخ‌دهی پرحوصله وزیر ارشاد به سؤال درباره فرزندانش

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیوستن به کمپین «فرزندت کجاست؟» اعلام کرد که سه فرزند (دو پسر و یک دختر) دارد و درباره رشته تحصیلی و فعالیت‌های آن‌ها توضیح داد. سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیوستن به کمپین «فرزندت کجاست؟» در زیر حساب توییتری یکی از رسانه‌ها توضیح داد: «دو پسر و یک دختر دارم؛ پسر اول فوق لیسانس دانشگاه تهران است. در تهران زندگی می‌کند. شغل ثابت ندارد. با برخی از موسسات در حوزه‌های پژوهشی به صورت پروژه‌ای همکاری می‌کند. پسر دوم خرداد امسال کارشناسی‌اش را از دانشگاه اصفهان گرفته است. دخترم کلاس چهارم را در دبستان دولتی گذرانده است. » در ادامه اما کاربران راضی نشدند و خواستار انتشار کارنامه کنکور فرزندان وزیر شدند تا ببینید آنها از سهمیه خاصی استفاده کرده‌اند یا خیر که با پاسخ وزیر گزارش دادن رویت کارنامه توسط کاربران مشخص شد که از سهمیه هم استفاده نکرده‌اند.

حمله کیهان به خندوانه: این برنامه منحرف شده

کیهان نوشت: برای نخستین بار در تاریخ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که در یک برنامه تلویزیونی به بهانه شاد بودن، برخی فرصت پیدا می‌کنند، با بیان الفاظ و عبارات و کنایه‌های غیراخلاقی مردم را بخندانند. شوخی‌های نامتعارف خارج از عرف در خندوانه اعتراض بسیاری از اصحاب قلم و رسانه را برانگیخته است. برنامه خندوانه با هدف ارائه طنز پاک و لحظات مفرح سالم برای مخاطبان تولید می‌شود ولی با توجه به محتوای اخیر این برنامه به نظر می‌رسد دچار انحراف از اهداف اولیه خود شده است. انحرافی که دقت نظر بیشتر مدیر شبکه نسیم و تهیه‌کننده این برنامه را می‌طلبد تا با چاره‌اندیشی مناسب مانع از تبدیل این برنامه به یک آسیب فرهنگی شوند.

احمدی‌نژاد پرونده قضایی دارد اما زمان رسیدگی معلوم نیست

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و بیست و نهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز (یکشنبه) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: روز سخت کوشان و خبرنگاران را به افرادی که دارای شغل سخت هستند و افرادی که درست اخبار را منتشر می‌کنند تا از مفاسد اقتصادی جلوگیری کنند، تبریک می‌گویم. حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در رابطه با تشکیل پروند برای احمدی نژاد گفت: برای احمدی نژاد پرونده تشکیل شده و در دست بررسی است و مانند گذشته می‌گویم که باید صبر کرد و زمان آن هم معلوم نیست. وی افزود: احمدی نژاد به فردی گفته است که باید کناره گیری کند که این فرد کناره گیری نمی‌کند. وی در رابطه با زمان برگزاری دادگاه مشایی گفت: هنوز زمان دادگاه مشایی مشخص نشده و پرونده اشکالاتی داشت که دادسرا به آن‌ها پاسخ داد، اما هنوز تعیین وقت نشده است.

ظریف هم به کمپین «فرزندت کجاست؟» پیوست

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به کمپین فرزندت کجاست پیوست و در مورد فرزندان و فعالیت‌هایشان توضیحاتی داد. وزیر خارجه کشورمان در توضیح زندگی فرزندانش گفت: پسرم لیسانس برق و فوق لیسانس مدیریت بازار دارد و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و استخدام هیچ جایی نیست و در حوزه مدیریت بازار، کار مشاوره‌ای انجام می‌دهد. ظریف ادامه داد: دخترم طراح داخلی است و با همسر و دخترش در تهران زندگی می کنند و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و برخی اوقات طراحی داخلی برای دوستان و اقوام انجام می‌دهد. دامادم فوق لیسانس مدیریت دارد و مدیر یک شرکت خصوصی است. عروسم دکترای نانوتکنولوژی دارد و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و به طور پاره وقت در دانشگاه فعالیت دارد. خدا را شاکرم که فرزندانم به دنبال خاتمه ماموریت من در سازمان ملل متحد، تحصیلاتشان را فورا به اتمام رسانده و بیش از ۶ سال است که به ایران بازگشته‌اند و همراه خانواده هایشان در تهران ساکن و مشغول به کار هستند.

کنایه دوباره لاریجانی به احمدی‌نژاد: انگار از مریخ آمده‌اند!

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط سخت باید نگاه طبیبانه و مسئولانه باشد، گفت: برخی در شرایط سخت به جای همکاری و ایجاد وفاق به دلیل مسائل سیاسی نقش اپوزیسیون را بازی می‌کنند، انگار تازه از کره مریخ آمده‌اند و هیچ سابقه‌ای هم ندارند. وی افزود: شرایط سخت اقتصادی تنها مربوط به ما نیست و اکنون بسیاری از کشور‌ها دچار تلاطم اقتصادی هستند، همین طور که در کنار ما دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند و یک عنصر مزاحمی در عرصه دیپلماسی حضور کرده و کشور‌ها را دچار چالش کرده است.

سؤال جواب عجیب درباره فرزند نوبخت

محسنی اژه‌ای در یکصد و بیست و نهمین ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود پسر نوبخت با مقداری سلاح بازداشت شده است، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: در این رابطه دیر یا زود مطلع می‌شوید.

احمدی‌نژاد دچار آلزایمر سیاسی شده

حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا درباره تحرکات اخیر احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد یک شهروند ساده‌ای بیش نیست و دوره ریاست‌جمهوری‌اش پایان پذیرفته است، اما هنوز این موضوع را نپذیرفته است. کنعانی مقدم گفت: وقتی ایشان با این موضوع این‌چنین برخورد می‌کند، توهین به مردم است که در دو دوره گذشته به رئیس‌جمهوری رأی دادند که دارای چنین خصلت‌هایی است. از سویی دیگر خودش را از هرگونه خطاها و کوتاهی مبرا می‌کند و عملاً فضای جامعه را به سمت همراهی کردن با فضای مطلوب بیگانگان می‌برد، که مدام این حرف‌ها را تکرار می‌کنند. در این میان رسانه‌ها رسالتی دارند و آن این است که جلوی این فضا را بگیرند و با بایکوت کردن او مانع ابراز وجود کردن و درنهایت تبدیل ‌شدن او به مهره‌ای برای اجرای سناریوهای بیگانه شوند. این فعال سیاسی افزود: این نوع رفتارها عمدتاً در کسانی که بعد از پایان یافتن مدت مسئولیتشان آن‌هم با کارنامه‌ای منفی از قدرت به پایین کشیده می‌شوند، صورت می‌گیرد و سعی می‌کنند شکل اپوزیسیون به خودشان بگیرند و دچار آلزایمر سیاسی می‌شوند و فراموش می‌کنند که خودشان رفتارهایشان چگونه بوده و حتی به دنبال پاسخگویی به رفتارهای گذشته خودشان ‌هم نیستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۷۶
من از روزی که آقای پزشکیان اعلام کردند که دخترشان (دخترم نیز مدرک کارشناسی ارشد شیمی خود را از دانشگاه شریف اخذ کرده و کارمند پتروشیمی جم است و حدود چهارمیلیون تومان حقوق دریافت می‌کند) و شوهرش با موتور به سر کار میروند ازشدت غصه شبها خواب نمیرم که این بنده خداها چقدرسخت زندگی میکنند و ما با اتوبوس راحت میریم ومیائیم.
خوب است مشابه آقای پزشکیان سایر مسئولین زندگی خود را واضح با مردم در میان گذارند (به صورت یک چالش)
یعنی توی این صدا و سیما به این عریض و طویلی شما دنبال این هستید که مجری از خبرنگار چرا پرسید که اونجا هوا چطوره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
!!دوزاريت نيفتاده
بنده هوادار پر و پا قرص اصلاح طلبان هستم و آقای پزشکیان هم دوست دارم.
اما به یقین می گویم که حقوق دختر خانم ایشان به مراتب بیشتر از ۴ میلیون تومان است و در شرکت مذکور کارگر ساده حداقل ۴ میلیون می گیرد و ایشان یا نباید عدد اعلام می کرد و حالا که اعلام کرده خواهش راستی آزمایی دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
خواهش راستي آزمايي دارم يعني چي
ميشه بيشر توضيح بدي
دستگاه دروغ سنجه ببنديم بهش خوبه
هم وطن توليد كننده ، آزار و اذيت بيمه وداراي وارزش افزوده رو فراموش كردي
اقای تابناک لطفا به اقایان مسعولین بگین از خونه هاشئن بیان بیرون برن تو کوچه و بازار بگردن هز حال مردم با خبر میشن بابا گرونی داره دمار از روزگار مردم در میاره این چه وضعشه؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
مسئولين
ماشاله همشون نابغه ان همشون شریف و امیر کبیر پس چرا ما خودمونو کشتیم شریف قبول نشدیم چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
زحمت کشیدند درس خواندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
خودمون رو با اونا مقایسه نکن اخوی .

اونا ژن خوب دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
چون نابغه نيستي ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
پدرش پزشکه و سالها رییس دانشگاه بابای تو چکاره است؟
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
کاملا روشنه؛ اونا ژنشون از نوع »خوبهاست«ولی منو شما از این ژنا نداریم.
شاید تنها جواب صحیح رو میتونست در مورد آب و هوا بگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
هزاران مثبت
صدا و سیما به معنای واقعی شکست یک جریان بدون رقیب را به رخ میکشد
منتظریم آقای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ومعاونش حریرچی هم آمار کارانه هایشان را اعلام کنند.
سال 66 در رشته تجربی 4030 نفر پذیرش شده بود و اکنون در سال 97 با دوبرابر شدن جمعیت 3716 نفر! چه دستگاهی باید به ایجاد انحصار در تعداد پزشکان ورود کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
این اعداد از کجا اوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
وارد شود نه اينكه ورود كند
Omid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
عزیزم تجربی اشباع شده در ضمن ظرفیت پذیرش همه رشته ها کم شده
خیلی دوست دارم از آقای پزشکیان اینو بپذیرم, اما پتروشیمی جم برای این سطح از تحصیلات و سمت شغلی خیلی بیش از اینها میده. در واقع تمام کارمندا پتروشیمی جم حقوق خوبی دریافت میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
منظور حقوق ثابت در حکم کارگزینی است
یعنی سطحی گری به اوجش رسیده.
مالیات بر اشرافی گری، تنها راه نجات اقتصاد ایران است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
یکی از راه هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
ماليات بر وعده هاي نشدني راه بهتري است
نو اصول گرایی آقای قالیباف یعنی ملغمه ای از اصولگرایی و فرصت طلبی و استفاده از فرصت طلبان
ماشاءالله فرزندان مسئولین همگی دانشگاه شریف، آنهم بدون سهمیه و رانت ،تحصیل فرموده اند. این نشان میدهد همگی آنها از ژن های خوب هستند
جل الخالق
دخترم حدود شش سال پیش کارمند جم شده و حدود چهارمیلیون تومان حقوق دریافت می‌کند. ایشان نه رئیس است و نه عضو هیئت مدیره، آیا این شغل دختر من خارج از عرف است؟!!
اقای پزشکیان از محدود انسانهای صادقی است که تو مجلس اند واز رو شدن حقایق زندگی ابایی نداره ، وقتی یه پزشک فارغ التحصیل دانشگاه ازاد داره تو کشور پول پاره میگنه شما گیر دادی به فارق التحصیل دانشگاه شریف ؟؟!!!
مردم حرفهای یه دلقک رو نباید جدی بگیرن ؟؟!
کجا به کارشناسی ارشد 4 میلیون حقوق میدن که من با مدرک دکترا نمیتونم بگیرم؟!!
اقای پزشکیان خیلی ها از بچه های تو مدرک بهتر و بالاتری دارند و بیکارند .خیلی مظلوم نمایی نکنید
خدایا مملکت مارو از دروغ و خشک سالی و فرزند صالح حفظ کن
شاید احمدی نژاد آنطور که میگویید از مریخ آمده باشد ولی شما قطعا هنوز در مریخ هستید!
"جریان قالیباف مانیفست «نواصولگرایی» را تدوین کرد"

این یعنی که آش جدیدی دارن واسمون میپزن!!!
اونی را دستگیر میکنن که پیگیره حق مردمه
سوال مجري شبكه خبر تو حلقم. آخه يه مجري اينقدر توانمند و متخصص مگه داريم؟
خیلی ممنون از پاسخگویی بعضی مسولین لی اون دختر مسول چجور استخدام شدن؟و دوم اینکه آن پسر مسول که مشاور هستند ایا از رانت اطلاعاتی در مشاوره های بازار استفاده نمیکنند؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
من به شخصه هم کلاسی پس ایشون بودم واقعا بچه با سوادی بود و عالی بود
واقعا چطوری این فرزندان همه سرشار از ژن های خوب هستند اکثر شون مدارج تحصیلی بالا از شریف و تهران دارن؟!!!!!!!!!
فضای مطلوب بیگانگان فضایی است که در آن دزدها همدیگر را پوشش میدهند
مدیران خدوم یا واقعا ماها را خر فرض کرده اند\
من عقیده دارم احمدی نژاد شهروند عادی نیست . چون اگر یک شهروند عادی چنین اظهار نظرهایی کنه سریع دستگیر و پرونده ای براش درست میشه که اون سرش ناپیدا .
-زندگی مردم رو تورم برده گیر دادین به زندگی شخصی اقای پزشکیان. بما چه ربطی داره که دختر و داماد ایشون با موتور میرن سر کار یا اتوبوس.
مگر اولین موتور سوار هستند توی این مملکت. اینهمه مردم موتور سوار میشند ( دو ترکه و سه ترکه و هی برو بالا) این دو تام مثل اونا. تازه با یک وسیله دیگه برن.
اقای باهنر میفرمایید (خدا آخر و عاقبت احمدی نژاد را به خیر کند) چرا نمیفرمایید :خدا اخر و عاقبت این ملت رو بخیر کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
اگر می‌دانستید دروغ پنج سال پیش چطور ریشه تورم امروز می‌شود، اینقدر راحت از کنار دروغ نمیگذشتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
اقای باهنر میفرمایید (خدا آخر و عاقبت احمدی نژاد را به خیر کند) چرا نمیفرمایید :خدا اخر و عاقبت این ملت رو بخیر کند؟
هزار آفرين
مشاوره در حوزه مدیریت بازار دیگر چیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
يعني كسي درخصوص كشش بازار ، وضعيت رقبا ، كالاهاي مشابه و ..... با هدف كسب سهم بيشتري از بازار به يك توليد كننده كالا يا خدمالت مشاوره ميدهد .
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
اطلاع از با رفتن یهویی قیمت یک کالای خاص .
شما میتونید برای دادن این خبر به هر سرمایه داری هر مقدار (چندین میلیارد) دست مزد مشاوره دریافت کنی.
مثلا خریداران چند هزار تایی سکه.
کیهان بشین بابا
جالبه آقای خاتمی که پرونده قضایی نداره حکم نانوشته براش اجرا میشه
حمله کیهان به خندوانه: این برنامه منحرف شده.
عجیب است که هیچ وقت کیهان از دزدی های خودی های خودشان نه می پرسد و نه می نویسد
ازروزی که یکی ازاعضای اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد افغانی واحد پول افغانستان 138 برابرپول ماست هنوز گیجم
اینا بی پولاشونن که خیلی از سفره انقلاب نصیبشون نشده به همین دلیل در شریف و تهران و امیرکبیر درس خوندن همگی!!
تاساعت ۱۰ دوشنبه شاخص کل بورس ۱۳۰۰ واحدسقوط کرده تابناک مبادا این سقوط های سهمگین بورس رامنعکس کنی اگرهم اشاره ای کردی ازواژه عقبگرداستفاده کن واژه سقوط فقط مختص بازار ارزوطلا ومسکن هست !!!
من معتقدم بازنده اصلي استيضاح وزير كار، آقاي پزشكيان بود.
عجب مسئولان زیرکی داریم
نمایندگان نمی‌دانستند به جریان افتادن استیضاح ربیعی از کجا آب خورد
از آقای پزشکیان یک سوال دارم :
یعنی دختر شما بدون رانت و سفارش شما در پتروشیمی جم مشغول بکار شده ؟؟؟ یعنی در شرایط مساوی با سایر متقاضیان رقابت کرده و برنده شده ؟؟؟؟
با نهایت سرافکندگی و با غم و اندوه فراوان باید گفت ریشه ی اصلی تمام تنشها و مشکلات و به تبع ان تمام اسیبهای اجتماعی و روحی و اخلاقی که در جامعه به چشم میاید همین مسئله ی مهم است که عده ای هستند که "بیت المال" را برای خودشان و گروهشان به "دکان المال" تبدیل کرده اند
ترسو!
- جیگر من که کباب شد بچه ها.
تعجب میکنم از اینکه چرا رسانه های چپ و راست ایگونه به احمدی نژاد حمله میکنند و توهین میکنند و به قوه قضائیه ارجاع میدهند و غیره. مگر احمدی نژاد بعنوان یک شهروند حق اظهار نظر ندارد؟ چرا دیگران هر نوع انقاد را حق خود میدانند و به احمدی تژاد که میرسه همه متحد میشوند؟
پیله ابریشم هم اخرش پروانه می شود .
باز هم کیهان نتوانست دلواپسی خود را از شادی هر چند کوچک مردم ، پنهان نگهدارد
ان موقع که دختر ایشان موتور سوار میشد و خود ایشان هوندا
احمدی نژاد دوست داره دیده بشه و متاسفانه رسانه ها هم به ایشان کمک میکنن وگرنه چرا ار اقای خاتمی خبر انچنانی توی رسانه ها دیده نمیشه حال اونکه نظرات اقای خاتمی متنفذ تر از نظرات و اخبار اقای احدی نژاد هست
خانم نماینده میدانید علت عدم آگاهی نمایندگان از موضوع استیضاح چه بوده ؟؟ بنظر من علت این بوده که طبق معمول اکثر نمایندگان خواب تشریف دارند و نمی داننددر اطرافشان چی میگذرد
تابناک سانسورچی
کاربران محترم ! فرزند فلان مسول یا مقام کشور چند میلیون در !مد دارد . فلان مسول برای درمان پزشکی به خارج رفته . فلان مقام کشور ساختمان چند میلیاردی دارد . عروسی فرزندش اینقدر خرج میکند . آیا میدانید چرا این حرفها و کارها اینقدر مردم جامعه ما را حساس کرده است ؟ بخاطر اینکه از سال 57شعارهای که داده شده بود برای عدالت در حقوق و ساده زیستی مقامات و شفافیت در همه امور مالی و اقتصادی و رفع تبعیض بود لذا انقلابیون آن سالها فکر این روزها را نمیکردند
از رسانه تابناک خواهشمندم گزارشی از وضعیت شرکتهای کوچک وبزرگ خصوصی تهیه کند که با چند برابر شدن مواد اولیه وملزومات مصرفی در حال ور شکست شدن هستند
نکته مهمش اینه که همگیشان از دانشگاههای دولتی فارق التحصیل شدن دانشگاه تهران شریف علم و صنعت این شائبه انگیز نیست چرا در دانشگاههای آزاد نیستند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی